دانلود و خرید کتاب دیگری (جلد دوم) یوکیتو آیاتسوجی ترجمه ارنواز صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیگری (جلد دوم) اثر یوکیتو آیاتسوجی

کتاب دیگری (جلد دوم)

معرفی کتاب دیگری (جلد دوم)

کتاب دیگری نوشته یوکیتو آیاتسوچی است. این مجموعه در دو جلد با ترجمه ارنواز صفدری منتشر شده است.

درباره کتاب دیگری

همه چیز از زمانی شروع می‌شود که دانش‌آموزی به نام کویچی به مدرسه یومی‌یاما می‌آید و متوجه رفتار عجیب هم‌کلاسی‌ها و معلم‌هایش می‌شود. انگار همه اهالی مدرسه از چیزی مثل نفرین مرگ می‌ترسند.

همه چیز ۲۶ سال قبل شروع شده است زمانی که  دانش‌آموزی در کلاس سوم مدرسه‌ مرده است. اما دانش‌آموزان آن سال طوری رفتار کردند که انگار هم‌کلاسی‌شان زنده است. حتی در مراسم فارغ‌التحصیلی آخر سال برای او صندلی گذاشتند. چیز عجیب این است که آن دانش آموز در عکس بوده است. حالا هر سال در این کلاس دانش آموزی می‌میرد مگر آن‌که یکی از دانش‌ آموزها از سوی همکلاسی‌هایش نادیده گرفته شود.

این مجموعه داستانی جذاب و پرکشش است و جلد دوم از فصل ۱۰ آغاز می‌شود. انیمه زیبای another از روی این رمان ساخته شده است. 

خواندن کتاب دیگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دیگری (جلد دوم)

مدرسه چند پله وحشتناک‌تر از حسی بود که در مدرسهٔ قبلی تجربه کرده بودم. بعد از گذشت چند روز متوجه شدم که اوضاع آن‌قدرها هم بد نیست، و این ایده کم‌کم برندهٔ ماجرا شد.

«زیاد هم بد نیست...» منظورم در مقایسه با موقعیت مغشوش همین چند روز پیش است که هنوز جوابی برای «چی؟» و «چرا؟» نداشتم. وضعیت فعلی خیلی بهتر بود.

تنهایی من و مِی میساکی، تنها بیرون همهٔ کلاس‌ها. به عبارت دیگر، برای من و مِی، این به معنی آزادی کامل بود؛ تنها بیرون همهٔ کلاس‌ها.

«مثلاً شاید ...» من گاهی اوقات خودم را با فانتزی‌های بچه‌گانه سرگرم می‌کردم. مهم نبود من و مِی در کلاس شمارهٔ ۳ پایهٔ سوم چه کار می‌کنیم یا دربارهٔ چه چیزی حرف می‌زنیم، هیچ‌کس نمی‌توانست هیچ اظهارنظری در این باره بکند. همه باید طوری رفتار می‌کردند که انگار نه چیزی می‌بینند و نه حرفی می‌شنوند.

حتی اگر مِی موهایش را به رنگی عجیب درمی‌آورد، حتی اگر من وسط کلاس آواز می‌خواندم یا با دست‌هایم روی میز بالانس می‌زدم، اگر با صدای بلند دربارهٔ نقشهٔ دزدی بانک حرف می‌زدیم، حتی در این صورت هم احتمالاً باز همه تظاهر می‌کردند که نمی‌توانند ما را ببینند یا صدایمان را بشنوند. حتی اگر ما وسط کلاس مثل عاشق و معشوق‌ها یکدیگر را بغل می‌کردیم.

همین‌جا تمومش کن کوئیچی! شاید بهتر باشه در این شرایط دست از این خیال‌بافی‌های بیخودی و گنده برداری، می‌فهمی چی می‌گم بچه؟

به هر حال... من این موقعیت را این‌طوری هم تفسیر می‌کردم که حس خاصی را که در این محیط کاملاً آرام و صلح‌آمیز تجربه می‌کردم، هیچ‌وقت در هیچ مدرسهٔ معمولی دیگری نمی‌توانستم به‌دست آورم.

البته پشت این امنیت و آرامش، تنش و بی‌قراری زیادی بود؛ ترس و وحشتی اجتناب‌ناپذیر و کنجکاوی دائمی دربارهٔ این موضوع که آیا قرار است این «فاجعه» تا آخر سال ادامه داشته باشد یا نه.

حالا بیشتر از یک هفته از شروع این دورهٔ جدید در زندگی ما گذشته بود. تا اواسط ماه ژوئن، هنوز هیچ حادثهٔ جدیدی رخ نداده بود.

فکر می‌کنم تعداد دفعاتی که مِی در خانه ماند و به مدرسه نیامد، خیلی بیشتر از پیش شده بودند. از طرف دیگر، شکی نبود که در خانه ماندن‌های من هم افزایش یافته بود. 

نظرات کاربران

Zed.Naserian
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

مگه میشه دوستش نداشت...تصویر کتاب من رو جذب کرد، بعد از دیدن اسمش فهمیدم که داستان انیمه Another هست، کتاب اول و دوم به شدت باهم مربوط هستن و اگر اولی رو نخونید متوجه دومی نمیشید. داستان کتاب رو خیلی

- بیشتر
نقطه ویرگول
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

کتاب عالیه من جلدشو دارم ولی خودایی جلدا دیگشم بزارید

sepid sh
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

بعد از چند وقت یه کتاب خوندم که نمیتونستم زمین بذارمش...موضوع فانتزی جدید و جالبی داشت...شاید اول داستان یکم سردرگم و گیج کننده باشه ولی وقتی داستان بره جلو و کم کم روشن بشه دیگه دوس دارید یه نفس ادامه

- بیشتر
M.D.L RADVIN
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

بدک نبود کلی اگه انیمه رو دیدین الکی نخونید ولی در کل داستان شدیدا گیرایی داره این مجموعه مخصوصا معما ها شما رو جذب میکنن میتونم بگم پایانشم شدیدا غیر منتظره بود من اسپویل نمیکنم و ترجمه هم بالا پایین

- بیشتر
.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 (✪‿✪)

2663001
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

جالب بود . دوستش داشتم ...

داتیس
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

بسیار قشنگ با ترجمه ایی در حد عالی ،عجیب،جالب،غافلگیر کننده و راز آلود،اما آیا ماجرا پایان پیدا کرد یا ده یا پانزده سال بعد دوباره یک فرد به عنوان اضافی باید ازبین برود،،،اینو روشن نکرد.

آیوگا حاج حبیب زاده:)
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

عاااااااااالی بود ❤️❤️❤️

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۱/۰۴/۱۱

بعداز جلد اول داستان بسیار جذابتر ادامه پیدا کرد،بخونیدو لذت ببرید🌹

nao:)
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

فکر نمیکردم اینجا داشته باشش 🙂❤️

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مردم اغلب دربارهٔ راحت مردن حرف می‌زنن، اما اصلاً این شکلی نیست. تاریکیه... تاریک‌تر و تنهاتر از هرچیزی که توی دنیا هست.» «تاریک و تنها...» «آره. اما زندگی هم دقیقاً همین‌طوره، درسته؟
آرنیکا اختری
مهم نیست که آدم‌ها در ظاهر چقدر به‌هم نزدیک هستن، در واقع همهٔ ما تنهاییم.
Rin Koharu
از لحاظ عقلی می‌توانستم دلیل این داستان را بفهمم، اما از لحاظ حسی نمی‌توانستم بپذیرمش.
Rin Koharu

حجم

۲۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۲۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۸۲,۳۵۰
تومان