دانلود و خرید کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری اوئن کالفر ترجمه شیدا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری اثر اوئن کالفر

کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری

معرفی کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری

کتاب آرتمیس فاول و گروگان‌گیری نوشتۀ اوئن کالفر با ترجمۀ شیدا رنجبر در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب، جلد اول از مجموعۀ فانتزی آرتمیس فاول است، نابغه‌ای که قوایش را صرف تبهکاری و ماجراجویی می‌کند.

درباره کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری

آرتمیس فاول و گروگان‌گیری، نام اولین جلد از مجموعهٔ آرتمیس فاول است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این مجموعه در ژانر فانتزی و ماجراجویی، مناسب برای نوجوانان است و در ۸ جلد به چاپ رسیده که همگی به فارسی ترجمه شده‌اند. عنوان‌های کامل این مجموعه عبارت‌اند از:

۱. آرتمیس فاول و گروگان گیری

۲. آرتمیس فاول و ماجرای شمال

۳. آرتمیس فاول و رمز ابدی

۴. آرتمیس فاول و انتقام اپال

۵. آرتمیس فاول و مهاجران گمشده

۶. آرتمیس فاول و معمای زمان

۷. آرتمیس فاول و عقده ی آتلانتیس

۸. آرتمیس فاول - آخرین نگهبان

مجموعۀ آرتمیس فاول اگرچه از نظر مضمون و شخصیت، پیوسته است؛ اما هر جلد موضوعی مستقل دارد. شخصیت اصلی این مجموعه، آرتمیس فاول، نوجوانی نابغه، تبهکار و ماجراجو است. او در ۱۲سالگی به نابغه‌ای خلافکار تبدیل شده و نقشه کشیده است تا با جنایت و گروگان‌گیری یک جن، ثروت خانوداگی اش را احیا کند. او توانسته است جهانی زیرزمینی متعلق به جن و پری‌هایی مسلح و خطرناک و بسیار پیشرفته از نظر تکنولوژی را کشف کند. او به‌همراه‌ محافظ شخصی‌اش، باتلر، این عملیات را شروع می‌کند؛ اما حتی فکرش را هم نمی‌کند که با گروگان گرفتن یک جن، خودش را درگیر چه جنگی می‌کند. چرا؟ چون این جن، سروان هالی شورت نام دارد، از واحد ویژۀ پلیس در سرزمین جن‌ها. جن‌های این کتاب از آن‌هایی که زمان کودکی موقع خواب برایمان می‌خواندند، نیستند. آن‌ها مسلح و خطرناک هستند. آرتمیس در ازای آزادی هالی شورت، یک تن شمش طلای ۲۴ عیار از اجنه می‌خواهد. او خیال می‌کند از تمام قوانین جن‌ها آگاه است و بنابراین آن‌ها را در مشت خود دارد؛ اما جن‌ها ناگهان برخلاف قوانین عمل می‌کنند و درگیری شدید می‌شود. آیا آرتمیس در میانۀ یک جنگ از گونه‌های متفاوت موجودات قرار گرفته است؟ برای فهمیدنش باید این کتاب ماجراجویی جذاب را خواند.

خواندن کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های فانتزی و ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آرتمیس فاول و گروگان گیری

شهر هوشی‌مینه در فصل تابستان. بنا به معیارهای معمول، هوا به طرز خفقان‌آوری گرم است. گفتن این نکته لازم نیست که آرتمیس فاول هم اگر کاری تا این حد مهم و حیاتی در رابطه با نقشه‌اش نداشت، ممکن نبود چنین هوای ناراحت کننده‌ای را تحمل کند. آفتاب به مذاق آرتمیس خوش نمی‌آمد. او با آفتاب سازگاری نداشت. ساعت‌های طولانی در اتاق دربسته جلو مونیتور کامپیوتر نشستن، طراوت و شادابی پوستش را زدوده بود. مثل یک خون‌آشام سفید و رنگ‌پریده بود و از نور آفتاب تقریباً به ستوه آمده بود. با صدایی منقطع و نرم گفت: «امیدوارم دنبال نخودسیاه نیومده باشیم، باتلر! به خصوص بعد از اون جریان مصر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان