دانلود و خرید کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن ویلیام اوث ویت ترجمه اکبر معصوم بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن اثر ویلیام اوث ویت

کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن

معرفی کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن

کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن نوشتهٔ ویلیام اوث ویت و تام باتامور و ارنست گلنر و رابرت ا. نیزبت و آلن تورن و ترجمهٔ اکبر معصوم بیگی است. انتشارات نگاه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن

مطالب کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن، گستره­ٔ پهناوری از علوم اجتماعی تا فلسفه، نظریه‌ها و آموزه‌­های سیاسی، اندیشه‌­های فرهنگی و جنبش‌­های اجتماعی و نیز نفوذ علوم طبیعی در همه­ٔ پهنه‌های دانش و بینش را در بر گرفته است. این فرهنگ‌­نامه، نمایی فراگیر و معتبر از مضمون­‌های اصلی اندیشه­ٔ اجتماعی مدرن به دست داده و از وارسی در هیچ عرصه‌­ای از عرصه­‌های تازهٔ علوم انسانی فروگذار نکرده است. جستار­های­ بلند و کوتاه فرهنگ­­‌نامهٔ حاضر که به تناسب و اهمیت موضوع‌ها تدارک دیده شده، خواننده را با جریان­‌های مهم و روزآمد اندیشهٔ اجتماعی و گرایش‌­های فلسفی و فرهنگی مدرن آشنا می‌کند و شامل تک‌­تک دانش­‌های اجتماعی از انسان‌شناسی، زیبایی‌شناسی، اینترنت، پاک­‌سازی قومی تا اقتصاد نظام رفاه اجتماعی می­‌شود. گفته شده است که که هر دانشجوی علوم انسانی می‌­تواند متن­‌های دیگر خود را با فراغ­ بال وانهد و به مدخل­‌های معتبر و درجه­‌اول این فرهنگ‌نامه­ٔ مرجع اتکا کند.

خواندن کتاب فرهنگ نامه اندیشه اجتماعی مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دانشجوهای رشته‌های علوم انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Hemmat
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

سلام و عرض ادب (۱ در سنت علمی علوم اجتماعی و انسانی نوشتن فرهنگ نامه ها از اموری است که مورد توجه اساتید و بزرگان علوم اجتماعی قرار گرفته تا از این طریق بتوانند به فهم درست و دقیق واژگان ، معادل

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳۹ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳۹ صفحه

قیمت:
۵۶۳,۰۰۰
تومان