دانلود و خرید کتاب قدرت محتوا جو پولیتزی ترجمه سعید زرگریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی

کتاب قدرت محتوا

نویسنده:جو پولیتزی
امتیاز:
۲.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت محتوا

کتاب قدرت محتوا نوشتهٔ جو پولیتزی و ترجمهٔ سعید زرگریان است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. این کتاب حاوی داستانی تأثیرگذار و اطلاعاتی دربارهٔ بازاریابی کمتر و مشتری بیشتر است.

درباره کتاب قدرت محتوا

اگر بازاریاب باشد یا حتی نباشید، حتما می‌دانید که مشتریان پرمشغلهٔ امروزی دیگر حوصلهٔ مواجهه با تبلیغات وقفه‌ای و پرزرق‌برق سنتی را ندارند. به‌علاوه، گسترش استفاده از اینترنت باعث شده خریداران بتوانند پیش از تصمیم‌گیری برای خرید، انواع و اقسام اطلاعات را دربارهٔ شما، شرکت، محصولات یا خدماتتان به دست بیاورند. پس کمتر کسی پیدا می‌شود که با مراجعه به رسانه‌های سنتی و آگهی‌های تبلیغاتی صرفا اطلاعاتی را ببیند که تلاش می‌کنید به کمک ناشران بیرون به خورد مخاطب بدهید. در این شرایط، راه برقراری ارتباط با مخاطب و جلب توجه او این است که خودتان ناشر شوید و اطلاعات و محتواهایی را که او دوست دارد ارائه دهید. چنین محتوایی باید درگیرکننده، جذاب و ناب باشد تا مخاطب دلش بخواهد بازهم به سراغ شما بیاید و شما را منبع موثقی بداند که می‌تواند هر اطلاعاتی را که دربارهٔ صنعت و بازار ویژهٔ شما لازم دارد از آن بگیرد.

خواه سازمانی بزرگ و بین‌المللی باشید یا مؤسسه‌ای کوچک و محلی، ارائهٔ چنین محتوایی باعث می‌شود بتوانید اعتماد مشتری احتمالی هدفتان را جلب و او را وادار به انجام رفتاری کنید که می‌خواهید. این روش جذب مشتری را بازاریابی محتوایی می‌نامند: بازاریابی از طریق ارائهٔ محتوایی باکیفیت و درگیرکننده نه معرفی صرف محصولات و خدمات. با این روش، می‌توانید خودتان را از میان سیل تبلیغاتی که هرروز به سمت مخاطب مدرن روانه می‌شود به او نشان دهید.

کتاب قدرت محتوا منبعی جامع برای بازاریابی محتوایی است که پس از ارائهٔ تعاریف و اسامی مختلف این شیوهٔ به نسبت جدید بازاریابی، چگونگی انجام آن را به طور مفصل توضیح می‌دهد. جو پولیتزی سعی می‌کند ابتدا هریک از موضوعات را در قالب دسته‌بندی‌های شسته‌رفته و با نثری روان، ساده و صمیمی توضیح دهد. سپس با ارائهٔ موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوایی از برترین شرکت‌های دنیا و تلفیق آن با تجربیات خودش به عنوان متخصص بلامنازع بازاریابی محتوایی، به تبیین هرچه بیشتر موضوعات می‌پردازد.

خواندن کتاب قدرت محتوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال جذب مشتری هستید روش‌های سنتی بازاریابی را کنار بگذارید و این کتاب را بخوانید.

درباره جو پولیتزی

جو پولیتزی نخستین مروج بازاریابی محتوایی است و استفاده از واژهٔ محتوا را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. بنیان‌گذار مؤسسهٔ بازاریابی محتوایی است که برترین منبع آموزشی برای برندهای تجاری به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۲ توسط مجلهٔ «اینک» به عنوان سیصدوشصت‌وپنجمین شرکت خصوصی از نظر سرعت رشد معرفی شد. سی ام آی برگزارکنندهٔ بزرگ‌ترین رویداد حضوری بازاریابی محتوایی دنیا یعنی کنفرانس دنیای بازاریابی است که سپتامبر هرسال در شهر کلیولند در ایالت اوهایو برگزار می‌شود و تاکنون نیمی از ۵۰ شرکت برتر مجلهٔ فورچن در آن شرکت کرده‌اند.

او در بیش از ۲۰۰ نقطه در ۱۲ کشور دنیا دربارهٔ پیشرفت بازاریابی محتوایی سخنرانی کرده است. نویسندهٔ مشترک دو کتاب نیز بوده است: خلق محتوا خلق مشتری و مدیریت بازاریابی محتوایی: راهنمای حقیقی برای ایجاد مشترکان مشتاق برای برندتان.

بخشی از کتاب قدرت محتوا

«همه‌ی ما ناشریم و این یعنی باید طرز فکرتان درباره‌ی محتوا و اهمیتش برای سازمانتان را تغییر دهید.

وقتی روی یک ویدئو، پادکست یا گزارش جامع سرمایه‌گذاری می‌کنید، این محتواها به شکل‌های قابل‌توجهی ارزش ایجاد می‌کنند.

یک اینکه، محتوای تکمیل‌شده در مدت زمانی طولانی مصرف می‌شود؛ البته این محتوا عمر مفید دارد. محتوایی که تولید می‌کنید تا مدت‌ها بعد از نتیجه‌دادن سرمایه‌گذاری اولیه هم دارای ارزش است. مثالی در این زمینه محتوایی است که به منظور بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو تولید می‌شود. انتشار پستی در یک وبلاگ می‌تواند تا چهار سال پس از تولید هم بازدهی داشته باشد.

دو اینکه، محتوا می‌تواند و باید قابل تفسیر و هدف‌گذاری مجدد باشد. ممکن است کارتان را با سرمایه‌گذاری روی یک ویدئو شروع کنید، اما در پایان سال، آن یک ویدئو می‌تواند منجر به شکل‌گیری ۱۰ ویدئو، ۵ پست وبلاگی و ۳۰ ابزار فروش شود که به درد سطوح مختلف چرخه‌ی فروش می‌خورند.

وقتی مثل ناشرها فکر کنید، هر چیزی که با هدف انتشار تولید می‌کنید یک دارایی محسوب می‌شود. داشتن چنین ذهنیتی به این معناست که باید درباره‌ی همه‌ی منابعی که آن محتوا را تولید و توزیع می‌کنند، طور دیگری بیندیشید. هدف راه‌اندازی کمپین بازاریابی نیست؛ هدف ایجاد تعامل بلندمدت با مشتری از طریق محتوای تأثیرگذار است

نظرات کاربران

Noor
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

جو پولیتزی یه سه گانه دارد؛ خلق محتوا، خلق مشتری/ قدرت محتوا/ کارخانه محتوا به همین ترتیبی که نوشتم بخونید خیلی خوبه. درباره بازاریابی محتوایی اگر اطلاعات میخواید، این سه جلد رو بخونید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان