دانلود و خرید کتاب از بابا لنگ دراز به جودی ثریا جولقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از بابا لنگ دراز به جودی اثر ثریا جولقانی

کتاب از بابا لنگ دراز به جودی

انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از بابا لنگ دراز به جودی

کتاب «از بابا لنگ دراز به جودی» نوشتهٔ ثریا جولقانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب که ماسب گروه سنی کودک و نوجوان است این بار از زبان بابالنگ‌دراز روایت می‌شود.

درباره کتاب از بابا لنگ دراز به جودی

نویسنده با احساس نزدیکی به شخصیت‌های این داستان تلاش می‌کند شخصیت‌ها و پیام‌های نهفته در داستان بابالنگ دراز را بار دیگر و از نگاهی جدید ببیند. در کتاب «از بابا لنگ دراز به جودی» نامه‌هایی را می‌بینیم که این بار بابالنگ‌دراز برای جودی می‌فرستند و از این دریچه تأثیرشخصیت‌ها بر یکدیگر و بر پیشبرد داستان و توسعهٔ شخصیت جودی ابوت بررسی می‌شود. نگاه متفاوت این کتاب و نگارش آن توسط یک نویسندهٔ ایرانی باعث شده است پیام‌های فرهنگی و اجتماعی داستان و ارتباط آن با مخاطبان ایرانی جزو مضامین اصلی کتاب باشد.

کتاب از بابا لنگ دراز به جودی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانان و دوستداران داستان بابا لنگ دراز پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب از بابا لنگ دراز به جودی

«آری من نیز چون تو گمان می‌کردم که یتیم بودن نشانه‌ای مشخص دارد که همه می‌فهمند و او را می‌شناسند،‌ اما این طور نیست، اگر می‌بینی که به تو خیره می‌شوند، به خاطر این است که تو جالب و دیدنی هستی و حتماً به شادابی تو حسرت می‌خورند.

وای جروشای مهربان؛ از اینکه بیمار شده‌ای بسیار ناراحت شدم و می‌دانم که بیماری در تنهایی و بی‌کسی چه زجری دارد. من بارها آن را تجربه کرده‌ام. وقتی که بیمار می‌شوم کسی نیست برایم دل بسوزاند. دلم برای خودم می‌سوزد و آن‌وقت بی‌کسی و تنهایی را بیشتر احساس می‌کنم. کاش می‌توانستم برای پرستاری از تو شخصاً آنجا بیایم،‌ اما کارهای زیادی دارم و انگار در شرف سرماخوردگی هم هستم. این دفعه زیاد نگرانی ندارم و برای خودم دلسوزی نمی‌کنم، چرا که حالا دیگر تو را دارم و تنها نیستم. وجود تو به من قوت قلب می‌دهد و استقامت مرا زیاد می‌کند. از خداوند به خاطر آمدن تو به زندگی‌ام و از تو به خاطر مهربانی‌ات سپاسگزارم.

جروشای عزیز! از تعلیم انجیل که می‌گوید: «بینوایان به خاطر این آفریده شده‌اند تا به دیگران فرصت نیکوکاری بدهند.» برآشفته مشو، چرا که کلمهٔ بینوایان تعریف خاصی دارد و شامل حال تو نمی‌شود. بینوا کسی است که هیچ‌چیز ندارد ـ چه معنوی چه مادی ـ و چه بسا که منظور کمبود معنویات بوده است، در حالی که تو یکی از سرمایه‌دارترین انسان‌ها هستی. قلب مهربان تو، استعداد درخشان تو و پاکی تو، اینها همه سرمایه‌های عظیمی هستند که هرکسی ندارد. حتی یک شخص ثروتمند با خرج پول‌های هنگفت، هرگز نخواهد توانست به سرمایه‌های تو دست یابد؛ که این سرمایه‌ها سرشتی‌اند و از جانب خدا به تو هدیه شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان