دانلود و خرید کتاب پاسخ آلن پیز ترجمه توحید فریدونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پاسخ

کتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به‌دست‌گیری و تبدیل به شخصی موفق شوی که می‌خواهی نوشته آلن پیز به ما نشان می‌دهد که چگونه تصمیم بگیریم و بفهمیم که چه هدفی در زندگی داریم و چه می‌خواهیم. ما یاد می‌گیریم که چگونه ایده‌هایمان را اولویت‌بندی کنیم، با موانع کنار بیاییم، و بازیچه دیگران نشویم.

درباره کتاب پاسخ

آلن پیز در زمینه رشد فردی و موفقیت یک نابغه است. شاید بسیاری از مربیان موفقیت بتوانند حرف‌های جالب بزنند، یا شاید ادعا کنند که همه رازها و پاسخ‌ها را می‌دانند، اما قطعاً هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌تواند به شیوه آلن پیز و بدین شکل کامل و جامع، تحقیقی علمی در رابطه با شبکه عصبی بدن انسان انجام دهد که موفقیت را می‌تواند ایجاد و جذب کند. آلن پیز در این کتاب برای اولین‌بار به‌صورت کاملاً علمی موفقیت به معنای هدف‌گذاری و رسیدن به آن اهداف را به جامع‌ترین شکل بررسی کرده است.

بلافاصله بعد از اینکه شروع به خواندن این کتاب می‌کنیم، آغاز تغییر در نگرش خودمان در رابطه با مسائل اطرافمان را حس خواهیم کرد. این کتاب برای تسکین دردهای زندگی نوشته نشده، بلکه برای ایجاد تغییرات واقعی در زندگی‌مان نوشته شده است. کتاب پاسخ نگرش و تصوّر ما را درمورد واقعیت خودمان شفاف و واضح به ما نشان می‌دهد. سپس شیوه برنامه‌ریزی سیستم‌عامل‌مان را برای رسیدن به هدف مشخص‌مان آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب پاسخ را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به‌دست‌گیری و تبدیل به شخصی موفق شوی که می‌خواهی، برای هر شخص واقع‌گرایی با هر شرایط و جایگاهی، و با هر سنی که می‌خواهد به هدفی مشخص در هر زمینه‌ای در زندگی دست پیدا کند مناسب است.

درباره آلن پیز

آلن پیز متولد ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیا است و ساکن همین کشور است. او مرد زبان بدن دنیاست، مدرس و نویسنده‌ای سرسخت که تاکنون ۴ سرطان را پشت سر گذاشته و از آن رهایی یافته است. او به کشورهای زیادی سفر کرده و کتاب‌های زیادی نیز نوشته است. او مشاوره چند تن از هنرمندان هالیوودی هم بوده است و حضور فعال و پررنگی در حوزه زبان بدن دارد.

آلن پیز از کودکی ذهن کنجکاوی در خصوص زبان بدن داشته و چیزهایی را که مشاهده می‌کرده، کنار هم قرار می‌داد و در ارتباط با رفتار دیگران حدس‌هایی هم می‌زد تا اینکه کم‌کم با دانش علم زبان بدن آشنا می‌شود. زمانی که ۶ سال سن داشته پدرش در شغل فروش بیمه بوده و برای اینکه راحت‌تر بتواند اعتماد دیگران را جلب کند و مردم او را بپذیرند فرزندش، آلن را به همراه خودش می‌برده.

او در زمینه زبان بدن و ارتباطات بیش از ۱۵ کتاب را تألیف نموده است. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره در استرالیا و شهر سیدنی است. او کتاب‌ها و فیلم‌هایی را تهیه و تولید کرده است که در سراسر دنیا، کمپانی‌ها و شرکت‌های زیادی از این کتاب و فیلم‌ها استفاده می‌کنند. او در حوزه زبان بدن یک حرفه‌ای تمام‌عیار در دنیا است و سال‌هاست که کتاب‌هایش، در تمام دنیا ترجمه و مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین آلن با همسرش باربارا پیز، کتاب‌های بسیاری را منتشر کرده است.

بخش‌هایی از کتاب پاسخ

قایقی در دهکده‌ای کوچک در مکزیک پهلو گرفت. گردشگری آمریکایی از ماهیگیر مکزیکی به‌خاطر ماهی درجه‌یکی که صید کرده بود تعریف و تمجید کرد و پرسید که صید این ماهی‌ها چقدر طول کشید.

ماهیگیر پاسخ داد: «خیلی طول نکشید.»

آمریکایی پرسید: «پس چرا کمی بیشتر وقت نگذاشتی تا ماهی بیشتری صید کنی؟»

ماهیگیر توضیح داد که صید اندکش برای رفع نیازهای خود و خانواده‌اش کفایت می‌کند. آمریکایی پرسید: «پس با این همه وقتی که داری چه می‌کنی؟»

ماهیگیر پاسخ داد: شب‌ها دیروقت می‌خوابم، صید کمتری دارم، با فرزندانم بازی می‌کنم، و بعدازظهرها به همراه همسرم چرتی می‌زنم. عصرها به دهکده می‌روم تا دوستانم را ببینم، نوشیدنی‌ای می‌خورم، گیتار می‌زنم و چند تا ترانه هم می‌خوانم ... من زندگی کاملی دارم.

آمریکایی حرف او را قطع کرد: «ببین، من فوق‌لیسانس مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه هاروارد دارم و می‌توانم به تو کمک کنم! تو باید هر روز مدت زمان بیشتری صید کنی. در این صورت می‌توانی ماهی بیشتری بفروشی. با درآمد بیشتری که کسب کردی می‌توانی قایق بزرگ‌تری بخری.

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

mahdokht
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

این کتاب فوق العاده کاربردی و جذاب هست و متن روانی داره....پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش...شاید لازم باشه هرچندماه یکبار خونده بشه تا مطالبش ملکه ی ذهنمون بشه...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
یکی از اولین نشانه‌های افسردگی از دست دادنِ حسِ شوخ‌طبعی‌تان و ندیدنِ رویِ خنده‌دار و بامزهٔ رویدادهاست.
احسان رضاپور
هدف آن چیزی‌ست که در درون شخصِ شما انگیزه ایجاد می‌کند. برای این که یک هدف، انگیزش‌بخش باشد باید با عباراتی واضح و سنجش‌پذیر اعلام شود به طوری که تاریخ رسیدن به آن، مدت زمانی که طول می‌کشد، مقدار، شکل، رنگ، ابعاد و نتایج آن مشخص باشد. مثلاً اگر هدف‌تان را این‌گونه بیان کردید که «یک روزی ثروتمند شوم»، این عبارت توانِ انگیزش‌بخشی را ندارد چون هدفِ واضح و مشخصی را برای نشانه رفتن معین نمی‌کند ـــ بسیار گنگ، مبهم و کُلّی‌ست و آر.اِی. اِسِ شما چیزی از آن درک نمی‌کند. حال اگر شما بدین طریق هدف‌تان را مشخص و بیان کردید: «تا ساعتِ ۱۲ شبِ ۱۵ آبانِ ۵ سالِ دیگر، من داراییِ خالصی به مبلغِ یک میلیون دلار خواهم داشت و به طور کامل هیچ بدهی هم نخواهم داشت.» بدین ترتیب شما احساسِ می‌کنید که انگیزه پیدا کرده‌اید و می‌توانید سریعاً دست‌به‌کار شوید چون شما مقادیر، زمان و مهلت تعیین کرده‌اید و بدین شکل آر.اِی. اِسِ‌تان در حالتِ جست‌وجو قرار می‌گیرد.‌
احسان رضاپور
زندگی مملو از رویدادهایی‌ست که بر آن‌ها کنترلی اندک و یا هیچ کنترلی نداریم. مثلاً سونامی یا آتش‌سوزی می‌تواند خانه‌ات را نیست و نابود کند، راننده‌ای مَست می‌تواند باعثِ تصادفی شود، یا این که ممکن است مبتلا به بیماری‌ای مهلک شوی. اما کاری که لازم است انجام دهی، کنترلِ ۱۰۰ درصدی بر افکار، اعمال و واکنش‌هایت در برابر رویدادهاست. همین افکار، اَعمال و واکنش‌هاست که بر آینده‌ات تأثیر می‌گذارد. زندگی تو حاصل و نتیجهٔ انتحاب‌های توست.
احسان رضاپور
مردم دو نوع هستند ـــ آن‌هایی که ۱۰ سال تجربه دارند و آن‌هایی که یک سال تجربه‌شان را ۱۰ سال تکرار کرده‌اند. نوع اول موفقیت‌های بیش‌تری در زندگی کسب می‌کنند، زندگی طولانی‌تر و شادتری هم دارند.
احسان رضاپور
غالباً شما با عقایدِ منتقدتان، مخالف هستید اما همچنان می‌توانید بپذیرید که آن‌ها حق دارند هر عقیده‌ای داشته باشند، هرچند شما فکر کنید که آن عقیده احمقانه است.
احسان رضاپور
زندگی سفری به مقصدِ قبر با نیتِ صحیح و سالم رسیدن نیست، بلکه ترجیحاً باید در برابر حملهٔ بی‌امانِ حوادث در میانِ ابری از دود و غبار زمین خورد، تا آخرین ذره از وجود خویش کار کشید، کاملاً خسته و کوفته شد، و در نهایت با صدایی رسا اعلام کرد: «وای! عجب سفری بود!»
احسان رضاپور
افرادِ مُسنی را به یاد آور که با افتخار اعلام می‌کنند که ایمیل ندارند و از اینترنت استفاده نمی‌کنند. آن‌ها نه‌تنها از این که خودشان را به پایین‌ترین فرصت‌های شغلی محدود کرده‌اند، بی‌اطلاع هستند، بلکه قابلیتِ خود را برای گفت‌وشنود کردن با افرادِ جوان‌تر دربارهٔ جهان اطراف به حداقل تَنزُل داده‌اند. افرادی مُسِن با چنین عملکردی از وقایعِ روز بی‌اطلاع هستند و خودشان را به طور کامل در رابطه با واقعیت‌های قرن ۲۱ در حاشیه قرار داده‌اند. نادیده انگاشتن روندهای تحول، الگوی مشترکِ بسیاری از افراد پا به سن گذاشته است.
احسان رضاپور
بیش از ۸۰ درصدِ سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی مرتبط با سبکِ زندگی افراد است ـــ مثل رژیم غذایی نامناسب، سیگار و قلیان، مشروبات الکلی، خوردن هَله‌هوله، آلودگی، اضطراب و منش‌های نامناسب دیگر.
احسان رضاپور
اگر بحثِ سلامتی‌ات در میان باشد، آیا ادعا می‌کنی که قربانیِ هورمون‌هایت، ژن‌هایت و تربیتِ خود هستی و یا قربانیِ به دنیا آوردنِ سه فرزندت؟ یا این که تصادفاً قربانی گلوبول‌های چربی هستی که در فضا معلق بوده‌اند و فقط به افرادِ به‌خصوصی خودشان را چسبانده‌اند؟ نه! تو انتخاب نکرده‌ای که دربارهٔ رژیم غذایی و ورزش چیزی یاد بگیری یا اقدامی انجام دهی ـــ پس در نهایت تو مسئول هستی.
احسان رضاپور
شکایت نکن، همان‌طور که لطیفه‌ای قدیمی می‌گوید: «۸۰ درصدِ مردم به مشکلاتِ تو اهمیتی نمی‌دهند ـــ و ۲۰ درصدشان هم خوشحال می‌شوند.»
احسان رضاپور

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان