دانلود و خرید کتاب برنده تنهاست پائولو کوئیلو ترجمه پروانه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنده تنهاست اثر پائولو کوئیلو

کتاب برنده تنهاست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنده تنهاست

کتاب برنده تنهاست نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ پروانه طاهری است. انتشارات عطر کاج این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان شما را به جشنوارهٔ فیلم «کن» و دنیایی پر زرق‌وبرق می‌برد.

درباره کتاب برنده تنهاست

کتاب برنده تنهاست تصویری واقعی از پشت‌صحنهٔ دنیای تجمل و تمدن است که برخلاف ظاهر پر زرق‌وبرق، حقایق تلخ و بی‌رحمانه‌ای در خود نهفته دارد. این رمان، اثری هیجان‌انگیز درمورد دنیای شانس و شهرت است که الزام به لوکس و موفق‌بودن به هر قیمتی مانع از شنیدن آنچه شخصی واقعاً شایستهٔ آن است، می‌شود. پائولو کوئیلو در این رمان ما را به جشنوارهٔ فیلم کن می‌برد. در این جشنواره «ایگور» میلیونر روسی، «سزار حمید» فعال در حرفهٔ مد از خاورمیانه و «گابریلا» هنرپیشهٔ آمریکایی مشتاق به ایفای یک نقش اصلی هستند. این رمان چهرهٔ متفاوت نویسنده‌ای را نشان می‌دهد که در کتاب‌های قبلی‌اش به مضامین عارفانه می‌پرداخت؛ هرچند مضمون این کتاب نیز اگر به عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیاری دارد. پائولو کوئیلو در این کتاب، به‌طرزی هولناک و بی‌رحمانه و به تمام معنا به تمدن غرب می‌تازد؛ تمدنی که مبنای اصلی سیطرهٔ استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می‌دهد. شهرت، مد و سینما، ۳ مضمون اصلی زیرحمله در این کتاب هستند. نویسنده در کنار این‌ها، ابتذالی را به سخره می‌گیرد که به نظرش تمام عناصر معنوی را از جامعهٔ امروز بشری دور کرده و جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است.

خواننده در این کتاب، با جلوه‌هایی از جامعهٔ غرب روبه‌رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به‌سوی خود می‌کشند. به‌قول خود نویسنده، قصهٔ کتاب «برنده تنهاست»، تصویری فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم. ماجرا در طول ۲۴ ساعت در جشنوارهٔ فیلم کن رخ می‌دهد. قهرمان داستان «ایگور مالف» است که به کن آمده تا فارغ از اینکه در جشنواره چه می‌گذرد، همسر سابق و تنها عشق زندگی‌اش را پیدا کند.

خواندن کتاب برنده تنهاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب رمان با درون‌مایه‌های عرفانی و روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

خاطرات دو عروس جوان
انوره دوبالزاک
بر فراز با فیلسوفان
ماری رابرت
گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی»
ریحانه فرهنگی
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند
دبی فورد
انسان؛ فرمانروای ذهن، بدن و پیشامدها
جیمز آلن
کارل گوستاو یونگ؛ واژه ها و نگاره ها
آنیلا یافه
آموزش محبت آمیز کودکان
مارشال بی. روزنبرگ
خواب گران
ریموند چندلر
راه های رسیدن به خودآگاهی
کاملش دی پاتال
تنفس
جیمز نستر
وقتی خدا وارد شود، معجزه می شود
نیل دونالد والش
ساختن تشکیلاتی ماندگار (میکروبوک)
جری پوراس
مهارت‌های ذهنی (جلد اول)
رابرت دیلتز
هنر رهایی از رنج
آدیا شانتی
آن فروترین
کریستیان بوبن
موش کوچولو
کیت دی کامیلو
بریدا
پائولو کوئلیو
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۲/۰۵/۱۳

به نظرم دو دسته آدم باید این کتابو بخونن اولی کسایی که میخوان وارد صنعت سینما و مد بشن و فکر میکنن وقتی معروف بشن دیگه در های خوشبختی به روشون باز میشه و دسته دوم کسایی که از افراد

- بیشتر
وحید
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بعد از کتاب کیمیاگر، بهترین کتاب کوئلیو بود که خواندم ... هر چند که باید حواس‌تان باشد که به کل با کتاب‌هایی که قبل از این کتاب‌ش نوشته متفاوت است!

Sepideh
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

با همه کتاب های پائولو فرق داشت و داستان کسل کننده ای داره

کاربر 3700915
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

یکی از بهترین کتاب‌های پائولو! واقعا لذت بردم از خط به خط‌ش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان