دانلود و خرید کتاب تمرکز دنیل گلمن ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرکز اثر دنیل گلمن

کتاب تمرکز

معرفی کتاب تمرکز

کتاب تمرکز نوشتهٔ دنیل گلمن و ترجمهٔ رضا اردلان است. شنیدار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این خلاصه‌کتاب می‌گوید که موفقیت کسب‌وکار شما فقط با قدرت تمرکز ممکن است.

درباره کتاب تمرکز

در زندگی پیشرفتهٔ امروزی، عوامل بسیاری وجود دارند که می‌توانند حواس شما را از کارهای مهم پرت کنند؛ عواملی چون گوشی‌ هوشمند، پیام‌های الکترونیکی و یا حتی ساعت‌ها فکرکردن به اینکه تعطیلات خود را کجا بگذرانید. اگر به این عوامل اجازه دهید تمرکزتان را از بین ببرند، دیگر نمی‌توانید کارهای خود را سر وقت و به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

خلاصه‌کتاب تمرکز به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید با تمرکز موفقیت‌های بزرگ را شکار کنید؟ آیا می‌توانید به‌‌خوبی روی مسائل مهم زندگی‌ خود تمرکز کنید؟ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که حواس‌پرتی‌های روزمره تا چه اندازه شما را از بهبود مهارت‌ها، انجام بهتر کارها و داشتن یک زندگی رضایت‌بخش عقب انداخته‌ است؟ 

دنیل گلمن در این خلاصه‌کتاب به تعریف ظریف‌تری از مفهوم تمرکز اشاره می‌کند. این کتاب یک دفترچه‌ٔ راهنما برای برخورداری از یک زندگی متمرکز و رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای است. با این راهکارها توجه بیشتری نسبت به خودتان، دیگران و پدیده‌های بزرگ‌تری چون زمین و آینده ساکنین آن نشان خواهید داد.

خواندن کتاب تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که می‌خواهند قدرت تمرکز خود را تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تمرکز

«در بسیاری از مواقع، افراد تمایل دارند روی اتفاقات لحظه‌ای محیط پیرامون تمرکز کرده و فقط برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی کنند. داشتن چنین رویکردی ممکن است مشکل‌آفرین باشد، زیرا آن‌ها توجهی به خطرها و تهدیدهای آتی نمی‌کنند و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شوند که دیگر دیر شده است.

البته داشتن نگرش کوتاه‌مدت به مسائل، بخشی از طبیعت انسان است. اگر شما احتمال دهید که ماه بعد نخواهید توانست اجاره خانه خود را بپردازید و یا احساس کنید که همسرتان عصبانی است و ممکن است جر و بحثی میان شما رخ دهد، احساس خطر می‌کنید و می‌کوشید راه‌حلی بیابید. شما از عواقب این مشکلات می‌ترسید، زیرا قریب‌الوقوع هستند و به زودی با آن‌ها مواجه می‌شوید. در مقابل، مشکلات و خطراتی که ممکن است در آینده گریبانگیر شما شوند، هیچ احساس ترس و خطری در شما ایجاد نمی‌کنند؛ زیرا دورتر از آن هستند که بتوانید آن‌ها را درک کنید، تصویر درستی از آن‌ها داشته باشید و برایشان راه‌حلی بیابید.

به عنوان مثال، دانشمندان دائماً درباره تغییرات اقلیمی و خطرات گرم شدن زمین صحبت می‌کنند و عواقب این مشکل جهانی را گوشزد می‌کنند. با این حال، بسیاری از مردم عادی نسبت به این مسئله آگاهی ندارند یا اهمیتی برایش قائل نمی‌شوند. ممکن است عمر بسیاری از مردم به مشاهده عواقب این فاجعه جهانی قد ندهد؛ بنابراین چرا باید نگران مسئله‌ای باشند که تأثیری در زندگی‌شان ندارد؟

نکته مهمی که باید به خاطر داشت این است که شاید پیامدهای مشکلاتی نظیر گرمایش زمین برای شخص شما دردسری ایجاد نکند، اما زندگی فرزندان شما و کل نسل بشر را تهدید می‌کند!»

نظرات کاربران

mayabidar
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

اسم کتاب و اسم نویسنده من رو به خوندن ترغیب کرد اما خود محتوا فاقد تمرکز بود ،مثل یه بریده ای از روزنامه بود اصلا هویت یه کتاب رو نداشت ،اگه دنبال پیدا کردن راه حل کاربردی برای به دست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۲۰٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان