دانلود و خرید کتاب تاریخ جهان فیلیپه فرناندس آرمستو ترجمه شهربانو صارمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ جهان اثر شهربانو  صارمی

کتاب تاریخ جهان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاریخ جهان

کتاب تاریخ جهان نوشتهٔ فیلیپه فرناندس آرمستو تاریخ‌شناس انگلیسی و استاد دانشگاه نوتردام است. این اثر با ترجمهٔ شهربانو صارمی در گروه انتشاراتی ققنوس چاپ شده است.

درباره کتاب تاریخ جهان

فیلیپه فرناندس آرمستو دارای درجه کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه آکسفورد است و بیشتر دوران زندگی کاری خود را قبل از گرفتن کرسی تاریخ محیط زیست جهان در کالج کوئین مری دانشگاه لندن در سال ۲۰۰۰ و کرسی پرنس آستوریاس در دانشگاه تافتس (۲۰۰۵ ــ ۲۰۰۹) در دانشگاه آکسفورد گذرانده است.

کتاب پیش رو در خود صدها داستان درباره مردمی واقعی دارد. تاریخ جهان کتابی است که داستان بشر را روایت می‌کند. تقریبا ۱۰۰ داور از نسخه اول کتاب تا پیش‌نویس نهایی نسخه خطی را نقد کردند. در طی مراحل انتشار، گروه‌های متمرکز در سراسر کشور نظرات خود را ارائه می دادند.

کتاب تاریخ جهان داستان تعامل انسان‌ها با طبیعت و همچنین داستان تعامل‌شان با یکدیگر است؛ هر چند انتظار نمی‌رود تمام تاریخ دنیا در یک کتاب بگنجد اما تاروپود این کتاب از تارهایی گزیده و گلچین‌شده بافته شده که مخاطب را با داستان هر گوشه‌ای از این جهان پهناور آشنا می‌کند. تاریخ پس از یخبندان زمین تا خروج از گل‌و‌لای و سپس بازسازی این کرهٔ خاکی و قدیمی. خواننده علاقه‌مند به این کتاب در هر دور شاهد تنیده شدن این تارها خواهد بود که در طول روایت این داستان مهیج امتداد یافته است.

کتاب تاریخ جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به تاریخ پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تاریخ جهان

«این کتاب دو داستان را در هم تنیده است : داستان تعامل ما با طبیعت و داستان تعامل ما با یکدیگر. داستان محیط‌محور درباره بشر است که خود را از بقیه طبیعت دور می‌کند و به دنبال رابطه‌ای است که توازنی میان بهره‌برداری سازنده و ویران‌کننده به وجود آورَد. داستان فرهنگ‌محور درباره این است که چگونه فرهنگ‌های بشری به صورت دوجانبه تأثیرگذار شده‌اند و در عین حال متقابلاً از یکدیگر متمایز شده‌اند. هر دو داستان هزاران سال ادامه داشته است. نمی‌دانیم که آیا این داستان‌ها به پیروزی خواهند انجامید یا به مصیبت.

انتظار نمی‌رود تمام تاریخ دنیا در یک کتاب بگنجد، بلکه تار و پود این کتاب از تارهایی گزیده بافته شده است. خواننده در هر دور شاهد تنیده شدن این تارها خواهد بود که در طول داستان امتداد یافته است. اکولوژی تاریخی انسان‌محور ــ مضمون زیست‌محیطی ــ خوانندگان را بارها و بارها به سوی مفاهیم یکسان بازمی‌گرداند: معاش، سرپناه، بیماری، انرژی، تکنولوژی، هنر. (این مورد آخر، برای مورخان، مقوله‌ای حیاتی است، نه‌تنها به این دلیل که بخشی از وجه مشترک ما با باقی دنیاست، بلکه همچنین به این دلیل که سندی را از نحوه مشاهده واقعیات و نحوة مشاهدة تغییر آن توسط ما به وجود می‌آورد.) در داستان جهانی تعامل بشر، که مضمونی فرهنگی است، مدام به شیوه‌هایی که مردم با هم ارتباط برقرار می‌کنند بازمی‌گردیم ــ مهاجرت، تجارت، جنگ، امپریالیسم، زیارت، رد و بدل کردن هدایا، دیپلماسی، سفر ــ و به چهارچوب‌های اجتماعی آن‌ها: حوزه‌های سیاسی و اقتصادی، گروه‌ها و دسته‌بندی‌های بشری، دولت‌ها و تمدن‌ها، جنسیت‌ها و نسل‌ها، طبقات و هویت گروه‌ها.

داستان‌هایی که پیش چشم ماست آکنده از تجربه بشری است.»

نظرات کاربران

majid001
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

چرا توجه نمیکنید که این همه کاربران درخواست میکنند این کتاب را در فرمت کتابخوان موبایل قرار بدید ولی همچنان نه پاسخی و نه توجهی می‌کنید، این فرهنگ نشانه حرمت به کاربر و مخاطب شماست؟ نمی‌خوام از بخشهای مفید این

- بیشتر
فرشید
۱۳۹۵/۰۴/۰۲

کتابارو یه طوری قیمت گذاری کنید هم بخریم وهم فروش بره!

Hemmat
۱۳۹۵/۰۴/۰۲

تاریخ جهان ؛ تاریخ پر فراز و نشیب زنگی انسان ، پیدایی او بر روی کره ی خاکی ، تاریخ تحولات و دگر گونی های کره ی زمین ، پیداش تمدن های گوناگون و حیات مادی

- بیشتر
Mr.Sep
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خود کتاب بجز قسمت های معاصر ایران و مرتبط با دین و صوفی گری خوب بودند بقیه دچار سانسور شدند یا تحریف نکات برجسته این کتاب فصل بندی مناسب و داشتن نمودار و نقشه بود کاش نقشه ها رنگی بود لذت

- بیشتر
فرشید
۱۳۹۵/۰۴/۱۹

چه خوبه تعداد فروش هر کتاب هم مشخص باشه،مثلا این کتاب با این قیمت چقدر فروش رفته؟البته شما کار خودتونو می کنید!

Menua Yeghikian
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

چهل و نه هزار تومان برای فرمت pdf؟

maryam68
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

لطفا نسخه epub این کتاب ارزشمند را موجود کنید

arastou1981@
۱۳۹۸/۰۵/۱۹

بدون امتیاز با فرمت PDF?

mahdi
۱۳۹۸/۰۵/۱۷

اصلا کتاب بدلیل پی دی اف بودن قابل خواندن نیست..منظورم راحتی و روان بودن از نظر چشم ..فونت ریز مانع خوانش نشدن کتاب..تا ابوک نشه نباید خواند..

Mahdi dadashnejad
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

من فکر میکردم فرمت کتاب الکترونیکی باشه خریدم ، پی دی آف به چه دردم میخوره وععععع

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰۵ صفحه

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰۵ صفحه

قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
تومان