دانلود و خرید کتاب اول من بعد ما کریستین آریلو ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اول من بعد ما اثر کریستین آریلو

کتاب اول من بعد ما

معرفی کتاب اول من بعد ما

کتاب اول من بعد ما، نوشته کریستین آریلو و ترجمه مهدی قراچه داغی، راهنمای همه زنان برای زندگی کردن و عشق ورزیدن است. این کتاب قرار است به شما بیاموزد پیش از ما، من را انتخاب کنید.

درباره کتاب اول من بعد ما

کتاب اول من بعد ما قرار است راهنمایی برای تمام زنان باشد که به آن‌ها در انتخابشان کمک کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی مشترک و رابطه عاشقانه سالمی برای خود رقم بزنید.

کریستین آریلو در این کتاب به همه زنان کمک می‌کند تا با خودشان ارتباط برقرار کنند. همان خود درونی که همه‌چیز را درباره آن‌ها می‌داند و می‌تواند بهترین مشاور و راهنمایشان برای انتخاب‌هایشان باشد. اما ممکن است صدایش، به خاطر روابط ناسالم و سمی، خاموش شده باشد. او در این کتاب چالش‌هایی مطرح می‌کند که به زنان کمک می‌کند تا عادت‌های قدیمی خود را کنار بگذارند و حقایق وجود خودشان را درک کنند. اما چرا چنین چیزی ضروری است؟ 

با هر باور غلط رویدادها ممکن است آنان را دچار مشکلات بیشتری کنند. مشکلاتی که ممکن است به کمبود اعتماد به نفس آنان منجر شود. 

آریلو زنانی را که به دنبال رابطه جدی هستند، کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند یا نسبت به ادامه رابطه‌شان مردد هستند، مخاطب خود قرار می‌دهد. به آن‌ها کمک می‌کند تا از نقش یک انسان شکست خورده بیرون بیایند و یاد بگیرند خودشان را کاوش کنند تا کلید حل مشکلاتشان را پیدا کنند. علاوه بر این، کتاب اول من بعد ما، مثال‌های بسیاری از زندگی افراد حقیقی دارد که می‌تواند به درک بهتر مسائل مطرح شده نیز، کمک کند. 

کتاب اول من بعد ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب اول من بعد ما را به تمام بانوانی که دوست دارند زندگی زناشویی و رابطه عاطفی موفقی داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اول من بعد ما

من با خودم چه اندازه صادق هستم؟

دروغ‌هایی که می‌گوییم و صداقتی که به آن نیاز داریم تا خود، مردان مورد علاقه ما و روابط را بشناسیم

توجه داشته باشید که همه ما در زمانی به خود دروغ گفته‌ایم، برای آنکه با حقیقت نمی‌توانستیم روبه‌رو شویم. در رابطه‌مان با دیگران بیش از اندازه‌ای که لازم بوده است، دوام آورده‌ایم، به توصیه‌های دوستانمان توجه نکرده‌ایم. دوست داشته یا نداشته باشید، شماری فراوان از زنان توهم دروغ‌پردازی دارند. اگر لازم بدانیم، رفتارمان به‌گونه‌ای خواهد بود که وانمود کنیم این همان چیزی است که به آن نیاز داریم. می‌خواهیم به هر شکل اذعان کنیم که زندگی خوشایندی داریم.

مأموریت این فصل از کتاب بسیار آشکار و ساده است. توضیح داده‌ایم که شما با خویشتن واقعی خود چگونه رفتار می‌کنید. چقدر می‌خواهیم با خود صادق باشیم. بسیاری از ما می‌گوییم «ما از وضعیتی که داریم، راضی هستیم.»

وقتی پای «او» و «ما» به میان می‌آید، راحت‌تر است که با دروغ‌ها و خودفریبی‌ها کنار بیاییم.

در ادامه مطلب فرصتی دارید که از روابط خود متوجه شوید تا چه اندازه با خود صادق هستید. فصل را زمانی به پایان می‌بریم که با آنچه به راستی هستیم، صادق باشیم.

حقیقی بودن در روابط

به نظر شما، چه تعدادی از زنان به «ما» و «او» فکر می‌کنند؟ بسیاری از ما زنان می‌خواهیم به هر قیمت که شده است، رابطه خود را با آنان زنده نگه داریم. امّا واقعیت این است که در بیشتر وقت‌ها می‌کوشیم به خودمان دروغ بگوییم.

البته، وقت‌هایی متوجه نیستیم که در مقام خودفریبی گام برمی‌داریم، امّا بیشتروقت‌ها می‌دانیم که اشکالی وجود دارد. با این حال، در بسیاری از موارد می‌کوشیم که واقعیت‌ها را پنهان سازیم. می‌خواهیم احساس‌های ناخوشایند را پنهان کنیم.

امّا این ما را به کجا می‌برد؟ به جایی که خسته و ناراحت می‌شویم. ما با جدیت در تلاشیم که در حیطه امن و راحت خود باقی بمانیم. گاه با مشکل‌های عاطفی و مالی و ازدواج بدون عشق زندگی می‌کنیم، امّا نمی‌توانیم حقیقت را پنهان سازیم. در وقت‌هایی حقیقت پا به میان می‌گذارد. گاه گرفتار بیماری و افسردگی می‌شویم، گاه این‌ها سبب می‌شوند که پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم.

روزگاری که من در خیال زندگی می‌کردم، می‌کوشیدم که زندگی خود را موفق و مطابق میلم نشان دهم. خودم را متقاعد می‌کردم که آدم خوشبختی هستم و از درون به خواسته‌های خود رسیده‌ام. و البته این‌طور نبود. امّا هیچ‌کس و، از جملهٔ آن‌ها خودم، نمی‌توانستم واقعیت‌ها را تشخیص دهم.

یکی از دروغ‌هایی که به خود می‌گفتم، این بود که عشق می‌تواند به همه مشکل‌ها پایان دهد. این، در نهایت، یکی از دروغ‌هایی بود که به خود می‌گفتم. من توجه نداشتم که رابطه‌ام، تا چه اندازه، بد است. در کارم موفق بودم. توجه نداشتم مردی که با او زندگی می‌کنم تا چه اندازه برای من نامناسب است. برای من مهم نبود که ما ماه‌ها رابطه جنسی نداریم. گمان می‌کردم که عشق همه‌چیز را حل می‌کند. تصور می‌کردم رابطه ما با هم کافی‌ست. هر چیزی که این تصویر را باطل می‌کرد، اشتباه بود.

گاه، به اشتباه، گمان می‌کنیم که توهم‌هایمان از ما حمایت می‌کنند، ما را از واقعیت‌هایی که بیش از اندازه واقعی به نظر می‌رسند، دور می‌سازند. ما، به اشتباه، گمان می‌کنیم مردانی که به آنان عشق می‌ورزیم، زندگی ما را نجات می‌دهند، زیرا بر این تصوریم که احساس امنیت خاطر و سلامت ما به‌دست آنان است. ما هر کاری را به انجام می‌رسانیم و هر دروغی را به خود تحویل می‌دهیم تا ثابت کنیم حرف ما درست است. ما می‌خواهیم، به هر ترتیب که شده است، این توهم را زنده نگه داریم و حتی متوجه نیستیم که گرفتار خودفریبی هستیم.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

گاهی شکست دریک رابطه یا تنهایی متداوم ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس شود. زنانی که در رابطه همه‌ی قلب و توجه خود را معطوف داشتن عشقی گرم می‌کنند در این شرایط ممکن است احساس کنند چرا همه در

- بیشتر
ندا
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

در کل هدف اصلی کتاب پرداختن به اهمیت وجود خودمان در ابتدا دارد و اینکه "من"ارزش زیادی دارد و بعد به "ما" یا در اصل ما شدن می پردازد .متن کتاب روان بود اما انتظارت مرا برآورده نکرد .

booker:)))
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

من این کتاب رو به صورت نسخه ی فیزیکی و ورقی خریدم ولی فوق العاده ترین کتابیه که تو این زمینه خوندم و واقعا پیشنهاد میکنم ، تو سبک من هستش و من دوستش دارم و ازش یاد گرفتم

Mary gholami
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

تکراری و کلیشه ای بود😒

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
اغلب زنان خودشان را دوست ندارند و یا خودشان را به‌راستی دوست ندارند. بسیاری از ما نمی‌دانیم که دوست داشتن خود چه معنا و مفهومی دارد.
گنگ خواب دیده
شجاعت، نبود ترس نیست. شجاعت به معنای قدم گذاشتن در دل ترس است.
Mary gholami
روابط ما آینه‌های ما هستند. اگر به لحاظ احساسی، ذهنی یا معنوی ناسالم باشیم، روابط ما بازتابی از آسیب‌های ما می‌شود. شرکای زندگی ما به ما می‌گویند که چه احساسی باید دربارهٔ خود داشته باشیم. اگر به من احترام نگذاریم، شرکای زندگی ما نیز به مِن ما احترام نخواهند گذاشت. اگر در محدودهٔ وجود خود احساس کامل بودن نکنیم متوجه می‌شویم که همسرمان حفره‌های وجود ما را پر می‌کند - وابستگی ناسالم مبارک.
کاربر ۱۳۵۹۱۰۶
همهٔ زنان می‌خواهند منبع عشق و خوشبختی را پیدا کنند، امّا اغلب در جایی اشتباه دنبال آن می‌گردند. از شما می‌خواهم به زندگی‌ای که ایجاد کرده‌اید نظر دقیق بیندازید. سپس صادقانه به این پرسش پاسخ بدهید: «آیا من مهم‌ترین شخصیت زندگی‌ام، یعنی خودم را، دوست دارم؟»
احسان رضاپور
وقتی نامزد می‌کنیم، همه از ما می‌پرسند «کی ازدواج می‌کنید؟» زمانی که ازدواج می‌کنیم، همه از ما می‌پرسند که «کی بچه‌دار می‌شوید؟» عجیب است که وقتی به سن بازنشستگی می‌رسیم، کسی از ما نمی‌پرسد: «کی می‌خواهید بمیرید؟»
Mary gholami
زندگی سفری از التیام‌های پی‌درپی است
moon
. ما، به اشتباه، گمان می‌کنیم مردانی که به آنان عشق می‌ورزیم، زندگی ما را نجات می‌دهند، زیرا بر این تصوریم که احساس امنیت خاطر و سلامت ما به‌دست آنان است. ما هر کاری را به انجام می‌رسانیم و هر دروغی را به خود تحویل می‌دهیم تا ثابت کنیم حرف ما درست است
helia
دروغ: می‌توانم او را اصلاح کنم او به خاطر من تغییر می‌کند. حقیقت: تنها اوست که می‌تواند به خاطر خود، خودش را تغییر دهد.
moon
برای دوست داشتن دیگران باید ابتدا خودم را دوست داشته باشم
Mary gholami
بدانید کسی که هستید لزوماً نباید مورد تأیید دیگران قرار گیرد.
helia

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان