دانلود و خرید کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) افضل السادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) اثر افضل السادات حسینی

کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵)

معرفی کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵)

کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) نوشتۀ افضل‌السادات حسینی در نشر مهاجر به چاپ رسیده است. این کتاب، ویژۀ اولیا و مربیان است و بیش از ۵۰ روش علمی و عملی را برای پرورش خلاقیت در کودکان معرفی کرده و توضیح داده است.

درباره کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵)

خلاقیت موضوعی حیاتی برای هر جامعه‌ای است و امروز ما برای بقا نیازمندیم خلاقیت را در کودکان و نوجوانان تقویت کنیم. آیا خانواده‌ها و مدارس ما فرصت لازم برای پرورش خلاقیت در کودکان را فراهم می‌آورند؟ آیا والدین و مربیان می‌دانند کودکان با انجام نمایش، بازی و نقاشی‌های خلاق می‌توانند خلاقیت خود را افزایش دهند و آیندۀ روشنی را برای خود رقم بزنند. بسیاری از والدین و مربیان می‌خواهند در این زمینه نقش داشته باشند و می‌پرسند چگونه و از کجا شروع کنیم؟ مجموعه کتاب‌های پرورش خلاقیت که بر اساس تکنیک‌های علمی و عملی خلاقیت طراحی شده است به این پرسش‌ها پاسخ تازه‌ای می‌دهد. کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) جلد پنجم از این مجموعه است. عنوان جلدهای اول تا چهارم آن عبارت‌اند از:

جلد ۱: نقاشی‌های خلاق؛ جلد ۲: یک جور دیگر نگاه کن؛ جلد ۳: دنیای وارونه، دنیای خیالی؛ جلد ۴: یک عالمه فکرهای تازه، یک عالمه کارهای تازه. این کتاب‌ها مناسب برای گروه سنی الف و ب و نوعی فعالیت فوق برنامه هستند که برای اجرا، مشارکت والدین و مربیان را می‌طلبند.

کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) بر اساس تجارب علمی و عملی نویسنده در حوزۀ خلاقیت، فعالیت و بازی‌هایی را برای پرورش خلاقیت در کودکان طراحی کرده و توصیه‌ها و روش‌هایی را با عنوان یک فکر تازه، یک حرف تازه، یک کار تازه در اختیار والدین و مربیان قرار داده است. این فرصت تازه‌ای برای کودکان است تا با فعالیت‌هایی که از مبانی علمی خلاقیت اخذ شده‌اند درگیر شوند و توانایی‌های خود را تقویت کنند. تذکر این نکته لازم است که هرکدام از این مجلدهای ۴گانه پیشین، به‌گونه‌ای تنظیم شد‌ه‌اند که مربیان و والدین به‌طور مستقل می‌توانند برای کار و بازی کودکان برنامه‌ریزی کنند.

خواندن کتاب راهنمای پرورش خلاقیت در کودکان (۱۱ - ۵) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، نظریه‌های آموزش و پرورش و به‌ویژه والدین و مربیان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان