دانلود و خرید کتاب انسان برای خویشتن اریک فروم ترجمه اکبر تبریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان برای خویشتن اثر اریک فروم

کتاب انسان برای خویشتن

نویسنده:اریک فروم
انتشارات:انتشارات بهجت
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انسان برای خویشتن

کتاب انسان برای خویشتن نوشتهٔ اریک فروم و ترجمهٔ اکبر تبریزی است. انتشارات بهجت این کتاب را که پژوهشی در روان‌شناسی اخلاق است، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب انسان برای خویشتن

کتاب انسان برای خویشتن ۵ فصل دارد. این کتاب را از بسیاری جهات ادامهٔ کتاب «گریز از آزادی» نوشتهٔ اریک فروم دانسته‌اند. این اثر درمورد اصول اخلاقی، هنجارها و ارزش‌هایی سخن گفته است که به درک نفس و استعدادهای نهانی انسان رهنمون است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۴۷ میلادی منتشر شد. اریک فروم در این اثر آموزنده و خواندنی، به سردرگمی زنان و مردانی پرداخته است که به‌خاطر باورنداشتن به قواعد هدایت‌کنندهٔ زندگی، به قربانی‌های درمانده و ناتوان نیروهای درونی و بیرونی تبدیل می‌شوند. این نویسندهٔ مشهور با همان نقطه‌نظر گسترده و میان‌رشته‌ای خود که از خصوصیات آثار برجسته‌اش به شمار می‌آید، به مخاطبان نشان داده است که روان‌شناسی نمی‌تواند خود را از مشکلات فلسفه و اخلاقیات جدا کند و همچنین، ذات انسان را نمی‌توان بدون فهم ارزش‌ها و کشاکش‌های اخلاقی پیش روی همهٔ ما درک کرد. اریک فروم در کتاب انسان برای خویشتن استدلال کرده است که یک نظام اخلاقی را می‌توان به‌جای الهامات و سنت‌ها و بر اساس سرشت انسان شکل داد.

خواندن کتاب انسان برای خویشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی اخلاق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اریک فروم

اریش فروم (اریک فروم) در ۲۳ مارس ۱۹۰۰ به دنیا آمد. او روان‌کاو و جامعه‌شناس آمریکایی - آلمانی‌تبار، روان‌شناس اجتماعی در مکتب فرانکفورت و همچنین یک سوسیال‌دموکرات و از برجسته‌ترین فیلسوفان مکتب اومانیستی است. فروم در آثارش کوشید تا ارتباط میان روان‌شناسی و جامعه را شرح دهد. او معتقد بود که با به‌کاربستن اصول روانکاوی به‌عنوان علاج مشکلات و بیماری‌های فرهنگیِ انسان، راهی به‌سوی تحقق یک «جامعهٔ معقول» و متعادل از لحاظ روانی خواهیم یافت.

بعضی از مشهورترین کتاب‌های این نویسنده عبارت‌اند از: «هنر عشق‌ورزیدن»، «گریز از آزادی»، «روانکاوی و دین»، «انسان برای خویشتن»، «پژوهشی در روان‌شناسی اخلاق»، «هنر بودن»، «انقلاب امید: در ریشه‌های عوامل غیراومانیستی و اومانیستی جامعه صنعتی» و... .

اریک فروم در ۱۸ مارس ۱۹۸۰ درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان