دانلود و خرید کتاب منبع شناسی تفصیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منبع شناسی تفصیلی اثر امیرشهریار امینیان

کتاب منبع شناسی تفصیلی

ویراستار:مرتضی مشاکی
انتشارات:ساقی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب منبع شناسی تفصیلی

کتاب «منبع شناسی تفصیلی» نوشتۀ امیرشهریار امینیان و ویراستۀ مرتضی مشاکی است و انتشارات ساقی آن را منتشر کرده است. در این کتاب، اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق بررسی می‌شود.

درباره کتاب منبع شناسی تفصیلی

جامعۀ ایران سال‌های طولانی یکی از برجسته‌ترین قربانیان ترور و هدف گروه‌های تروریستی مانند سازمان مجاهدین خلق، حزب کومله، پژاک و گروهک ریگی بوده است. افزایش مطالعه و تحقیق در زمینۀ تروریسم، هویت و ماهیت آن می‌تواند باعث آگاهی‌های اجتماعی و پیشگیری از این پدیدۀ شوم شود؛ بنابراین ستاد بزرگداشت شهدای مظلوم ترور و نفاق با همکاری بنیاد فرهنگی روایت و مؤسسات مردم‌نهاد تلاش کرده‌اند تا مجموعۀ منابع و مأخذ مرتبط با فعالیت‌های سازمان تروریستی مجاهدین خلق را به صورت کتاب‌شناسی تفصیلی منتشر کنند.

پژوهشگران از طریق مطالعۀ کتابخانه‌ای، و اینترنتی در بانک‌های اطلاعاتی، آرشیو اسنادی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آرشیو و کتابخانۀ موزۀ عبرت ایران، بانک اطلاعات خانه کتاب ایران، دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، بانک اینترنی کانون هابیلیان، ایران اینترلینک، انجمن نجات، انجمن سحر، و ساید مجاهد، ۴ مورد شناسۀ اثر، فهرست مطالب، شرح مختصر و تصویر روی جلد را به‌عنوان محتوای کتاب‌شناسی تفصیلی گردآوری کرده‌اند.

کتاب منبع‌شناسی تفصیلی باهدف بررسی اقدامات سیاسی این فرقه تدوین شده است و اقدامات تروریستی تشکیلات منافقین از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ بررسی می‌کند. این کتاب ۴ بخش دارد؛ بخش اول: کتابشناسی تفصیلی، بخش دوم: کتابشناسی توصیفی، بخش سوم: پایان‌نامه‌ها و بخش چهارم به مقالات اختصاص دارد. آخرین بخش کتاب منبع‌شناسی تفصیلی مربوط به نمایۀ عناوین است. امير شهريار امينيان، مدير پژوهشگاه انديشه‌ورزان، در کتاب منبع‌شناسی تفصیلی، وضعیت منافقین را هم زمان با انتخابات جمهوری اسلامی به دست این فرقه تشریح کرده، اقدامات این تشکیلات علیه جمهوری اسلامی و در خارج از مرزهای ایران را بیان نموده و فعالیت‌های این فرقه در جریان حمله نظامی امریکا به عراق و پس از جنگ امریکا و عراق را بررسی و تحلیل می‌کند.

خواندن کتاب منبع شناسی تفصیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به تاریخ معاصر ایران و پژوهشگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب منبع شناسی تفصیلی

«تشکیلات منافقین از همان روزهای نخست پس از پیروزی انقلاب، به دلیل ورشکستگی سیاسی، ‌به اقدامات مسلحانه روی آورده و قصد داشتند فضای اجتماعی سیاسی کشور را دچار تنش و ناآرامی کنند؛ به همین دلیل دادستانی انقلاب با انتشار این اثر تلاش نموده است بخشی از ترفندهای تروریستی اعضای سازمان را افشا نموده و با توصیه‌های حفاظتی، موضوع امنیت در جامعه را مطرح نماید. در مجموعۀ حاضر، شیوۀ دام گذاری برای ترور گشتی‌ها، شیوه‌های منافقین در زمینۀ سرقت مسلحانه خودروهای سواری و شیوۀ ترور گشت‌های نیروی انتظاممی و مقامات جمهوری اسلامی و افراد حزب‌اللهی با استفاده از موتورسیکلت تشریح شده است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
تومان