دانلود و خرید کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس نیسیو ایسین ترجمه مائده مرتضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس اثر نیسیو ایسین

کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس

معرفی کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس

کتاب یک یادداشت دیگر (از پرونده ی قتل های بی.بی در لوس آنجلس)، اثر نیسیو ایسین است که با ترجمه مائده مرتضوی در انتشارات آوند دانش چاپ شده است. پیش از این رمانی از این نویسندهٔ ژاپنی به فارسی ترجمه نشده بود. رمان “یک یادداشت دیگر” از سری انیمیشن‌هایی ژاپنی موسوم به “دفترچه‌ مرگ” به قلم ایشین نیشیو است. یک یادداشت دیگر” رمانی جنایی است که شخصیت‌های اصلی آن کارآگاهی به نام ال و یک مامور اف‌.بی.آی به نام نائومی میزورا هستند. این دو به دنبال قاتل قتل‌های زنجیره‌ای که در یک بازه‌ زمانی مشخص در لس‌آنجلس اتفاق افتاده می‌گردند و رمان در حقیقت ردیابی نشانه‌های به‌جای مانده از قاتل در صحنه‌های ارتکاب جرم است.

درباره کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس

 چشم شینیگامی، توسط یک شینیگامی و در ازای گرفتن نیمی از عمر باقی مانده‌ شخص به او داده می شود.با چشم شینیگامی می‌توان نام واقعی مردم و زمان باقی مانده از عمرشان را دید. اصولاً باید یک شینیگامی این توانایی را  به دیگری بدهد و نیمی از عمر او را بگیرد،  اما فرامولد برای کسب این توانایی چیزی را مبادله نکرده بود، او این توانایی را از زمانی که به یاد می آورد داشت. او قبل از اینکه شما نام تان را به زبان بیاورید آن را می دانست و زمان مرگ تان را با دیدن شما می فهمید.

 کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به کودکان و نوجوانانی که به داستان‌های جنایی و تخیلی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

درباره ایشین نیشیو

ایشین نیشیو اهل ژاپن و متولد 1981 است. در سال 2002 با رمان چرخه سربریدن (اولین بار در سری زارگوتو) آغاز به کار کرد، که بیست و سومین جایزه مفیستو را در بیست سالگی برای او به ارمغان آورد. در سال 2005، او مجموعه طولانی مدت رمان Monogatari خود را آغاز کرد که از سال 2020 در 26 جلد منتشر شده است و بعداً به عنوان یک مجموعه انیمیشن بسیار موفق با همین نام تولید شد. رمان‌های کاتاناگاتاری ، مجموعه مانگای Medaka Box ، رمان Jūni Taisen و چرخه سربریدن نیز به عنوان انیمیشن اقتباس شده‌اند. او بین سال‌های 2009 تا 2016 در میان 10 نویسنده برتر پرفروش در ژاپن قرار گرفت و در سال 2012 و 2014 در رتبه پرفروش‌ترین قرار گرفت. عمدهٔ شهرت ایشین نیشیو به دلیل نگارش کمیک استریپ‌ است.

بخشی از کتاب یک یادداشت دیگر از پرونده‌ قتل های بی. بی در لوس آنجلس

از الان به بعد، هرچه می‌نویسم مربوط به پرونده قتل‌های لوس انجلس است. به نظرم اسم جذاب و گیرابی برایش انتخاب کرده‌ام و به حد کافی گویای آن اتفاقات سوزناکی است که درست وسط آن گرداب افتاد.

رسانه‌ها از این پرونده به عنوان قتل‌های وارانینجیو نام می‌بردند یا قتل‌های مخوف اتاق دربسته و کلی اسم ترسناک مزخرف دیگر. بدون شک، این اسم‌ها اوقات بی.بی را هم به عنوان قاتل تلخ کرده بود. اما رکوپوست کنده باید بگویم، این اسامی حداقل چیزی که داشتند این بود که توصیف دقیقی را از آنچه واقعا رخ داده بود نشان می‌دادند. از طرف دیگر، فردای روزی که بی بی کار سومین قربانی‌اش را هم تمام کرد، مصادف بود با چهاردهم آگوست ۲۰۰۲، به وقت محلی هشت و پانزده دقیقه صبح.

حالتی را در نظر بگیرید که نائومی میزورا، مأمور اف. بی. آی گیج و منگ در رختخوابش افتاده و چند لحظه‌ای بیشتر نیست که از خواب بیدار شده است. شلوار چرمی قهوه‌ای تیره‌ای به پا دارد و یک کت چرمی هماهنگ با آن هم تنش است. اما اینکه فکر کنیم این پوشش عجیب غریب لباس خواب معمول اوست، تصور اشتباهی است. شب قبلش او ساعت‌ها مشغول موتورسواری بوده تا نگرانی‌های درونی‌اش را بسوزاند و از بین ببرد و هنگامی که به آپارتمان خودش برمی‌گردد…

«یک یادداشت دیگر»، رمانی جنایی است که شخصیت‌های اصلی آن کارآگاهی به نام «ال» و یک مأمور اف. بی. آی به نام «نائومی میزورا» هستند. این دو به دنبال قاتل قتل‌های زنجیره‌ای با نام مستعار «بی بی» هستند که در یک بازه زمانی مشخص در لس‌آنجلس اتفاق افتاده است. ال، برای آنکه هویتش مخفی بماند خود را «ریوزاکی» معرفی می‌کند و نشانه‌های به‌جا مانده از قاتل را در صحنه‌های ارتکاب جرم دنبال می‌کند تا قاتل را بیابد ... .

نظرات کاربران

ડⅈꪶꪜꫀ𝕣 ꪑꪮꪮꪀ
۱۴۰۱/۰۳/۱۲

کتاب خیلی قشنگیه و ارزش خوندن داره و درواقع مانگای انیمه دفترچه مرگ هست.✟ این مانگا حالت جنایی و مرموز داره... داستان در مورد پسری به نام لایت یاگامی هست به کمک یه دفترچه جادویی که از آسمون و در واقع

- بیشتر
Emy tes
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

کتاب خوبی بود . من از نشر پیدایش خوندمش جذاب بود. یکم کند پیش میرفت ولی خوب بود.

mohamadrza.M
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

این کل داستانه اگه کسی میدون۷ جواب بده

کاربر ۵۶۰۹۹۲۰
۱۴۰۱/۱۰/۱۲

من کتاب رو نخوندم یعنی در حال خوندن هستم ولی انیمش رو میشناسم خیلی عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان