دانلود و خرید کتاب دفتر خاطرات نیکولاس اسپارکس ترجمه مریم رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر خاطرات اثر نیکولاس اسپارکس

کتاب دفتر خاطرات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دفتر خاطرات

کتاب دفتر خاطرات نوشتهٔ نیکولاس اسپارکس و ترجمهٔ مریم رضایی است. انتشارات همخونه این کتاب را منتشر کرده است. دفتر خاطرات یک داستان غم‌انگیز عاشقانه است.

درباره کتاب دفتر خاطرات

کتاب دفتر خاطرات یک داستان غم‌انگیز عاشقانه است. این داستان در فضای بعد از جنگ جهانی دوم در کارولینای شمالی اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های این داستان، دختری ثروتمند و جوان و پسری هستند که دختر به او علاقه‌مند می‌شود. این کتاب از عشق و اشتیاق، فارغ از قید و بندِ سن و سال می‌گوید.

«الی» برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته است. او در این شهر با «نوآ» آشنا می‌شود. این دو سپس به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و می‌کوشد رابطهٔ الی و نوآ را از بین ببرد. پس از پایان تعطیلات و بازگشت الی به شهر، نوآ شروع به فرستادن نامه به او می‌کند اما با جلوگیری مادر الی از رسیدن نامه‌های نوآ به او، کم‌کم خاطرهٔ عشق آن دو کم‌رنگ می‌شود. الی سپس در دوران جنگ با مردی دیگر آشنا و عاشق او می‌شود. قرار می‌شود که این دو با یکدیگر ازدواج کنند. اما چند روز مانده به مراسم، الی عکسی از نوا در روزنامه می‌بیند. او به دیدن نوا می‌رود و متوجه می‌شود نوا در تمام این سال‌ها عاشق او مانده‌ است.

در سال ۲۰۰۴ فیلمی به نام دفترچه یا دفترچهٔ خاطرات به کارگردانیِ نیک کاساوتیس و محصول ایالات متحدهٔ آمریکا ساخته شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به رایان گاسلینگ و ریچل مک‌آدامز اشاره کرد.

خواندن کتاب دفتر خاطرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی، به‌ویژه داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب دفتر خاطرات

«به مدت تقریبا یک دقیقه، در این سالگرد ازدواجمان هیچ حرکتی نمی‌کنم. دلم می‌خواهد به او بگویم چه احساسی دارم، اما ساکت می‌ایستم تا بیدارش نکنم. از این گذشته، روی تکه کاغذی که روی بالش او خواهم گذاشت، آنچه را می‌خواهم بگویم، نوشته‌ام.

عشق من، در آخرین ساعات پر مهر،

حساس و خالص است،

با از راه رسیدن سپیده با آن نور ملایم پر اقتدارش،

عشقی بیدار می‌شود که به یقین ابدی است.»

نظرات کاربران

عطيه سادات
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

خیلی غم انگیز بود. نصف دوم داستان بخصوص. نصف اول عاشقانه و رویایی

Melika_nj
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

خیلی تاثیرگذار بود برای من؛ طوری که آرزو کردم کاش بتونم عشق بین الی و نوآ رو مثل خودشون حس کنم. متنش ساده و روان بود و مثل بقیه آثار نیکولاس اسپارکس احساستو به جریان مینداخت. بنظرم ارزششو داره حداقل

- بیشتر
کاربر 5871511
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

فوق‌العاده زیبا

الیزابت دارسی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

فیلم این کتاب قلب من رو داره😭🍄

کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

چیز خاصی نداره داستان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۶۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان