دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس ترجمه رقیه کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود نوشتهٔ استر هیکس و جری هیکس و ترجمهٔ رقیه کریمی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود درمورد یادگیری اصول و روش‌های لازم برای تحقق اهداف و خواسته‌ها سخن گفته است. این کتاب که با مقدمه‌ای نوشتۀ «وین دایر»، نویسندهٔ معروف کتاب‌های روان‌شناسانه آغاز شده، می‌خواهد شما را از مادیات و درونیات ذهنی و جسمی رها کند و به منبع اصلی انرژی حقیقی برساند. این کتاب دیدگاه علمی جدیدی دربارهٔ کاربرد معنویت و باورهای درونی به شما می‌آموزد. شما از این کتاب می‌توانید به‌عنوان یک راهنمای کامل استفاده کنید؛ یعنی شما به همه یاد می‌دهید که چگونه همان چیزی باشند که می‌خواهند و چگونه کاری که دوست دارند انجام دهند و آنچه دلشان می‌خواهد، به دست آورند. در کنار همۀ چیزهایی که این کتاب به شما می‌آموزد، یاد می‌گیرید شخصی نباشید که دوستش ندارید، کاری که موردپسندتان نیست انجام ندهید و دنبال چیزی که دلتان نمی‌خواهد نروید و آن را به خودتان جذب نکنید.

خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود

«ما اینجا هستیم تا مرتب به شما یادآوری کنیم که چیزی در جهان وجود ندارد که شما نتوانید به دستش بیاورید یا نتوانید انجامش دهید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم به آن دست پیدا کنید. مکانی که شما همین حالا در آنجا حضور دارید، بسیار دوست‌داشتنی است و ما آن را خیلی دوست داریم؛ حتی اگر شما آن را دوست نداشته باشید، چون ما درک می‌کنیم که سفر از جایی که به آن علاقه‌ای ندارید به جایی که دوستش دارید، تا چه حد می‌تواند جذاب و دوست‌داشتنی باشد. ما اینجا هستیم تا در طول مسیر به شما کمک کنیم که اگر در مسیرتان مانعی ایجاد شد که نتوانستید با شادی و قدرت درونی‌تان مسیر را به جلو هدایت کنید، کاری کنیم که نیروی درونتان دوباره شعله‌ور شود و ارتعاشاتش را دوباره فعال کنید تا بتوانید مسیرتان را ادامه دهید.»

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

rostami
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

این کتاب در واقع قدرتی رو که خداوند به انسان برای خلق سرنوشتش داده یادآوری و اون رو به بهترین شکل به مخاطبش تفهیم میکنه به گونه ای که اگر به توصیه های کتاب که مهمترین اون کنترل و مدیریت

- بیشتر
کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

اطلاعات غلط اما با کلماتی زیبا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان