دانلود و خرید کتاب نگارش فیلمنامه مستند داویت وی. سویین ترجمه عباس اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگارش فیلمنامه مستند اثر داویت وی. سویین

کتاب نگارش فیلمنامه مستند

انتشارات:ساقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نگارش فیلمنامه مستند

چاپ چهارم کتاب نگارش فیلمنامه مستند نوشتهٔ داویت وی. سویین و جوی آر. سویین و ترجمهٔ عباس اکبری و امیر پوریا است. ساقی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از فنون فیلم‌نامه‌نویسی و روش به‌کارگیری آن‌ها سخن گفته است.

درباره کتاب نگارش فیلمنامه مستند

کتاب نگارش فیلمنامه مستند (چاپ چهارم) در ۷ بخش شما را با نوشتن فیلم‌نامهٔ گونهٔ مستند آشنا کرده است. عنوان این بخش‌ها عبارت است از «پیش از شروع کار»، «فیلم و شما»، «طرح پیشنهادی»، «پیش‌نویس فیلم‌نامه»، «خلاصهٔ سکانس»، «فیلم‌نامهٔ تقطیع‌شده» و «نگارش روایت راوی». اگر در پی یافتن فنون فیلم‌نامه‌نویسی و روش به‌کارگیری آن‌ها هستید، این کتاب را بخوانید. در ابتدای این اثر توضیح داده شده است که ابتدا باید بپذیرید مبتدی هستید؛ تا سپس بتوانید نوشتن را بی‌دغدغه آغاز کنید. می‌دانیم که فیلم‌نامه متنی است که برای ساختن فیلم نوشته می‌شود. هر چند این قالب ادبی شباهت‌هایی به نمایشنامه و رمان و داستان دارد، شکل و فرم و رسانه‌ای جداگانه و مستقل محسوب می‌شود. فیلم‌نامه‌ها در ساختارها و شکل‌های گوناگون نوشته می‌شوند، اما وجه اشتراک همهٔ آن‌ها ارائهٔ نقشهٔ راهی به کارگردان و بازیگران و عوامل دیگر برای تولید فیلم است.

خواندن کتاب نگارش فیلمنامه مستند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر سینما، گونهٔ مستند و حرفهٔ فیلم‌نامه‌نویسی برای این گونه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نگارش فیلمنامه مستند

«کاش می‌توانستم بگویم که هر یک از این راه‌ها یا همهٔ آنها شما را به نتیجه می‌رسانند، اما این طور نیست. راه فیلمنامه‌نویسی بسیار ناهموار است و هر فیلمنامه‌نویسی کوشش زیادی می‌کند تا با روی آوردن به مشاغل دیگر موقعیتش را از دست ندهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان