دانلود و خرید کتاب با خالق هستی جی. پی. واسوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با خالق هستی اثر جی. پی. واسوانی

کتاب با خالق هستی

معرفی کتاب با خالق هستی

کتاب با خالق هستی نوشته جی پی واسانی است که با ترجمه فریبا مقدم منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی را جور دیگری ببینید و از آن لذت ببرید.

درباره کتاب با خالق هستی

با خالق هستی از قلب‌های رنج‌دیده و اندوهگین سخن می‌گوید. از دل‌هایی که پناهی جز خداوند ندارند. جی. پی. واسوانی به خوبی از این درد و رنج آگاهی دارد و درمان این درد را می‌داند؛ رو آوردن به درگاه آن طبیب یکتایی که دوای هر دردی به دست اوست، پناه جستن در کوی آن دوست بی‌همتایی که پناهگاه هر جنبنده‌ای‌ست و هر دم آگاه بودن از حضور مهربان او در رگ‌های تپندۀ هستی! نویسنده از چرایی رنج بردن آدمی سخن می‌گوید و راه رهایی از رنج را توجه به برکات زندگی و سپاس‌گزاری از خالق هستی برای داشته‌ها و برکات زندگی می‌داند. همچنین نویسنده از بازگشت نتیجۀ کارهای نیک و بد به سوی آدمی سخن می‌گوید و بنابراین، خواننده را به نیکی همیشگی فرامی‌خواند.

با خالق هستی رنج را بخشی از زندگی و آموزگار آدمی می‌داند که نمی‌توان از آن گریخت، بلکه باید با پذیرش آن، راهی برای برون‌رفت پیدا کرد. واسوانی ایمان و دعا را راهی برای رهایی از رنج معرفی می‌کند و هشت پیشنهاد برای رهنمون ساختن انسان به سوی شادی و نیکبختی ارایه می‌کند. در ادامه واسوانی دست خواننده را می‌گیرد و راه‌های چیرگی بر ترس و روش مراقبه را به او می‌آموزد. در پایان راه، خواننده با بزرگانی که خدا را در لحظه‌لحظۀ زندگی خود می‌بینند و آرامش و آسایش از او دارند، همنوا می‌شود و نجواهای محرمانۀ آن‌ها را با معبود یگانه به گوش جان می‌رساند.

با خالق هستی می‌تواند راهگشای کسانی باشد که به شدت احساس رنج، سرخوردگی و درماندگی می‌کنند، همۀ درها را به روی خود بسته می‌بینند و ناامید از دست یافتن به نیکبختی هستند. این کتاب، قدرت آرامش و شادی بخشیدن را به رنجدیدگان جهان دارد و می‌تواند راهگشای انسان‌های دلشکسته باشد. این کتاب حضور خداوند را در جای‌جای زندگی به آدمی نشان می‌دهد و با ارایۀ راهکارهایی ساده، اما کاربردی، آرامش و احساس نیکبختی را به زندگی دردمندان بازمی‌گرداند.

خواندن کتاب با خالق هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با خالق هستی

در همهٔ شرایط زندگی بیایید از خدا تشکر کنیم. بیایید این شکرگزاری را به صورت یک عادت درآوریم. در هر گام و هر کار، خدا را شکر کنیم. حتی در میان ترس و نومیدی، تشویش و اضطراب، نومیدی و افسردگی، بگذاریم که این کلمات از اعماق قلبمان برخیزد: «خدایا متشکرم، خدایا تو را شکر می‌گزارم» و آنگاه از آرامشی شگفت‌انگیز لبریز خواهیم شد. وقتی که در تمام اوقات ـ تلخ یا شیرین ـ از خدا تشکر کنیم، نردبانی از آگاهی برای خود می‌سازیم که ما را به قلهٔ آرامش رهنمون خواهد کرد.

زنی که شوهرش سخت بیمار شده بود به پزشکان متعددی مراجعه کرده بود، اما همهٔ آن‌ها از درمان بیماری شوهر وی عاجز بودند و به او گفته بودند که شوهرش فقط شش ماه زنده خواهد ماند. زن ایمان عظیمی به خدا داشت و هر روز هزار بار خدا را شکر می‌کرد. پیوسته دعا می‌کرد: «خدایا شکر می‌کنم، خدایا تو را شکر می‌کنم. خدایا تو را شکر می‌کنم که شوهر مرا شفا داده‌ای و او را سالم کرده‌ای.» او به این ترتیب به دعاهایش ادامه داد اما هیچ نشانه‌ای از بهبود در شوهرش دیده نمی‌شد. چند ماه بعد وقتی که شوهرش برای معاینهٔ دیگری نزد پزشکش رفت، پزشک به او گفت: «تو به‌طرز معجزه‌آسایی شفا یافته‌ای. نیرویی فراتر از نیروی ما در کار بوده است.»

نظرات کاربران

زهرا
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کتاب بسیار خوبی در زمینه رشد معنویت هست و توکل و ایمان انسان را تقویت میکنه، حال منو خوب کرد، پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

m a
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

عالی

shahnaz
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

عالیه انسان رو با خدا نزدیکتر میکنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«خدایا! ای پناه بی‌پناهان! ای خدای بی‌کسان! سکّان زندگی خود را به دست‌های ایمن «تو» می‌سپارم. مرا به هرجا که می‌خواهی هدایت کن.» طی روز هنگام انجام کارها لحظه‌ای مکث کنید و دوباره دعا کنید: «ای پناه بی‌پناهان! ای خدای بی‌کسان! سکّان زندگی خود را به دست‌های ایمن «تو» می‌سپارم. مرا به هرجا که می‌خواهی هدایت کن.» بدین ترتیب خواهید دید که مشکلات نمی‌توانند بر شما غلبه کنند. تشویش‌ها و فشارها نمی‌توانند بر شما تسلط
انشرلی

حجم

۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان