دانلود و خرید کتاب میلدرد پیرس جیمز ام. کین ترجمه مرجان بخت مینو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلدرد پیرس اثر جیمز ام. کین

کتاب میلدرد پیرس

نویسنده:جیمز ام. کین
انتشارات:انتشارات مینو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب میلدرد پیرس

کتاب میلدرد پیرس نوشتهٔ جیمز ام کین و ترجمهٔ مرجان بخت مینو است. انتشارات مینو این رمان معاصر آمریکایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب میلدرد پیرس

کتاب میلدرد پیرس (Mildred Pierce) حاوی یک رمان به قلم جیمز ام کین است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده است. در سال ۱۹۴۵ بود که فیلم «میلدرد پیرس» با بازی جوآن کراوفورد که بر اساس همین رمان ساخته شده بود، برندهٔ جایزهٔ اسکار و همچنین سریال کوتاه «میلدرد پیرس» با بازی کیت وینسلت، برندهٔ جایزهٔ اِمی سال ۲۰۱۱ شد. این رمان، داستان مادری است که از همسرش جدا می‌شود و رستورانی موفق را به‌عنوان کار و تجارت راه می‌اندازد. او می‌خواهد به این روش از فرزندانش نگهداری کند.

خواندن کتاب میلدرد پیرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز ام کین

جیمز ام کین با نام کامل «جیمز مالاهان کین» در یک جولای ۱۸۹۲ به دنیا آمد و در ۲۷ اکتبر ۱۹۷۷ درگذشت. او نویسنده و روزنامه‌نگاری آمریکایی بود که پس از پشت سر گذاشتن دوران مدرسه، در سال ۱۹۲۰ از کالج واشنگتن فارغ‌التحصیل شد؛ کالجی که پدرش ریاست آن را بر عهده داشت. کین در سال ۱۹۱۴ تصمیم گرفت که نویسنده شود و کارش را به‌عنوان روزنامه‌نگار آغاز کرد. او برای گذراندن خدمت سربازی به ارتش پیوست. در آخرین سال‌های جنگ جهانی اول در فرانسه برای مجله‌ای نظامی مطلب می‌نوشت. اولین رمان او با عنوان «پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند»، در سال ۱۹۳۴ منتشر شد و به موفقیت‌های فراوانی دست یافت. جیمز ام. کین تا آخر عمر به نوشتن کتاب ادامه داد و رمان‌های بسیاری منتشر کرد، اما هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت و محبوبیت نخستین آثار او را تکرار کنند. رمان «میلدرد پیرس» یکی دیگر از آثار داستانی او است.

بخشی از کتاب میلدرد پیرس

««میلدرد پیرس» پاهای قشنگی داشت، با اسکلت و استخوان‌بندی قوی که از این ویژگی‌ها برای نجات از طلاق و فقر و بیرون کشیدن خودش از طبقه اجتماعی پایین‌تر از متوسط استفاده کرد. اما «میلدرد» دو ضعف داشت: تمایل به مردان بی‌عرضه و جان‌سپاری بی‌قید و شرط به دختر دیوصفتش. با به‌کارگیری این عناصر، جیمز کین رمانی خلق کرد مملو از نقطه‌نظرات تند اجتماع و ویرانی خشونت‌بار عواطف به واسطه یک قهرمان زن که نمی‌توان جاه‌طلبی‌ها و رنج‌هایش را نادیده گرفت. از این رمان تاکنون یک فیلم سینمایی به کارگردانی مایکل کورتیز در سال ۱۹۴۵ و یک مینی‌سریال به کارگردانی تاد هینز و با بازی کیت وینسلت در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
۴۶,۵۰۰
۵۰%
تومان