دانلود و خرید کتاب عهد عتیق و جدید جرالد لارو ترجمه اصغر رستگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عهد عتیق و جدید اثر جرالد لارو

کتاب عهد عتیق و جدید

نویسنده:جرالد لارو
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عهد عتیق و جدید

کتاب عهد عتیق و جدید نوشتۀ جرالد لارو و ترجمۀ اصغر رستگار است. انتشارات نگاه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، حاصل کوشش نویسنده (بخش عهد عتیق یعنی تورات) و مترجم آن است؛ زیرا مترجم نیز با انجام پژوهش‌هایی، مواردی را (انجیل) به کتاب، ضمیمه کرده است.

درباره کتاب عهد عتیق و جدید

کتاب عهد عتیق و جدید در بخش عهد عتیق به قصۀ زندگی و باور یک قوم می‌پردازد و در بخش عهد جدید دست به نقد عقلی می‌زند.

جرالد لارو، به بررسی تحقیقی عمیقی در روایات عهد عتیق دست زده و بسیاری از تحریف‌ها و تناقضات را در این کتاب بازنمایی کرده است. سپس اصغر رستگار، مترجم این کتاب نیز کار او را در عهد جدید (انجیل) پی گرفته است. این کتاب، حاصل تلاش این دو فرد است. اثر اصلی، نوشتۀ جرالد لارو، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ صفحه است.

اصغر رستگار دربارۀ این کتاب می‌گوید که در تاریخِ فرهنگ و تمدن بشر، متنی به قدمت «عهد عتیق» با این تفصیل و جزئیات تاریخی، نادر است. او همچنین عنوان می‌کند که کتاب عهد عتیق، رابطه‌ای جدایی‌ناپذیر با تاریخ دارد؛ از این رو، باید این کتاب را در متن تاریخ خواند؛ در غیر این صورت، چیزی از خواندن این کتاب دستگیر خواننده نخواهد شد.

فهم «عهد جدید» نیز بدون داشتن درک درستی از «عهد عتیق» ممکن نیست. بنابراین، پژوهشگرانِ این کتاب، کوشیده‌اند دانشِ حدّاقلیِ لازم برای فهم عهد عتیق را فراهم آورند.

کتاب عهد عتیق و جدید کتابی در قالب تألیف و ترجمه است که در چهار جلد منتشر شده است.

خواندن کتاب عهد عتیق و جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران تاریخ جهان و تاریخ ادیان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عهد عتیق و جدید

««کتابِ مقدسِ» مسیحیان از دو بخش یا دو مجموعه‌کتاب تشکیل شده است : بخشِ اولِ آن «عهدِ عتیق» نام دارد و بخشِ دومِ آن «عهدِ جدید». «عهدِ عتیق» مجموعۀ کتبی‌ست که بی‌کم‌وکاست از دینِ یهودی به دینِ مسیحی منتقل شده است. به سخنِ دیگر، «عهدِ عتیق» مجموعه‌یی‌ست از کتبی که هم موردِ قبـولِ یهودیـان اسـت و هـم مـوردِ قبـولِ مسیحیان؛ منتها «عهدِ عتیق» یگانه کتابِ آسمانیِ مسیحیان نیـست؛ در حـالی کـه یگانـه «کتابِ مقدسِ » یهودیان است. این مجموعه‌کتاب، در دینِ یهود، نـه «عهـدِ عتیـق »، کـه «تاناخ» یا «تاناک» نام دارد. «عهدِ عتیق» نامی ست که مسیحیان بر این مجموعه نهادنـد.»

نظرات کاربران

ابراهیم سعیدی نژاد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

آیا این کتاب مجموع چهارجلد هست؟ چون چیزی حدود هزار صفحه از مجموع چهارجلد کمتر هست..

adelnia60
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

شاهکار ابدی . کاش نسخه EBUP این کتاب رو قرار بدین .ممنون میشیم

delfan
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

سلام و سپاس کتاب بسیار خوب و قابل تامل و توجهی در موضوع دین شناسی تطبیقی بویژه شناخت کتاب عهد عتیق و بخش های دینی و تاریخی آن است . امیدوارم که مدیران محترم طاقچه این کتاب را در تخفیف شگفت انگیز

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸۳ صفحه

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸۳ صفحه

قیمت:
۸۷۵,۰۰۰
تومان