دانلود و خرید کتاب سازمان پویا و تحول آفرین مهدی ناظمی اردکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازمان پویا و تحول آفرین اثر مهدی  ناظمی اردکانی

کتاب سازمان پویا و تحول آفرین

انتشارات:ساقی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سازمان پویا و تحول آفرین

کتاب سازمان پویا و تحول آفرین به قلم مهدی ناظمی اردکانی را نشر ساقی منتشر کرده است. این کتاب به مفهوم، ضرورت و چگونگی ایجاد پویایی و تحول در سازمان می‌پردازد.

درباره کتاب سازمان پویا و تحول آفرین

سازمان‌ها از مهم‌ترین ارکان یک کشور و در واقع پیش‌برندهٔ اهداف کلی حاکمیت در سطوح مختلف هستند که برای نقش‌آفرینی مؤثرتر نیازمند تغییر و تحول و رشدی مستمر در نحوهٔ مدیریت و فرهنگ سازمانی خود هستند. فرهنگ سازمانی، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و دستورالعمل‌ها است که خط‌مشی رفتار و اصول کلی حاکم بر یک سازمان را مشخص و در نتیجه در محصول یا خدمت نهایی ارائه‌شده از آن سازمان بروز و ظهور می‌یابد. ازآنجاکه تحولات و تحرکات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... توانایی دگرگونی تمامی ارکان و شئون جامعه را دارد، سازمان‌ها و تشکیلات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز است تا اصول و موازین خود را مطابق با این تغییرات بهینه کنند تا کماکان در مسیر رشد قرار داشته، تحول بیافرینند. کتاب سازمان پویا و تحول آفرین به قلم مهدی ناظمی اردکانی کوشیده است تا در ۹ فصل به مفهوم‌شناسی توسعه‌ و پویایی سازمان و راه‌های نیل به این هدف پرداخته و نکته‌های برای مدیریت اثربخش ارائه کند.

خواندن کتاب سازمان پویا و تحول آفرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران و فعالان و دغدغه‌مندان حوزهٔ کسب‌وکار و نیز دانشجویان رشته‌های مدیریت و کسب‌وکار از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب سازمان پویا و تحول آفرین 

«حیات و توسعهٔ هر سازمانی بستگی به این دارد که بتواند در تعامل با محیط خود به‌نحوی مؤثر و مطلوب عمل کند. محیط را خوب بشناسد و با توجه به مقتضیات آن برای رسیدن به اهداف خود عمل نماید. سازمان‌ها باهم زندگی می‌کنند. جامعهٔ سازمان‌ها بر اساس فرهنگ حاکم بر سازمان‌ها و طبق فرهنگی که بر اساس آن طراحی و مهندسی شده‌اند، شکل می‌گیرد. فرهنگ چسب این جامعه است و اجتماع سازمان‌ها را به جامعهٔ سازمانی بدل می‌سازد. ضرورت توسعه و تحول در سازمان‌هایی که از بهره‌وری و پویایی لازم برخوردار نمی‌باشند، بدیهی تلقی می‌شود. حال اگر علاوه بر این اصل سازمان‌هایی وجود داشته باشند که متناسب با شرایط و بینش و اصول و مبانی و در یک معنا با فرهنگ و ارزش‌ها و آرمان‌ها و نیازها و مقتضیات امروز حکم می‌کند ساخته و پرداخته شده باشند، اهمیت و ضرورت این توسعه و تحول در مورد آن‌ها صدچندان می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان