دانلود و خرید کتاب نگاهی به سینما در دوران طلایی (۱) جلال رضایی‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاهی به سینما در دوران طلایی (۱) اثر جلال رضایی‌راد

کتاب نگاهی به سینما در دوران طلایی (۱)

معرفی کتاب نگاهی به سینما در دوران طلایی (۱)

«نگاهی به سینما در دوران طلایی (۱)» فیلم‌های دیدنی و حاشیه آن، جلد اول از مجموعه کتاب نگاهی به سینما با گردآوری و ترجمه جلال رضایی راد است. در این کتاب از دیدگاه نوستالژیک، از فیلم‌های خاطره‌انگیز صحبت شده است و سخنی از تاریخ سینما در میان نیست. مطالب دیگر، عبارتند از سرگذشت برخی از هنرپیشگان نامدار پیشین، داستان یکی از فیلم‌هایشان، وقایع پشت پرده‌ی آن فیلم و معرفی کارگردان برجسته‌ی آن.

نظرات کاربران

penelope
۱۳۹۸/۰۱/۲۳

بد کتابی نیست. ادعایی هم نداره. درباره ی زندگی شخصی و هنری چند بازیگر مشهور کلاسیکه برای کسایی که به دونستن زندگی شخصیشون اهمیت میدن. اطلاعات خیلی نایابی نداره. من خیلی چیزاش رو از سایت های مختلف خونده بودم و

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در کنگوی بلژیک تمام اعضای هیئت فیلم‌برداری، به جز بوگارت و هوستون، گرفتار اسهال شدند. علتش آن بود که آن دو تن به غذای محلی تن در نداده و ترجیح داده بودند فقط غذای کنسروی مصرف کنند. بوگارت می‌گوید: «من فقط کنسرو مارچوبه و لوبیا و ویسکی می‌خوردم. بدن من و هوستون چنان از دخانیات و الکل مسموم بود که هر پشه‌ای ما را می‌گزید، در دم می‌افتاد و می‌مرد.»
penelope
هرچند صدادار بودن فیلم‌ها دیگر مد روز شده بود، اما چارلی تا اواخر دهه‌ی ۱۹۳۰ از آن امتناع می‌کرد؛ زیرا معتقد بود که سینما هنر مبتنی بر پانتومیم است. او می‌گفت حرکت بیشتر از کلمات قابل درک است. حرکات کاراکتر‌های فیلم را تمام مردم جهان درک می‌کنند ولی هرکسی انگلیسی نمی‌داند.
penelope

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان