دانلود و خرید کتاب آن وقت‌ها که هنوز ریش پدر قرمز بود ولف دیتریش شنوره ترجمه کتایون سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آن وقت‌ها که هنوز ریش پدر قرمز بود

«آن وقت‌ها که هنوز ریش پدر قرمز بود» به قلم و تصویرگری وُلف دیتریش شنوره(۱۹۲۰-۱۹۸۹)، از نویسندگان برجسته آلمانی پس از جنگ است. او که خود به اجبار در جنگ جهانی دوم خدمت کرده بود، پس از پایان جنگ، سرخوردگی‌های خود را به کشور و داستان‌هایش آورد. «آنوقت‌ها که ریش پدر هنوز قرمز بود» رمانی است در قالب چند داستان کوتاه؛ خاطرات پسرکی که از ۱۹۲۶ تا ۱۹۳۹، یعنی در بحبوبه‌ی بحران اقتصادی جمهوری وایمار و قدرت گرفتن نازی‌ها و شروع جنگ، با پدرش در برلین زندگی می‌کرده است. پدر که با فقر و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند همواره سعی دارد هر طور شده برای پسرکش دنیایی شاد و بی‌دغدغه بسازد. شنوره زبانی ساده و طنزی شیرین دارد. به همین خاطر با وجودی که برخی از داستان‌های کتاب به‌غایت غم‌انگیزند، به هنگام خواندنشان با یک چشم می‌گریی و با آن یکی چشمت می‌خندی. با خواندن این کتاب حس غریبی به خواننده دست می‌دهد. گویی که پسر بچه‌ای کوچک با مهربانی دستت راگرفته است تا تو را به برلین آن سال‌های پر ماجرا ببرد؛ انگار با تو از کوچه‌های برلین رد می‌شود و با زبانی کودکانه تاریخچه‌ی دورانی بسیار تلخ را برایت روایت می‌کند. تاریخچه‌ی دوران سیاهی که منجر به روی کار آمدن نازی‌ها و فاجعه‌ی جنگ جهانی دوم شد.»

نظرات کاربران

سپیدار
۱۳۹۷/۰۶/۳۰

برای نمونه خیلی جذاب است پیشنهاد میکنم بخونید

مینو ع
۱۳۹۵/۰۶/۱۸

متن کتاب اصلا خوب نیست😠

محمدرضا نقوی
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

کتاب زیبایی است با ترجمه روان خانم کتایون سلطانی این کتاب خاطرات یک خانواده فقیر در آلمان بعد از جنگ جهانی دوم را روایت می کند. حال و هوای آلمان بعد از جنگ را به خوبی تصویر می کند. نشان می دهد که آلمان

- بیشتر
محسن غضنفری
۱۳۹۵/۱۱/۰۹

دوستان متن کتاب درست و بی نقصه. ممنون از تیم طاقچه

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کتاب صد و هجدهم

محسن غضنفری
۱۳۹۵/۱۱/۰۷

سلام برای بار دهم این پیام رو میزارم. این کتاب مشکل داره کل متن از چپ به راست نوشته شده. لطفا خواهشا یه نگاه بندازید ضرر نمی کنید به خدا.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان