دانلود و خرید کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند) مسعود لعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند) اثر مسعود لعلی

کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)

معرفی کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)

«ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)» نوشته مسعود لعلی (-۱۳۵۵)، در ادامه مجموعه کتاب‌های «شماعظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید» از همین نویسنده منتشر شده‌است. موضوع این کتاب چنان که خود نویسنده در مقدمه می‌گوید، ثروت است. او در این کتاب به‌ مدد حکایات جذاب ملا، عمیق‌ترین درس‌های زندگی را بازتاب داده‌است. بخشی‌از کتاب را می‌خوانید:

روزی همسایه ملا هراسان نزد وی آمد و گفت: «ملا جان دستم به‌دامن، سر گاوم رفته توی خمره و بیرون نمی‌آید!».

ملا خود را به‌محل رساند و پس از کمی تأمل گفت: فوراً سر گاو را ببرید تا در خمره خفه نشود و گوشتش حرام نشود! روستایی مفلس چنان کرد. اما سر گاو توی خمره افتاده بود و خارج نمی‌شد!

ملا گفت: «حالا خمره را بشکنید تا به‌راحتی سر گاو خارج شود!» همسایه‌ی ملا گفت: «چرا وقتی گاو زنده بود خمره را نشکستی؟! تو، هم گاو مرا به‌کشتن دادی و هم خمره را شکستی!».

ملا گفت: «اگر وقتی گاو زنده بود، پتکی به‌خمره می‌زدیم، صدا در خمره می‌پیچید و ممکن بود گاو بترسد و خدا را خوش نمی‌آید که حیوان زبان‌بسته بترسد. از آن گذشته، هیچ بعید نبود که گوش حیوان کر نیز بشود!».

نکته:

ما چگونه گاو مشکلات را از خمره در می‌آوریم؟

مشکلات ثروت است، اما برای تبدیل آن‌ها به‌فرصت‌های رشد و تمول باید مهارت‌های حل مسئله را بیاموزید. حل مسئله عبارت است از: فرایندی که توسط خود فرد هدایت می‌شود و فرد سعی می‌کند با کمک آن، راه‌حل‌های مؤثر یا سازگارانه‌ای برای مسائل زندگی روزمره‌ی خویش بیابد.

نظرات کاربران

erfanof63777
۱۳۹۸/۰۶/۰۹

وقتی شروع کردم به خوندن این کتاب گفتم هرجاش برام قشنگ بود علامت بزنم!!اما وقتی به خودم میومدم میدیدم تمام پاراگراف ها رو دارم علامت میزنم!!!!😂 یه کتاب با کللللییییی انرژی مثبت و جالب و اتفاقات مستند،خیلی با خوندنش حال کردم

- بیشتر
مستاجر
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

16- خوب بود. ممنون

niloofar
۱۳۹۷/۱۲/۰۸

عالیه عالی

حسینی
۱۳۹۸/۰۷/۱۰

جالب بود

ali
۱۳۹۸/۰۷/۰۶

کم نظیر خیلی عالی و لذت بخش

آیناز ر
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

انتظارش نداشتم داستان کوتاه و تفسیر بود

میانه رو
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

کتابی که چکیده‌ای از سایر کتاب‌های موفقیت با اشاره به داستان شخصی به نام ملا است.

کاربر ۲۲۹۵۷۲۹
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

خوبه اما ای کاش صوتی بود

m.b.mahdi
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

کتاب خوبی است ولی جزو کتب پیشگام نیست

mrm1990
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

کتاب بسیار جالب و اموزنده ای بود در مورد ویژگی های مشترک افراد موفق همراه با داستانک های جذاب... از مطالعه کردنش راضی بودم. سپاس

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴۶)
وقتی روزگار شما را در موقعیت‌های سخت قرار می‌دهد نگویید: «چرا من؟» بگویید: «نشانت می‌دهم!».
مستاجر
خود را به‌یادگیری مادام‌العمر متعهد کنید: بهترین ماندن، سخت‌تر از بهترین شدن است. در عصری زندگی می‌کنیم که شاید بزرگ‌ترین خصوصیت آن رشد پرشتاب دانش و تحولات تکنولوژیک است. باید از سرنوشت دایناسورها عبرت گرفت. آنان که نتوانند همپای زمانه رشد کنند و مرتب در حال به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات خود نباشند، فسیل خواهند شد.
مادربزرگ علی💝
نخستین کسی که باید به‌شما ایمان داشته باشد، خود شمایید.
مستاجر
آدم‌ها نیز تغییر می‌کنند
مستاجر
کسی تا حالا برنامه‌ای برای شکست خوردن، چاق شدن یا احمق بودن ننوشته! این چیزها وقتی اتفاق می‌افتد که شما برنامه‌ای نداشته باشید.
مستاجر
تقدیم به شهروندانی که فرق بین چراغ زرد و قرمز را می دانند. تقدیم به رانندگانی که می دانند دزدی به بالا رفتن از دیوار مردم محدود نمی شود و تجاوز به حریم دیگران در هنگام رانندگی مصداق دزدی و تجاوزگری است. تقدیم به رانندگان خود انضباطی که بین خطوط رانندگی می کنند و بدین ترتیب شعور و مدنیت جامعه ایرانی را به نمایش می گذارند. تقدیم به شهروندانی که می دانند رانندگی با سرعت غیرمجاز وسبقت غیرمجاز از مصادیق نفس پرستی و سبک زندگی خودخواهانه و خودپرستانه است. تقدیم به مومنانی که می دانند احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی قسمتی از زندگی مبتنی بر معنویت است.
مادربزرگ علی💝
رفتار انسان بیشتر از آنکه متأثر از واقعیت باشد، تحت نفوذ باورهاست
مستاجر
خانواده‌های خوشبخت دارای ۹ ویژگی مهم هستند
مستاجر
باید در تعریف معلولیت تجدید نظر کرد.
مستاجر
ما نیز گاهی در زندگی مرتکب این اشتباه می‌شویم.
مستاجر

حجم

۱۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان