دانلود و خرید کتاب بی حد و مرز جیم کوییک ترجمه علی کردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک

کتاب بی حد و مرز

نویسنده:جیم کوییک
مترجم:علی کردی
امتیاز:
۲.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز نوشتهٔ جیم کوییک و ترجمهٔ علی کردی است و انتشارات امتیاز آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بی حد و مرز

بزرگ‌ترین آرزوی شما چیست؟ واقعاً اگر غول چراغ جادو فقط یک آرزو را برآورده می‌کرد، چه چیزی از او می‌خواستید؟

بدون شک آرزوی شما بی‌حدومرز بود!

دوست دارید چه چیزی یاد بگیرید؟ کدام مهارت معادل درخواست آرزوهای بی‌نهایت شما است؟ به نظرتان آموختنِ یادگیری نیست؟

اگر واقعاً می‌دانستید چطور سریع‌تر، بهتر و فعالانه‌تر بیاموزید، می‌توانستید این مهارت را برای هر کاری استفاده کنید؛ می‌توانستید یاد بگیرید بر ذهنیت یا انگیزهٔ خود مسلط شوید؛ یا برای یادگیری زبان ماندرین، بازاریابی، موسیقی، هنرهای رزمی و ریاضی از آن استفاده کنید. دیگر هیچ مرزی وجود نداشت! تبدیل به اَبَرقدرتی ذهنی می‌شدید، و هر چیزی ممکن می‌شد؛ چرا که شما بی‌حدومرز بودید!

کتاب بی حد و مرز آرزوی شما را برآورده می‌کند. شما بخشی از گروهی کوچک هستید که نه تنها از زندگی بیشتر می‌خواهند، بلکه حاضرند برای بهتر نتیجه گرفتن، تمام کارهای لازم را انجام دهند. به عبارت دیگر، شما قهرمان این داستان هستید، شما دعوت به ماجراجویی را پاسخ داده‌اید. مهم‌ترین ماجراجویی، درک و کشف بیشترین توانایی خود و الهام‌بخش بودن برای دیگران است.

ماهیت این کتاب بالارفتن است؛ پایان دادن به دروغ‌هایی که از والدین خود، برنامه‌ها، رسانه‌ها یا بازاریابی آموخته‌ایم، همان‌ها که می‌گویند همهٔ ما محدودیت‌هایی داریم؛ همان‌ها که می‌گویند به قدر کافی برای انجام دادن، داشتن، خلق کردن یا مشارکت داشتن خوب نیستیم.

این باور که ما محدود هستیم، بزرگ‌ترین رؤیاهایمان را از دسترس دور می‌کند؛ دستِ‌کم تا امروز که این‌طور بوده است. اما هیچ‌یک از باورها واقعاً شما را محدود نمی‌کنند. همهٔ ما درون خود پتانسیل‌های زیادی داریم؛ قدرت و هوش و تمرکز دست‌نخورده‌ای که برای فعال کردن آن باید خود را نامحدود کنیم. هر فردی (صرف نظر از سن، خانواده، تحصیلات، جنسیت یا تاریخچهٔ فردی) می‌تواند فراتر از آنچه اعتقاد دارد حقش است، به دست بیاورد و پیشرفت کند. فقط کافی است کتاب بی حد و مرز را بخوانید.

خواندن کتاب بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بی حد و مرز

«شاید با خود بگویید، می‌دانم منظور جیم از این حرف‌ها دربارهٔ فناوری چیست. من هم دوست ندارم بدون فناوری زندگی کنم، اما امروز بیش از پیش احساس می‌کنم سرگردان و فراموشکار شده‌ام. اکنون خبری خوب دارم: ما در عصر فناوری غایی متولد شده‌ایم که شگفت‌انگیزترین اَبَرقدرت انسان است.

بیایید یک لحظه به این موضوع فکر کنیم که مغز ما چقدر فوق‌العاده است. مغز ما در روز تقریباً هفتاد هزار فکر تولید می‌کند. سرعت مغز ما با سرعتِ پرشتاب‌ترین ماشین‌های مسابقه یکی است. مغز ما هم مانند اثر انگشت، مختص به خودمان است و در جهان دو مغزِ یکسان وجود ندارد. مغز ما سریع‌تر از تمام رایانه‌های موجود در جهان عمل می‌کند و ظرفیت ذخیره‌اش بی‌نهایت است. حتی وقتی آسیب دیده باشد، قادر به تولید نبوغ است و حتی اگر نصف مغز را هم داشته باشیم، همچنان می‌توانیم مثل تمام انسان‌ها راحت زندگی کنیم.

داستان‌های فراوانی دربارهٔ فوق‌العاده بودن مغز وجود دارد. مثلاً داستان بیماری بیهوش که یک روش ارتباطی با دکتر خود ابداع کرد، یا زنی که می‌توانست رویدادهای مهم را با ذکر تاریخ به یاد آورد، یا آدمی بی‌خیال که پس از ضربه خوردن به سرش هنگام دعوا به نابغه‌ای ریاضیدان تبدیل شد. هیچ‌یک از این‌ها نه داستان‌های علمی‌تخیلی هستند و نه داستان‌های مصورِ اَبَرقهرمانی. این‌ها نمونه‌هایی از عملکرد فوق‌العادهٔ ایجاد شده در دستگاهی خارق‌العاده هستند که بین دو گوش ما قرار دارد.»

معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۳۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان