دانلود و خرید کتاب آیین همسرداری دیل کارنگی ترجمه محمد محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین همسرداری اثر دیل کارنگی

کتاب آیین همسرداری

معرفی کتاب آیین همسرداری

چاپ سوم کتاب آیین همسرداری نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ محمد محمدی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب آیین همسرداری

کتاب آیین همسرداری (چاپ سوم) که به موضوع همسرداری پرداخته، راهکارهایی ساده و کلیدی را در اختیار شما قرار داده که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود هر روز بیشتر از روز قبل شیفتهٔ همسرتان شده و زندگی سرشار از آرامش و شادی را در کنار او تجربه کنید. اگر دوست دارید مانند روزهای شروع رابطه، از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید، این کتاب به قلم دیل کارنگی (Dale Carnegie) را مطالعه کنید. این نویسنده به شما اطمینان داده است که با به‌کارگیری دستورالعمل‌های این کتاب قادر خواهید بود قدم‌به‌قدم همسر خود را به‌سوی ثروت، کامیابی و سعادت هدایت کنید. گفته شده است که در این کتاب، روش‌هایی برای تقویت روحیهٔ همسران و همچنین راهکارهایی برای پشتیبانی از آن‌ها ارائه شده است. شما به کمک این کتاب خواهید آموخت که چطور می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی به همسرتان کمک کنید، سطح محبت و عشق خود را بالا ببرید و سلامت روح و روان او را حفظ کنید.

خواندن کتاب آیین همسرداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که می‌خواهند مهارت همسرداری را در خود تقویت کنند یا آن را بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی در ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند. دیل کارنگی در یکم نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخشی از کتاب آیین همسرداری

«فردریک ویلیامسون، مدیرکل سابق راه‌آهن نیویورک، در یک مصاحبۀ رادیویی، در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید:«آقاي ویلیامسون، راز موفقیت خود را در چه می‌دانید؟» جواب داد: «هرچه از عمرم می‌گذرد بیشتر مطمئن می‌شوم که شور و اشتیاق یکی از عوامل اصلی موفقیت من بوده است. موفقیت بدان حد که تصور می‌شود به مهارت و هوش و کاردانی فرد وابسته نیست. اگر دو نفر از لحاظ علم و دانش و مهارت در یک سطح هستند و کار یکسانی را انجام دهند، بدون شک آنکه با شور و اشتیاق و علاقه کار می‌کند زودتر و بهتر به موفقیت می‌رسد. کسی که کارش را با شوق و شعف انجام می‌دهد، بدون توجه به اینکه این کار حفاری باشد یا مدیرکلی یک وزارتخانه، آن کار هرچقدر هم سخت باشد برای او مثل یک تفریح و سرگرمی است. بنابراین، کسی که به شغل خود عشق می‌ورزد بخت و اقبال به او می‌خندد.»»

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان