دانلود و خرید کتاب زبان پنهان قلب بری گلدشتاین ترجمه سیده پریا کیائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان پنهان قلب اثر بری گلدشتاین

کتاب زبان پنهان قلب

معرفی کتاب زبان پنهان قلب

کتاب زبان پنهان قلب نوشتهٔ بری گلدشتاین و ترجمهٔ سیده پریا کیائی و سمیرا کریمی است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب موسیقی‌درمانی است و به این سوال پاسخ می‌دهد که چگونه از موسیقی، صدا و لرزش صوت به عنوان ابزاری برای بهبود و تحول شخصی استفاده کنیم.

درباره کتاب زبان پنهان قلب

در کتاب زبان پنهان قلب، تهیه‌کننده و آهنگساز برندهٔ جایزهٔ بری گلدشتاین، به شما آموزش می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم از قدرت موسیقی برای کاهش بیماری‌های خاص و معکوس‌کردن ذهنیت‌ها و نگرش‌های منفی استفاده کنیم. رسیدن به زندگی‌ای خلاقانه و بهبود سلامت روان در این کتاب با بهره‌گیری از جدیدترین تحقیقات علمی در مورد فواید صدا، موسیقی و لرزش و دستورالعمل‌های عملی و مشخصی ارائه می‌شود که می‌تواند متناسب با تنظیمات و نیازهای فردی شما باشد؛ از جمله خلاقیت، هوشیاری و بهره‌وری خود را با ایجاد لیست‌های پخش سفارشی متناسب با شرایط و روحیه خود چگونه پرورش دهید. (آهنگ مورد علاقه شما در آن لحظه مهم‌تر از آن است که تصور کنید!) 

برای بهترشدن استرس در شرایط چالش‌برانگیز از موسیقی استفاده کنید. با روند تنفس و آهنگ قلب، آرامش را پیدا کنید. برای تحول و اعتلای قلب و ذهن شعار دهید. گلدشتاین راهنمایی گام به گام و همچنین ده‌ها توصیه برای کمک به شما در طول مسیر برای ایجاد یک روال جدید موسیقی ارائه می‌دهد که باعث بهبود، انرژی و الهام می‌شود. او همچنین داستان‌های واضحی از تحول خود را از طریق موسیقی و همچنین تأثیرات تغییردهنده موسیقی بر مشتری‌های خود به اشتراک می‌گذارد.

با خواندن این کتاب استرس را کاهش دهید و برای آنچه که واقعاً می خواهید با آن هماهنگ شوید، هوش قلب خود را فعال کنید و یا هر روز خود را به سادگی، به بهترین روز خود تبدیل کنید. استفاده از موسیقی و صدا با داشتن هدف مهم است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان با یک تمرین ساده‌ٔ موسیقی، زندگی شما متحول شود. این کتاب با مقدمه مسعود صادقلو و مسعود جهانی در اختیار شما قرار گرفته است.

خواندن کتاب زبان پنهان قلب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با موسیقی به زبان قلب خودتان پی ببرید این کتاب را بخوانید.

درباره بری گلدشتاین

بری گلدشتاین، بیش از بیست سال، آهنگ‌ساز، تهیه‌کننده و محققی در مورد تأثیرات ارتعاشات موسیقی بوده است. دانش خود در مورد فرکانس، طنین صدا، هم‌آوایی و هارمونیک‌ها را در مجموعه آهنگ‌های امبیولوژی خود به‌کاربرده است و این آهنگ‌ها در سراسر دنیا در بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها، مطب‌ها و خانه‌های مردم پخش می‌شوند. او یکی از ده هنرمند برتر است و کارهایش، سبک‌ها و ژانرهای مختلفی را پوشش می‌دهند؛ مثلاً همکاری با لِس پاول در خلق آهنگ ویژه‌نامهٔ آزادی که برندهٔ جایزهٔ Germany Award شد یا تولید آهنگ‌های محلی با شرلی مک لاین، نیل دونالد والش، گِرِگ برادن، دکتر جو دیسپنزا و دکتر دنیا امن. تحقیق در مورد فواید موسیقی بری گلدشتاین هم اکنون انجام شده و بری از گویندگان پرطرفدار کنفرانس‌های پزشکی و انگیزشی است.

بخشی از کتاب زبان پنهان قلب

«موسیقی، صدا و ارتعاشات ابزار قدرتمندی برای ایجاد شکوفایی و بهبودی هستند. یکی از دلایلی که موسیقی می‌تواند چنین وسیلهٔ محکمی برای تحول باشد، توانایی آن است که احساسات ما را به روشی مثبت منتقل می‌کند. وقتی می‌توانیم احساسات خود را تغییر دهیم یا یک مشکل عاطفی را حل کنیم، آمادهٔ بهبودی هستیم. بسیاری از ما با نادیده گرفتن یا عدم آگاهی از احساسات، هر روزه بر سلامتی خود تأثیر منفی می‌گذاریم. احساسات منفی می‌توانند بر جسم، روح، عواطف و معنویت ما تأثیر بگذارند - حتی اگر از آن‌ها بی‌خبر باشیم.

حتی اگر روزم را با آرامش حاصل از مدیتیشن، گوش دادن به موسیقی یا نواختن گیتار شروع کنم، بعید نیست که بیست دقیقه بعد در استودیوی ضبط استرس بگیرم. در یک پیاده‌روی بیست دقیقه‌ای تا محل کار در شهر نیویورک اتفاقات زیادی می‌افتد! پایین آمدن از پله‌های شش طبقه، صدای بوق‌ها در خیابان هشتم، لگد کردن مدفوع سگ، آژیرهای پلیس، افراد بی‌خانمانی که پول می‌خواهند، باران بگیرد بدون آن‌که چتری همراه داشته باشید، کار نکردن تنها آسانسور استودیوی ضبط صدا، کارنکردن کامپیوتر و غیره. در مورد تحریک حواس پنج‌گانهٔ شما صحبت می‌کنم! همهٔ این‌ها قبل از شروع روز کاری‌ام هستند.

بعد از آن‌که به استودیو می‌رسم و پیام‌هایم را چک می‌کنم، متوجه می‌شوم پروژه‌ای که تا آخر هفته وقت داشتم را باید فردا تحویل دهم. احتمالاً تا پایان جلسهٔ آن شب، اضطراب دارم. باید برای خواننده‌ها برنامه‌ریزی کنم تا آواز پس‌زمینه را کامل کنم و در آخرین لحظه یک نوازندهٔ بیس پیدا کنم. همه چیز شروع به ترسیم تصویری نه چندان زیبا و استرس‌زا می‌کند. وقتی غرق کار می‌شوم، احساس گرفتگی در گردن و احساس ناخوشایندی در معده‌ام ایجاد می‌شود. احساساتم بر جسمم تأثیر می‌گذارند.

علاوه بر این، کمی عصبی می‌شوم، صبر و تحملم کم می‌شود. در انتهای روز با مردم بدخلقی می‌کنم. شرایطی که معمولاً به آن اهمیت نمی‌دادم اکنون می‌تواند منجر به عصبانیتم شود. احساساتم بر بدن ذهنی‌ام تأثیر می‌گذارند.

پیاده‌روی در پارک مرکزی هنگام ناهار را کنار می‌گذارم و تماس تلفنی با دوستم جایگزین آن می‌شود تا استرس صبح را برایش تعریف کنم. احساس عمیق و باوری که قبلاً داشتم در حال حاضر وجود ندارد. احساساتم بر بدن معنوی‌ام تأثیر می‌گذارند.

بعد از اتمام ضبط، میکس نهایی را به شرکت ضبط ارسال می‌کنم و آه بلندی می‌کشم. متوجه می‌شوم که چه‌قدر استرس داشته‌ام و احساس سبکی می‌کنم.»

نظرات کاربران

کاربر 7713948
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عااااااااااالی بود ❤️👍👍👍👍👍

Baran
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

کتاب خوبیه من که از خواندنش حسهای خوبی گرفتم 🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان