دانلود و خرید کتاب مدیریت رفتار سازمانی رضا پدیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت رفتار سازمانی اثر رضا پدیدار

کتاب مدیریت رفتار سازمانی

معرفی کتاب مدیریت رفتار سازمانی

کتاب «مدیریت رفتار سازمانی» نوشتۀ رضا پدیدار است و  انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت رفتار سازمانی

امروزه رفتار کارکنان در سطح سازمان و همین‌طور رفتار و تعامل کارکنان یک سازمان با یکدیگر به طور دقیق مطالعه و بررسی می‌شود. تحلیل این رفتارها و بررسی علت‌ها و چگونگی بهره‌گیری از آن‌ها در راستای اهداف سازمان، در مدیریت سازمانی انجام می‌شود. در زمان قدیم تصور بر این بود که کارکنان فقط انگیزۀ مادی برای کارکردن دارند بنابراین تشویق مالی و امنیت شغلی مهم تلقی می‌شود و مدیران سازمان‌ها مهارت‌های ادراکی و انسانی شغل خود را در نظر نمی‌گرفتند اما اکنون استفاده از پژوهش‌های تجربی و علمی برای درک رفتار پیچیدۀ کارکنان در محیط کار یک ضرورت است.

در شرایط رقابتی کسب‌وکارهای امروز،‌ تمام سازمان‌ها در تلاش برای بقا،‌توسعه و پیشرفت هستند و هر سازمان بر اساس اهداف و ارزش‌های خود می‌خواهد به الگویی از رفتار سازمانی دست پیدا کند که بالاترین اثربخشی و کارایی را داشته باشد. رضا پدیدار در کتاب مدیریت رفتار سازمانی تلاش کرده است با ارائۀ مطالب کاربردی بخشی از کاستی‌های موجود در زمینۀ مدیریت رفتار سازمانی را از میان بردارد و راهنمای مناسبی برای مدیران، کارگزاران و دانش‌پژوهان حوزۀ مدیریت باشد.

کتاب مدیریت رفتار سازمانی در ۵ فصل ارائه شده است. عناویل فصل های کتاب عبارت است از: «رفتار در سازمان»، «رفتار سازمانی»، «یادگیری در رفتار سازمانی»، «انگیزش در رفتار سازمانی» و «دیدگاه‌های رفتاری در مدیریت».

خواندن کتاب مدیریت رفتار سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت کسب‌و کار، خودیاری، موفقیت و همچنین به مدیران و مشاوران سازمان‌های پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت رفتار سازمانی

رفتار عبارت از حرکتی است که برای مقابلۀ بهتر یا همسو شدن و در واقع مدیریت شرایط یا اتفاقات پیرامون عرضه می‌شود و به‌عنوان مفهومی فراگیر دربرگیرندۀ حرکاتی از جمله گفتار، کردار، پندار موضع‌گیری، اظهارنظر، عقیده، انتخاب، نگرش، برداشت، هدف‌گذاری، تصمیمم گیری و مواردی ازاین‌قبیل است. در واقع رفتار، تنها ابزار ذاتاً از پایه دردسترس و تحت اختیار ما برای مدیریت شرایط محسوب می‌شود. رفتار، رویکردی هدف‌مدار است. یعنی رفتار ما عموماً با میل رسیدن به هدفی خاص برانگیخته می‌شود. رفتار گاهی ارادی (آگاهانه) و گاهی غیرارادی (ناآگاهانه) است. کارکنان همیشه از چیزهایی که می‌خواهند، آگاه نیستند. ازاین‌رو، بسیاری از رفتارهای آن‌ها تحت‌تأثیر نیازها یا انگیزه‌های ناخودآگاه قرار می‌گیرد. واحد اساسی رفتار، فعالیت است. درواقع، هر رفتاری از سلسله‌ای فعالیت تشکیل می‌شود. قدم‌زدن، صحبت‌کردن، خوردن، خوابیدن، کارکردن و.... هر یک از مجموعه‌ای از فعالیت تشکیل شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان