دانلود و خرید کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم) میرچا الیاده ترجمه جلال ستاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم) اثر میرچا الیاده

کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم)

معرفی کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم)

کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم) نوشتهٔ میرچا الیاده، ژولیا کریستوا، شارل کرنیی و لوک بنوا با ترجمهٔ جلال ستاری است و نشر مرکز آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد سوم از مجموعهٔ جهان اسطوره‌شناسی و شامل چند مقاله از بزرگ‌ترین صاحب‌نظران دربارهٔ اسطوره است.

درباره کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم)

این کتاب سومین جلد از مجموعه‌ٔ جهان اسطوره‌شناسی است که در یازده جلد به وسیله‌ٔ نشرمرکز منتشر شده و ترجمه‌ٔ برخی از مهم‌ترین و روشنگرترین نوشته‌های مربـوط به اسطـوره، از صاحب‌نظـران معتبر این رشته، در آن گرد آورده شده‌اند. گوناگونی قلمروهای ظهور و نمود اسطوره، از زن و عشق و مرگ و کیش، آیین تا رمان و فیلم باعث تنوع و گستردگی این‌گونه پژوهش‌ها شده و به دانش اسطوره‌شناسی وسعتی چشم‌گیر بخشیده است. در این مجموعه کوشش شده به همه‌ٔ این جنبه‌ها توجه شود تا تحلیل‌ها و تحقیقات علمی و نظری متقن سد راه رواج ساده‌نگـری و تعمیم‌هـا و برداشـت‌های شتاب‌زده و سطحـی در زمینه‌ٔ اسطوره‌شناسی شوند.

خواندن کتاب جهان اسطوره شناسی (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران و دوستداران اسطوره پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جلال ستاری

جلال ستاری در سال ۱۳۱۰ در رشت متولد شد. او محقق، اسطوره‌شناس و اندیشمند ایرانی است. ستاری برای تحصیل به سوئیس رفت و تا مقطع دکترا تحصیل کرد. یکی از استادانش، ژان پیاژه، روان‌شناس مشهور بود. توجه ستاری به چیزی فراتر از روان‌شناسی فردی جلب شد و تمرکزش را بر روان‌شناسی جمعی و شناخت تأثیر مثبت یا منفی کهن‌الگوها و اسطوره‌ها و افسانه‌ها در ناخودآگاه جمعی معطوف کرد. جلال ستاری کتاب‌ها و آثار بسیاری در زمینه افسانه‌شناسی، ادبیات نمایشی و نقد فرهنگی تألیف کرده است که بسیاری از آن‌ها به کتاب‌های مرجع در همین زمینه بدل شده‌اند. به‌پاس فعالیت‌هایش، نشان هنر و ادب درجه شوالیه را از دولت فرانسه دریافت کرده‌ است و جایزه‌ای به نام او وجود دارد که به پژوهشگران برتر زمینه نمایش ایرانی اهدا می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان