دانلود و خرید کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها لنی برنر ترجمه زهرا مرادی نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها اثر لنی برنر

کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها

معرفی کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها

کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها به‌قلم لنی برنر و ترجمهٔ زهرا مرادی نسب را نشر ساقی منتشر کرده است. این کتاب به بررسی ارتباط میان صهیونیسم، فاشیسم و نازیسم و مرور جنبش‌های تاریخی معاصر علیه این ۳ ایدئولوژی می‌پردازد.

درباره کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها

نمی‌توان انکار کرد که صهیونیسم یکی از پدیده‌های شوم و نامیمونی بوده است که نه‌تنها نجات‌بخش مدعیان و حامیان خود نبوده که بسیاری از آن‌ها و دیگران را نیز به خاک‌ و خون کشیده و سبب افول بسیاری از ارزش‌های بشری گشته است. اما این طرز فکر چه‌طور ایجاد شد، از کجا تغذیه می‌شد و چه تعامل یا تقابلی با سایر ایدئولوژی‌های مشابه خود داشت. این سؤالی‌ست که لنی برنز  تلاش کرده در کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها و طی ۲۶ فصل به آن پاسخ دهد و از این طریق وضعیت و جایگاه صهیونیسم و سیر تاریخی تکوین و تحول آن را به خواننده بشناساند. 

خواندن کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

محققان و دانشجویان مقاطع مختلف رشته‌های علوم سیاسی و نیز علاقه‌مندان به مطالعهٔ تاریخ معاصر جهان از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

درباره لنی برنر

لنی برنر نویسنده آمریکایی در دههٔ ۱۹۶۰ و از فعالان برجسته جنبش حقوق مدنی و مخالف سرسخت جنگ ویتنام بود که از دهه ۱۹۸۰ به فعالیت‌های ضدصهیونیسم پرداخت. کتاب مشت آهنین نیز با موضوع زندگینامهٔ سه‌تن از صهیونیست‌ها ( ولادیمیر ژابوتینسکی، مناخیم بگین و اسحاق شامیر) از دیگر آثار اوست که به فارسی ترجمه شده است.

بخشی از کتاب صهیونیسم در عصر دیکتاتورها 

«صهیونیسم نوعی ایدئولوژی‌ست و تاریخچهٔ آن نیز باید هم‌چون گرایش‌های سیاسی دیگر، مورد نقد و بررسی قرار گیرد. صهیونیسم امروز و هیچ‌زمان دیگری با دین یهود و مردم یهود در یک زمان و مکان گسترش نیافته است. بیشتر قربانیان یهودی هیتلر، صهیونیست نبودند. همچنین همان‌گونه که خوانندگان استحضار دارند، اکثریت یهودیان به‌ویژه یهودیان لهستانی، پیش از واقعهٔ هولوکاست، صهیونیسم را انکار کردند. آن‌ها در سپتامبر ۱۹۳۹ حس انزجار خود را از سیاست‌های مناخیم بگین ابراز داشتند. وی یکی از رهبران جنبش «تجدیدنظرطلب صهیونیست» در ورشو، پایتخت لهستان بود. نویسندهٔ کتاب حاضر که یک یهودی مخالف صهیونیسم است همواره عبارت صهیونیسم را معادل ضدسامی‌گری و «خودبیزاری یهودی» قرار می‌دهد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
تومان