دانلود و خرید کتاب تفکر انتقادی جاناتان هابر ترجمه تورج حوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفکر انتقادی اثر جاناتان هابر

کتاب تفکر انتقادی

معرفی کتاب تفکر انتقادی

کتاب تفکر انتقادی نوشته جاناتان هابر است که با ترجمه تورج حوری منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های قلمرو علم است که به همت دانشگاه ماساچوست گردآوری و منتشر شده است.

درباره کتاب تفکر انتقادی

تفکر انتقادی به عنوان مهارت قرن ۲۱ کلیدی برای موفقیت در مدرسه و کسب‌وکار و اجتماع است. با در نظر گرفتن تمایل طبیعی انسان به باور کردن اخبار جعلی، استنتاج‌های غلط و تصمیم‌گیری بر اساس احساسات به جای منطق، می‌توان گفت تفکر انتقادی برای ادامه بقای یک جامعه دموکراتیک لازم و ضروری است. 

نویسنده در کتاب تفکر انتقادی به پیدایش، تعریف و چگونگی آموزش و ارزیابی تفکر انتقادی می‌پردازد. او نظم‌هایی را در قالب فلسفه، روان‌شناسی و علم توصیف می‌کند و نشان می‌دهد که تفکر انتقادی یک اولویت آموزشی و یک واقعیت علمی است. 

تفکر انتقادی یعنی هوشیاری نسبت به باورپذیری آنچه می‌بینیم یا می‌شنویم، اقدام در جهت یافتن پاسخ به این سؤال که «آیا آنچه پیش رو داریم می‌تواند درست باشد یا خیر» و دفاع از موضع خود در صورت وجود فردی مخالف. 

خواندن کتاب تفکر انتقادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی عاقلانه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Funny Coubs
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

ترجمه افتضاحی داره

Arsen
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

ده صفحه خوندم و کنار گذاشتم. ترجمه به طرز ناامید کننده ای بد و نامفهومه. نخونید این ترجمه رو. اگر زبان انگلیسی خوبی دارید اصل کتاب رو گیر بیارید. توی یوتیوب دوره های کاملش هم هست. مهارت فوق‌العاده مهمی هست

- بیشتر
arman eghbali
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

این کتاب شامل مطالب تئوری به شکل مقدمه در صد و بیست صفحه و بیست صفحه نتیجه گیریه، اگر درباره تفکر انتقادی قصد نوشتن مطلب یا مقاله دارید به درد میخوره ولی کتابی برای عامه نیست و مطالب کاربردی کمی

- بیشتر
Amir
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

ترجمه‌ی بدی داره. بیشتر به آموزش تفکر انتقادی پرداخته نه خودش. برای شروع ابدا پیشنهاد نمیکنم. هرچند با خوندنش چیزایی هم دستگیرتون میشه ولی کتابای خیلی بهتری هست.

کاربر 162100
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

مطالب کتاب مهم وکاربردی بود ولی مبهم بود و روشن بیان نشده بود حیف

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان