دانلود و خرید کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء نیل مک گرگور ترجمه ع. پاشایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء اثر نیل مک گرگور

کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء

نویسنده:نیل مک گرگور
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء

کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء نوشته و پژوهش نیل مک گرگور و ترجمهٔ ع. پاشایی و گروه مترجمان است و نشر چشمه آن را منتشر کرده است. این کتاب تاریخ ۱۰۰ شیء ماندگار و باارزش در دنیاست.

درباره یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء

«تاریخ‌گویی» از طریق اشیا کاری است که موزه‌ها برای آن درست شده‌اند. شما اگر بخواهید از طریق اشیا تاریخ جهان را بگویید، اینجا جای بدی برای شروع نیست. این کتاب گزارش یک رشته از برنامه‌هایی است که در ۲۰۱۰ از رادیو پخش می‌شد، اما این در واقع، فقط جدیدترین بازگویی کاری است که موزه از موقع پایه‌گذاری‌ش می‌کرده یا سعی می‌کرده بکند.

در کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء، در طول زمان به گذشته و به سراسر کرهٔ زمین سفر می‌کنیم تا ببینیم ما انسان‌ها در طول دو میلیون سال گذشته چطور به جهانمان شکل داده و از آن شکل گرفته‌ایم. این کتاب سعی می‌کند تاریخی از جهان را شیوه‌ای بگوید که پیش از این در این زمینه کار نشده بود؛ یعنی با رمزگشایی پیام‌هایی که اشیا در طی زمان فرستاده‌اند؛ پیام‌هایی دربارهٔ مردمان و مکان‌ها، محیط‌ها و تعامل‌ها، دربارهٔ لحظات گوناگون تاریخ و دربارهٔ زمانمان آنطور که خود ما به آن فکر می‌کنیم. این علائمی که از گذشته می‌آیند از کل جوامع و فرایندهای پیچیده حرف می‌زنند نه از رویدادهای فردی و از جهانی می‌گویند که برای آن ساخته شده بودند؛ همچنین از دوره‌های متأخرتر که به آن‌ها از نو شکل و مکان دیگری دادند.

کتاب یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء سرگذشت انسان است در تاریخ جهان. سرگذشت چیزهایی است که او آن‌ها را ساخته است و چیزهایی که آن‌ها او را ساخته‌اند. از چیزهایی ناماندگار و ماندگار و از ماندگاری آن‌ها می‌گوید بدون هیچ افزودنی. بی‌پرده و بی‌پیرایه است. بی‌آب‌وتاب شده، ساده و روشن، مخصوصاً بدون دروغ‌گویی‌های تاریخ‌ها، متن‌های به‌اصطلاح تاریخی.

کتاب صد فصل دارد که در بیست بخش هر بخش پنج فصل تنظیم شده است، با عکس‌ها، نقشه‌ها، نمایه و همراه با نقل مستقیم نظرگاه‌های در حدود دویست صاحب‌نظر در هر فصل دو نفر. 

خواندن یک تاریخ جهان در ۱۰۰ شیء را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که شیفتهٔ تاریخ جهان و دانستن اطلاعات فراوان دربارهٔ آن هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

⠀⠀⠀
۱۴۰۱/۰۵/۱۵

تصاویر نسخه دیجیتال که نباید سیاهوسفید باشه. این برا نسخه چاپی توجیه داره

M.tavousi
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

این کتاب ابتدا در سال ۲۰۱۰ در بی‌بی‌سی به صورت برنامه‌ی پرمخاطبی پخش شد و سپس به صورت کتاب درآمد و بین کتب تاریخی از نظر اسناد، پیوستگی، بیان و جذابیت با فاصله زیاد بالاتر است. نکته مهم اینکه فقط کافی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲۷ صفحه

حجم

۳۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲۷ صفحه

قیمت:
۱۶۳,۰۰۰
تومان