دانلود و خرید کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها) ریک ریوردن ترجمه بهزاد بیسادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها) اثر ریک ریوردن

کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها)

معرفی کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها)

مجموعه کتاب‌های پرسی جکسون نوشتهٔ ریک ریوردن یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نوجوانان است که به دنیای اساطیر یونان باستان می‌پردازد. این کتاب دریای هیولاها و جلد دوم مجموعهٔ پرسی جکسون است که با ترجمهٔ بهزاد بیساری در انتشارات آناناس به چاپ رسیده است. ریوردن توانسته است با ترکیب اساطیر با داستان‌های مدرن، میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان را جذب کند و جوایز متعددی را به دست آورد.

درباره کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها)

مجموعه کتاب‌های پرسی جکسون، نوشته‌ٔ ریک ریوردن، ماجراهای نوجوانی به نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که متوجه می‌شود فرزند یکی از خدایان یونان باستان است. این مجموعه با بهره‌گیری از اساطیر یونانی و ترکیب آن با زندگی مدرن، داستان‌هایی پر از ماجراجویی، هیجان و دوستی را به تصویر می‌کشد. مجموعه پرسی جکسون شامل ۵ کتاب اصلی است که هر کدام به یک ماجراجویی جدید و جذاب می‌پردازد. عناوین این ۵ جلد عبارت‌اند از:

جلد اول: دزد آذرخش

جلد دوم: دریای هیولاها

جلد سوم: نفرین تایتان

جلد چهارم: نبرد هزارتو

جلد پنجم: آخرین المپ نشین

کتاب حاضر دریای هیولاها نام دارد و جلد دوم این مجموعه است. در کتاب دریای هیولاها، پرسی و دوستانش برای نجات طلسم اردوگاه نیمه‌خدایان به دریای هیولاها سفر می‌کنند. آن‌ها در این راه با چالش‌های بزرگ و هیولاهای خطرناک روبه‌رو می‌شوند.

مجموعهٔ پرسی جکسون موفق به کسب چندین جایزهٔ رده‌بندی کتاب‌های کودک شده است. از بین ۵ جلد مجموعهٔ پرسی جکسون، دزد آذرخش بیشترین جوایز را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان جوایز زیر را نام برد:

جایزه ردهاوس (Red House Children's Book Award)

جایزه مارک تواین (Mark Twain Award) علاوه‌بر دزد آذرخش، جلد دوم مجموعه با نام دریای هیولاها نیز این جایزه را کسب کرده است.

جایزه کتاب کالیفرنیا یانگ ریدرز (California Young Reader Medal)

جایزه Rebecca Caudill Young Reader's Book Award

چند فیلم نیز با اقتباس از این مجموعه ساخته شده است که عبارت‌اند از:

پرسی جکسون و دزد آذرخش (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief): این فیلم در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی کریس کلمبوس ساخته شد و بر اساس جلد اول مجموعه پرسی جکسون است.

پرسی جکسون: دریای هیولاها (Percy Jackson: Sea of Monsters): این فیلم در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی تور فرویدنتال ساخته شد و بر اساس جلد دوم مجموعه پرسی جکسون است.

همچنین سریال پرسی جکسون و المپیان بر اساس این مجموعه در حال تولید است و قرار است در دیزنی+ پخش شود.

کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانان و بزرگسالان دوستدار داستان‌های تخیلی و اساطیری پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پرسی جکسون (جلد دوم، دریای هیولاها)

«تایسون تنها کودک بی‌سرپناه در مدرسه بود. والدینش او را در دوران خردسالی رها کرده بودند. احتمالاً به این دلیل که او بسیار متفاوت بود. او ۱۹۰ سانتی‌متر قد داشت و مثل یک پا گندهٔ برفی بود، اما بسیار گریه می‌کرد و تقریباً از همه‌چیز می‌ترسید، از جمله بازتاب خودش. صورتش بدشکل و بی‌رحمانه به نظر می‌رسید. نمی‌توانم بگویم چشمانش چه رنگی بودند، زیرا هرگز نمی‌توانستم بالاتر از دندان‌های کج او را ببینم. صدای او عمیق بود، اما مانند بچه‌های کوچولو، خنده‌دار صحبت می‌کرد. حدس می‌زنم احتمالاً هرگز قبل از آمدن به مریوِتِر به مدرسه نرفته بود. او شلوار جین پاره شده، کفش و کت اندازهٔ بیست‌ویک و پیراهن فلن چرب که رویش را سوراخ کرده بود، می‌پوشید. او بوی کوچه‌های شهر نیویورک را می‌داد، زیرا در جعبهٔ یخچال مقوایی در خیابان ۷۲ زندگی می‌کرد.

مدرسه مریوِتِر او را به‌عنوان نوعی پروژهٔ خدمات اجتماعی پذیرفته بود تا همهٔ دانش‌آموزان احساس خوبی به خود داشته باشند. متأسفانه بیشتر آن‌ها نمی‌توانستند تایسون را تحمل کنند. هنگامی‌که متوجه شدند برخلاف ظاهر خشنش، ساده و مظلوم است، بهتر با او کنار آمدند. من تقریباً تنها دوستش بودم و او تنها دوست من بود.

مادرم میلیون‌ها بار از مدرسه شکایت کرده بود که به‌اندازهٔ کافی برای کمک به او تلاش نمی‌کنند. او با خدمات اجتماعی تماس گرفته بود، اما به نظر نمی‌رسید هیچ اتفاقی بیفتد. مددکاران اجتماعی مدعی بودند تایسون وجود ندارد. آن‌ها قسم خوردند که از کوچه‌ای که ما توصیف کرده بودیم، بارها بازدید کرده‌اند و نتوانسته‌اند او را پیدا کنند. هر چند نمی‌دانم چطور می‌توان بچهٔ غول‌پیکری را ندید که در کارتن یخچال زندگی می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان