دانلود کتاب صوتی بریدا با صدای کتایون اعظمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بریدا اثر پائولو کوئلیو

دانلود و خرید کتاب صوتی بریدا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی بریدا

کتاب صوتی بریدا نوشتهٔ پائولو کوئلیو و ترجمهٔ آرش حجازی و بهرام جعفری است. کتایون اعظمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ داستانی در باب جادو.

درباره کتاب صوتی بریدا

کتاب صوتی بریدا دربارهٔ جادو است و «بریدا» نام دختری جوان است که می‌کوشد جادوگری بیاموزد. فصل نخست کتاب صوتی «بریدا» تابستان و پاییز نام دارد. این فصل در ایرلند و در آگوست ۱۹۸۳ میلادی می‌گذرد. فصل دوم «زمستان و بهار» نام دارد و فصل پایانی نیز «روز موعود: جشن عضویت» نام گرفته است. پائولو کوئیلو در کتاب «بریدا» دو سنت جادوگری را مطرح می‌کند؛ «سنت ماه» و «سنت خورشيد». در سنت ماه، جادوگری آيينی كهن است كه برای دست‌يافتن به آن بايد تمرین‌های دشوار و متعددی را به كار برد. سنت خورشيد راهی جهان‌شمول برای دست‌يافتن به جهان ابدی است كه در آن تنها يک اصل حاكم است؛ اعتمادكردن به شب تاريک ايمان و نیز تنها يک تمرين وجود دارد؛ نيايش‌كردن به درگاه خدا با قلب و روح. «بریدا» دختر جوان ایرلندی، برای یادگیری جادوگری دست‌به‌کار می‌شود. او ابتدا به دیدار مردی به نام «فولک» جادوگر می‌رود که محکوم به تنهایی است و در دشتی نزدیک به یک جنگل زندگی می کند.

شنیدن کتاب صوتی بریدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ داستان در باب جادو و جادوگری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، جاسوس، هستی (زندگی).

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
تومان