دانلود کتاب صوتی سه پرسش (کتاب خرد) با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه پرسش (کتاب خرد) اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی سه پرسش (کتاب خرد)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سه پرسش (کتاب خرد)

کتاب صوتی سه پرسش نوشتهٔ دون میگوئل روئیز و ترجمهٔ فرزام حبیبی و با صدای نسرین رضائی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

درباره کتاب صوتی سه پرسش

 دون ميگوئل روئيز در سه پرسش به شما کمک می‌‌کند نیروی درون خود را بشناسید و بدانید چگونه از آن بهره ببرید. سه پرسشی که در این کتاب صوتی مطرح می‌شود از این قرار است: من کی هستم؟ چه چیزی واقعی است؟ و چگونه عشق ابراز کنم؟ 

نویسنده به هر سهٔ این سوالات پاسخ می‌دهد. این جواب‌ها به شما در خودشناسی و پذیرش خودتان یاری می‌رساند. ميگوئل روئيز روح انسان را در این کتاب موشکافی می‌کند و کاملا شرح می‌دهد؛ به این وسیله، خواننده‌ها با خواندن این قسمت راحت‌تر می‌توانند بر استرس، ترس و اضطراب خود غلبه کنند و به آرامش خاطر دست یابند. 

 این کتاب صوتی نوزده فصل دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: سه مروارید، گشودن در، اولین مروارید، آوای من، یک ذهن یک جامعه، ذهن در نقش دولت، قضاوت و قاضی، فرمانده ارشد، دومین مروارید، زندگی تحت استبداد، رهایی از زندان، سیاستمدار، آرامش و سلامت عقلی و سومین مروارید.

شنیدن کتاب صوتی سه پرسش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به آرامش درون دست یابند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دون میگوئل روئیز

دون میگل آنخل روئیز (زادهٔ ۲۷ اوت ۱۹۵۲) نویسندهٔ اهل مکزیک و مؤلف چهار میثاق (خِرَد سرخپوستان تولتِک)، سه پرسش و متون شمن‌باوری نوین است.

روئیز در مناطق روستایی مکزیک به دنیا آمد و کوچک‌ترین بچه در میان ۱۳ فرزند خانواده بود. او به دانشکدهٔ پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال‌ها به همراه برادرانش پزشکی می‌کرد تا اینکه تصادفی که او را تا آستانهٔ مرگ پیش برد، مسیر زندگی‌اش را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی، بی‌درنگ نزد مادر خود که شمن بود، بازگشت تا آموزه‌های اخلاقی بیشتری را از او فرا بگیرد. او سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دون میگوئل روئیز که به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی مسلط است، اغلب در ایالات متحده سخنرانی‌هایی می‌کند. آثار او متمرکز بر آموزه‌های باستانی و قدیمی به عنوان یک راه حل اساسی در جهت رسیدن به روشنگری و بیداری درونی تاکید دارد.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۲۳۶۸۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

کتاب خوبی است ولی نه در حد چهارمیثاق

seemorgh
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

این کتاب فقط صوتی اش هست ؟ غیر صوتی اش رو تو طاقچه پیدا نکردم

کاربر ۵۶۳۵۱۷۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

یکی از بی نظیر ترین کتاب هایی که گوش دادم . با صدای نسرین رضایی این تجربه فوق العاده تر هم شد.

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان