دانلود و خرید کتاب از دولت عشق کاترین پاندر ترجمه مینا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دولت عشق اثر کاترین پاندر

کتاب از دولت عشق

معرفی کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق نوشتۀ کاترین پاندر و ترجمۀ مینا امیری است. این کتاب را انتشارات باران خرد منتشر کرده است. عشق نیروی قدرتمندی است که می‌تواند فراوانی را به زندگی انسان بیاورد.

درباره کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق به شما می‌گوید که تمام محبت و عشقی را که برای شادمانی، شفا، سلامت، ثروت، توانگری و… نیاز دارید، در درون خودتان است؛ چراکه عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خود شما است. این کتاب بر روی افرادی که از عمق وجود خود با آن رابطه برقرار کرده‌اند، تأثیر بسیاری گذاشته و زندگی آن‌ها را دگرگون ساخته است. کتاب «از دولت عشق» توانسته معجزه‌ای در زندگی افراد بیافریند. این اثر، بر این اساس استوار است که بشر باید به‌دنبال بیداری معنوی خودش باشد. این بیداری از راه نوشتن نامه به فرشتگان نگهبان و فرستادن عشق به همهٔ مخلوقات دنیا میسر می‌شود. به زبان ساده‌تر، این کتاب روش تازهٔ تفکر مثبت و رسیدن به خواسته‌ها را به ما نشان داده است. کاترین پاندر در کتاب از دولت عشق، برای اثبات عملی‌بودن راهکارهای ارائه‌شده‌اش، پیام‌های گوناگونی را که از تمام دنیا دریافت کرده، در کتاب آورده است.

گفته شده است که بر اساس تحقیقات گستردهٔ جامعه‌شناسان دانشگاه هاروارد، انسان می‌تواند مثل همهٔ خصوصیاتْ عشق را نیز به‌شکلی آگاهانه در خود ایجاد کند. روش ایجاد و پرورش این نیروی خارق‌العاده اما چیزی است که به مرور یاد می‌گیرید. اگر دوست دارید آن را فرا گیرید، کتاب «از دولت عشق» برای شما نوشته شده است؛ خواندن آن می‌تواند این نیروی شورانگیز را در درونتان بیدار کرده و شما را شفا بخشد. به‌عقیدهٔ نویسندهٔ این اثر، شما هستید که انتخاب می‌کنید در زندگی یک بازنده باشید که همیشه مشکل دارد یا یک منبع عشق که خودش و دیگران را با این نیروی جادویی به خوشبختی می‌رساند. با مشاهدهٔ زیبایی و اندیشیدن به آن است که قادر خواهید بود آن را دوباره و دوباره بیافرینید و به دیگران نیز هدیه دهید.

خواندن کتاب از دولت عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌های معنویت و موفقیت، مخاطبان اصلی کتاب «از دولت عشق» به قلم کاترین پاندر هستند.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است. آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است. برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارتند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از ۱۲ کتاب نوشته است.

بخشی از کتاب از دولت عشق

«آن‌ها چندین هفته این نوع جلسات را برگزار کردند و عبارات عشق را بارهاوبارها تأیید کردند. پس از مدتی، رویدادهای مثبت در جنبه‌های گوناگون زندگی افراد گروه و عزیزان آن‌ها به‌آرامی مشهود شدند. یکی از خانم‌ها با گروهی از دوستانش تفاهم نداشت و مشکلات آن‌ها هر روز پیچیده‌تر می‌شد. پس از آنکه او نیز در این جلسات تأیید شرکت کرد، دوستانش نیز تک‌به‌تک و به طرز کاملاً غیرمنتظره در جلسات گروهی دعا شرکت کردند و به‌تدریج آشتی و مصالحه انجام شد.

خانم دیگری نیز با گروهی از دوستانش مشکل داشت و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانست راهکاری برای رفع سوءتفاهمات بیابد. او تاکنون بارهاوبارها اقداماتی برای عذرخواهی و بازگرداندن دوستی و تعادل و اعتدال انجام داده بود؛ اما هر بار با شکست مواجه شد. در این اواخر حتی نامه‌ها، تلفن‌ها و تماس‌های شخصی او بی‌پاسخ مانده بودند.

یک شب که همین گروه در کنار هم مشغول دعا بودند؛ این خانم به همراه خانم دیگری که کنار او نشسته بود، صدایی می‌شنوند. او که تصور می‌کند دچار توهم و خیالات شده به دعاکردن خود ادامه می‌دهد. پس از پایان دعا؛ یکی از خانم‌ها با صدای آرام در گوش دیگری نجوا می‌کند: «تو هم آن صدای ناگهانی را شنیدی؟ خیالات نبود؛ بلکه واقعی بود! آن صدای ناهنجار؛ مربوط به ترکیدن افکار ناخوشایند موجود بین من و دوستانم بود. مطمئنم که با دعای امشب و استفاده از واژگان عشق الهی؛ مشکل بین من و دوستانم به‌کلی برطرف شده است.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان