دانلود و خرید کتاب قدرت مثبت اندیشی نورمن وینسنت پیل ترجمه اسماعیل حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت مثبت اندیشی اثر نورمن وینسنت پیل

کتاب قدرت مثبت اندیشی

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدرت مثبت اندیشی

کتاب «قدرت مثبت اندیشی» نوشتۀ نورمن وینسنت پیل و ترجمۀ اسماعیل حسینی است و نشر ثالث آن را منتشر کرده است. این کتاب سرشار از روش‌های معنوی است که افراد با به‌کارگیری آن می‌توانند به موفقیت برسند

درباره کتاب قدرت مثبت اندیشی

کتاب معروف و مفید قدرت مثبت‌اندیشی که ۲ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده، توانسته‌ است به افراد زیادی، فلسفه‌ای ساده و عملی برای زندگی موفق ارائه کند. آنچه که نورمن وینسنت پیل در این کتاب به خوانندگان آموزش می‌دهد، قوانینی است که خودش در طول سال‌ها با سختی زیاد و ازطریق آزمون‌وخطا برای پیداکردن شیوهٔ درست زندگی یاد گرفته‌ است. او راه‌حل مشکلاتش را در این قوانین یافته‌ بنابراین تلاش کرده است تجربهٔ معنوی‌اش را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد. نورمن وینسنت پیل در کتاب قدرت مثبت‌اندیشی، شیوه‌ای از زندگی را بیان می‌کند که نتایج شگفت‌انگیزی به بار می‌آورد؛ اما به‌هیچ‌وجه آسان نیست. در واقع شیوه‌ای بسیار سخت درعین‌حال سرشار از شادی و امید و پیروزی است.

او کتاب قدرت مثبت‌اندیشی را باتوجه‌به شرایط زندگی انسان‌ها در این دنیا نوشته‌ است؛ شرایطی که با رنج، دشواری و مبارزه آمیخته است. این کتاب به خوانندگان یاد می‌دهد چگونه در چنین شرایطی آرامش داشته باشند. آرامشی که به معنای فرار از زندگی نیست؛ بلکه به معنی رسیدن به مرکز قدرتی است که از آن انرژی محرک برای زندگی مفید فردی و اجتماعی نشئت می‌گیرد. این کتاب به معنای واقعی مثبت‌اندیشی را آموزش می‌دهد اما  نه برای این‌که وسیله‌ای باشد برای رسیدن به شهرت، ثروت یا قدرت، بلکه این شیوهٔ تفکر را به‌عنوان کاربرد عملی ایمان و توکل بر خدا برای غلبه بر شکست و رسیدن به ارزش‌های سازنده در زندگی در اختیار می‌گذارد. کتاب قدرت مثبت‌اندیشی شیوهٔ زندگی سخت و توأم با انضباط را آموزش می‌دهد؛ اما درعین‌حال به کسی که بر خودش و شرایط دشوار این دنیا پیروز می‌شود شادی و لذت عمیقی هدیه می‌کند.

خواندن کتاب قدرت مثبت اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت مثبت اندیشی

«به خودتان اطمینان داشته باشید! به توانایی‌هایتان اعتماد کنید! اگر به توانایی‌هایتان اعتمادی متواضعانه و درعین‌حال منطقی نداشته باشید هرگز نمی‌توانید موفق و خوشبخت بشوید. اما با اعتمادبه‌نفس قوی می‌توانید به موفقیت برسید. احساس حقارت و بی‌لیاقتی مانع برآورده‌شدن آرزوهایتان می‌شود؛ اما اعتمادبه‌نفس به خودشکوفایی و پس از آن موفقیت منتهی می‌شود. به دلیل اهمیت این شیوهٔ نگرش است که این کتاب نوشته شده تا به شما کمک کند به خودتان اعتماد پیدا کنید و نیروهای درونی‌تان را آزاد سازید. وقتی از تعداد افراد بیچاره‌ای مطلع می‌شویم که به دلیل مبتلا شدن به عارضه‌ای که عموماً به آن عقدهٔ حقارت می‌گویند دست و پای‌شان بسته شده و به فلاکت افتاده‌اند، وحشت می‌کنیم. اما دلیلی ندارد که شما هم از این بیماری رنج ببرید. چون با انجام اقدامات مناسب می‌توانید آن را ریشه‌کن کنید. می‌توانید در درونتان ایمان خلاق پرورش بدهید ایمانی که برای خودتان قابل‌قبول باشد.»

معرفی نویسنده
عکس نورمن وینسنت پیل
نورمن وینسنت پیل

نورمن وینسنت پیل نویسنده و کشیش آمریکایی است که بیشتر به خاطر روش‌های پرورش تفکر مثبت شناخته می‌شود. وی در سال ۱۹۳۲ به عنوان کشیش در کلیسا مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شد. شهرت وی بر‌اساس ایده تفکر مثبت و مشهور‌ترین کتابش قدرت تفکر مثبت نام دارد که در سال ۱۹۵۲ به چاپ رسیده است. وی از سال ۱۹۳۱ در کلیسایی در نیویورک به روحانیت پرداخت و این کار را تا زمان بازنشستگی در سال ۱۹۸۴ ادامه داد. نورمن وینسنت پیل فعالیت گسترده‌ای در نوشتن و به چاپ رساندن نوشته‌ها همچنین سخنرانی‌های رادیویی و تلویزیون داشت. اعتقاد نورمن بر این است که داشتن حس خوشبختی احساسی است که تمام انسان‌ها باید داشته باشند و نگران کسانی است که از این احساس بی‌بهره‌اند. سخرانی کردن به تنهایی نمی‌تواند به تنهایی در ایجاد حس خوشبختی در مردم کمک کند و اگر قلبی و با خلوص نیت به آن گوش‌جان سپرده نشود هیچ ارزشی ندارد. همچنین با اعتقاد به ماندگاری نوشته بیش از سخنرانی بود که نورمن به کار نوشتن کتاب‌های متعدد معنوی و خودیاری پرداخته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۷۶,۰۰۰
تومان