دانلود و خرید کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه سجاد عمارلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه اثر سجاد عمارلو

کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه

معرفی کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه

کتاب الکترونیکی نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه نوشتۀ سجاد عمارلو و محمد غالب حصار و سعید گهربخت و امید قاسمیان است و انتشارات نوروزی آن را منتشر کرده است. کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه، به بررسی نقش معلم و دانش‌آموز در پیشرفت جامعه پرداخته است. 

درباره کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه

توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پايدار است و بايد برای ارتقای کيفيت آموزش در کشور تلاش شود. وظيفه آموزش و پرورش در جامعه شناخت و حل نيازهای فکری جوانان است. تعليم و تزکيه نفس و آموزش فلسفه معانی زندگی به نسل‌های آينده از مهم‌ترین وظايف معلمان است. در جامعه‌ای که علم و دانايی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد ارتقای کيفی آموزش و تربيت نسلی پرسشگر و خلاق امري ضروري است. توسعه کمی و کيفی آموزش، توسعه مشارکت عمومی، ارتقای سلامت و بهسازی منابع انسانی از مهم‌ترين اولويت‌های کاری آموزش و پرورش است. معلم باید جامعه‌شناس باشد که با شناخت مقتضیات زمان، دانش‌آموز را برای ورود به جامعه آماده کند. باید روان‌شناس باشد که با درک نیازهای روحی و مسائل روانی، دانش‌آموز را به‌عنوان فردی از نظر روح و روان، سالم تحویل اجتماع دهد. وجود تفاوت‌های فردی در میان دانش‌آموزان از نظر هوش، شخصیت، استعداد، پیشرفت تحصیلی، وضعیت اقتصادی و اجتماعی و قدرت یادگیری یکی از مهم‌ترین مسائلی است که معلمان در کلاس‌های درس خود با آن مواجه‌اند، چرا که معلمان به تجربه دریافته‌اند که شیوه برخورد با شاگردان مختلف و نیز پیروی از یک روش تدریس خاص نمی‌تواند برای همۀ دانش‌آموزان به طور یکسان مفید باشد؛ بنابراین معلمان نقش اساسی در فرایند آموزش و پیشرفت دانش‌آموزان و جامعه دارند. کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه باهدف بررسی تأثیر و نقش معلم در فرایند یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و پیشرفت جامعه نوشته شده است.

خواندن کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای معلمان و مربیان و علاقه‌مندان به مسائل آموزشی مناسب است.

بخشی از کتاب نقش معلم و دانش آموزان امروزی در پیشرفت جامعه

«دورکیم جامعه‌شناس فرانسوي که از پیشقدمان تحلیل علمی وقایع اجتماعی می‌باشد معتقد است که وقایع اجتماعی عبادتند از عوامل موجود در یک جامعه که به ایجاد تاثیرات درونی و برونی در یک فرد قادر می‌باشند. این عوامل که در یک جامعه گسترده شده‌اند، موجودیت خاص و مستقلی دارا هستند. وقایع اجتماعی از ساخت جامعه ناشی می‌شوند که نهادهاي متعدد با سازمان‌های وابسته به آن تشکیل دهنده آن هستند. نهادهاي اجتماعی اشاعه‌گرایدئولوژی‌هائی می‌باشند. ایدئولوژی هر نهاد، سر منشأ ارزش‌های مربوط به آن است. نهاد ادعا دارد، با به‌کارگیری آن ارزش‌ها هدف‌هایی را جهت رفع نیازهاي اجتماعی در رابطه با رفاه جامعه تعقیب کند. گروه‌های انسانی که با اشکال مختلف در نهادها و سازمان‌های اجتماعی جایگزین شده‌اند ،بافته‌ای از ارتباط و صور مختلف تجمع و توزیع جمعیت، رابطه انسان با محیط، جنبه‌های انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرواضح است که این مطالعات که مستلزم تداخل علم است، نمی‌تواند به راحتی انجام پذیرد. از این روست که جامعه شناس واقعی در جوامع مختلف نمی‌تواند ارجی در سلسله مراتب اجتماع مربوط به خود پیدا کند. مگر اینکه یافته‌های خود را همچون یک دانشمند شیمی در تبدیل تریاك به داروي مفید به کار برده و قوانین رساسازي پدیده‌ها را در قالب‌های قابل اجرا و بسیج شده براي رفع علت‌العلل وقایع نامطلوب ارائه دهد...»

نظرات کاربران

کاربر 3341603
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

با تشکر از انتشارات نوروزی ؛ خوشحالم ازاینکه این کتاب به قلم بنده و همکارانم نگارش شد.🌷 امیدوارم این کتاب برای جامعه معلمان توانمند ، مفید واقع شود.🙏🏻🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۷۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان