دانلود کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن اثر آلن پيز

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن

معرفی کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن

کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن نوشته آلن پیز و باربارا پیز است. کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن به شما کمک می‌کند بتوانید اطلاعات کاملی درباره زبان بدن به‌دست بیاورید و از آن در رفتارهای اجتماعی‌تان بیشرین استفاده را کنید. این کتاب با ترجمه گیتی شهیدی و سعید گل‌محمدی و صدای امیر فرحان‌نیا منتشر شده است.

درباره کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن

زبان بدن، یک موضوع نوظهور و یا ساخته و پرداخته صرف آدمیان عصر حاضر نمی باشد. بلکه از آغاز خلقت انسان، بخشی از بیان احساسات و نیازها در مقابل دیگران بوده است. لزوم درک و فهم این زبان توسط دیگران از بدو پیدایش زندگی اجتماعی مورد توجه قرارگرفته است. زبان بدن مانند سایر دانش و مهارت های بشری براثر تاثیر متغیرهای مختلف در طول زمان پیچیده، گسترده و تکامل یافته است، به نحوی که امروز حوزه نفوذ آن در مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی قابل مشاهده است.

به همین رو، درک کامل و پاسخگویی موثر به آن، به عنوان یک مهارت مورد پذیرش قرارگرفته است. لذا علاقمندان علوم ارتباطات، انتقال موثر این بخش از دانسته های بشری به دیگران را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در برقراری ارتباطات موثر می‌دانند.

شنیدن کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک زبان بدن دیگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن

هنگامی که پسربچه بودم، همیشه می‌دانستم هر چیزی که مردم می‌گفتند همیشه همان چیزی نبود که قصد بیان آن را داشتند یا احساس می‌کردند. هنگامی که احساسات واقعی آن‌ها را حدس می‌زدم می‌توانستم وادارشان کنم مطابق میل من رفتار کنند، آن‌گاه به تناسب نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دادم. در یازده سالگی، فروشندگی را آغاز کردم. بعد از تعطیل شدن مدرسه برای تأمین پول توجیبی‌‌ام در منازل، ابر ظرفشویی می‌فروختم. اگر کسی قصد خرید داشت خیلی زود متوجه می‌شدم و عکس آن نیز صادق بود، آن‌گاه می‌دانستم به او چه بگویم. هنگامی که زنگ خانه‌ای را می‌زدم، اگر به من می‌گفتند: «برو پی کارت» اما دستانشان باز بود و می‌توانستم کف دست آن‌ها را ببینم، می‌دانستم که اگر در عین بی‌اعتنایی ظاهری آن‌ها بر معرفی کالایم اصرار بورزم، از موضع خود کوتاه خواهند آمد. همین که کسی با صدای ملایم به من می‌گفت: «برو، نمی‌خواهم»، اما انگشت او به حالت اشاره بود یا دستش به حالت مشت گره شده بود، می‌دانستم که باید آن‌جا را ترک کنم. فروشندگی را دوست داشتم و در این کار زبده بودم. در نوجوانی یعنی حدود سیزده چهارده سالگی، فروشنده‌ی کاسه کوزه شدم و تا شب هنگام می‌فروختم. توانستم با خواندن ذهن مردم پول کافی در اختیار داشته باشم تا اولین قطعه از مایملک خویش را خریداری کنم. کار فروش به من فرصت داد تا با مردم رودررو شوم و از نزدیک آن‌ها را مورد بررسی و مطالعه قرار دهم و ببینم آیا خریدار هستند یا نه، و همه‌ی این‌ها تنها با توجه کردن به زبان بدن آن‌ها امکان‌پذیر بود.

همچنین این مهارت دوران پررونقی را برای ملاقات دختران فراهم ساخت. به‌تقریب همیشه می‌‌توانستم پیش‌بینی کنم که چه کسی به درخواست آشنایی من پاسخ مثبت می‌دهد و چه کسی نه.

در بیست سالگی، به شرکت بیمه‌ی عمر ملحق شدم، و به شکستن چندین حدنصاب فروش در شرکتی که برای آن کار می‌کردم نایل آمدم، و اولین فرد کم سن و سالی شدم که در اولین سال فعالیت خود بیش از یک میلیون دلار فروش داشت. این موفقیت مرا شایسته‌ی مقام دریافت جایزه‌ی یک میلیون دلاری امریکا ساخت، به‌عنوان جوانی چنان خوشبخت که در بچگی، در حین فروش خرت و پرت، شیوه‌های خواندن و فهمیدن زبان بدن آدم‌ها را آموخته بود و همین می‌توانست مرا به قلمرو جدیدی وارد کند که به‌طور مستقیم با همه‌ی موفقیت‌هایی که در حین معامله با مردم به آن دست یافتم، مرتبط بود.

معرفی نویسنده
آلن پيز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

امید اسفندیاری
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

با سلام کتاب بسیار خوبی است خیلی مفید برای افرادی که میخواهند بدون صحبت با کسی حالت های روحی و روانی افراد رو بررسی کنند تا بهتر بتونند با دیگران ارتباط موثر برقرار کنند مطالعه بفرمایید خیلی نکته ها دستگیرتون

- بیشتر
mr.javan
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

aali e khyli

زهرا
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

سلام به خوانندگان طاقچه ، من توی وبینار زبان بدن با این کتاب آشنا شدم که مورد بحث کلاس بود ، بسیار مفید و کاربردیِ بعد از خوندن یا گوش دادن این کتاب حس میکنی می تونی ذهن طرف مقابل

- بیشتر
mahsaazar
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

من هنوز کامل تمومش نکردم ولی متاسفانه صدا واضح نیست

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان