دانلود و خرید کتاب قهرمان راندا برن ترجمه فاطمه شیخ شعربافان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان اثر راندا برن

کتاب قهرمان

معرفی کتاب قهرمان

کتاب قهرمان یکی دیگر از آثار بی‌نظیر راندا برن است. این کتاب توسط فاطمه شیخ شعربافان ترجمهٔ شده و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. این کتاب به صورت جامع و داستان‌وار به نیروی تفکر، ارزش وجودی و روانشناسی می‌پردازد.

درباره کتاب قهرمان

 کتاب قهرمان دربارهٔ یک داستان است، داستانی که زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است. این داستان از آغاز خلقت بشر گفته شده و به شکل‌های گوناگون در هر فرهنگ و کشوری منتشر شده است، اما همیشه اصل داستان یکی باقی می‌ماند. این داستان راجع به قهرمانی ست که متعهد می‌شود سفری را روی سیاره‌ زمین آغاز کند. زمین بسیار زیباست. انباشته از اقیانوس‌های وسیع، نوارهای ساحلی خیره کننده، دشت‌های گسترده و... همراه با زیبایی جهان طبیعت، موفقیت و شادمانی‌ای هست که بشر ساکن در آن طعمش را می‌چشد. اما همان گونه که قهرمان پی می‌برد، زندگی برای بشر در عین حال بسیار چالش برانگیز است.

و افرادی می‌توانند از این چالش بگذرند که قهرمان باشند و به رازهایی پی ببرند.

راندا برن (زاده ۱۹۴۵) نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب‌های راز شناخته می‌شود. وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان تأثیرگذار ترین فرد در دنیا معرفی شد. از نظر او افکارمان خیلی مهم به نظر نمی‌رسد اما در حقیقت آن‌ها دنیای ما و زندگی فردی‌مان را خلق کردند و همچنان خلق می‌کنند. احساسی که نسبت به افراد دیگر داریم و تعاملی که با افراد داریم ناشی از فکرمان هستند.

خواندن کتاب قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان حوزهٔ روان‌شناسی، سلامت فکر، توسعه فردی و مباحث انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قهرمان

پیتر فویو ازایالات متحده آمریکا

پیتر فویو کودک کار و مهاجر بود. از دوران کودکی همیشه آرزو داشت شهری داشته باشد که در آن ماشین‌ها با نور خورشید کار کنند و تلفن‌های سیار باشند. در بزرگسالی نیز رؤیای کسب‌وکار بزرگ و موفقی را در سر می‌پروراند؛ تجارتی که خود صاحب آن باشد. همه به او می‌گفتند مگر چنین چیزی را در خواب ببیند؛ اما او در سی وسه سالگی رئیس شرکت نکستل مکزیکو بود که غول ارتباطات محسوب می‌شد و بدین ترتیب همۀ رؤیاهایش محقق گشته بود.

و اما خودم؛ در یک خانواده کارگری در استرالیا به دنیا آمدم. آرزوهای محالی نداشتم، چون امیدی نداشتم که هیچ محالی ممکن شود؛ اما سال 2004 نقطه عطفی در زندگی من بود. 

آن سال به رازی پی بردم. پیش خودم فکر کردم چرا این راز را با تمام مردم جهان در میان نگذارم. در سال 2006 ،فیلم و کتاب راز را منتشر کردم که مورد استقبال جهانی قرار گرفت. ده‌ها میلیون نسخه از آن چاپ و توزیع شد.

و اما شما؛ اگر مثل گذشتۀ من فکر می‌کنی که رؤیاهای بزرگ جایی در زندگیات ندارند، بدان و آگاه باش که در سفر زندگی که در پیش داری، تمام چیزهایی را که برای تحقق رؤیاهای بزرگ خود نیاز داری پیدا خواهی کرد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان