دانلود و خرید کتاب زندگی باشکوه جول استیون ترجمه پارسا بامشادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی باشکوه اثر جول استیون

کتاب زندگی باشکوه

معرفی کتاب زندگی باشکوه

زندگی باشکوه کتابی بر اساس آموزه‌های جول اوستین، کشیش جوان بزرگترین کلیسای آمریکا، لیکوود است. کلیسای لیکوود بعد از اصلاحات و تغییرات زیاد، اکنون پذیرای ۴۵ هزار نفر است.

درباره جول اوستین

جول اوستین را پربیننده‌ترین سخنران انگیزشی در آمریکا می‌شناسند. سخنرانی‌های هفتگی جول اوستین که از شبکه‌های تلویزیونی ملی و بین‌المللی پخش می‌شود، در بیش از صد کشور جهان در هفته بیش از ۷ میلیون و در ماه بیش از ۲۰ میلیون بیننده دارد. علاوه بر این، در طول هشت سال گذشته بیش از ۲ میلیون نفر از مردم آمریکا و دیگر کشورهای جهان در برنامه های جول اوستین و همسرش ویکتوریا به نام «شب امید» شرکت کرده‌اند.

جول اوستین نویسندهٔ بیش از ۷ کتاب پرفروش نیویورک تایمز است. در این کتاب با بخشی از آموزه‌های او برای رسیدن به یک زندگی باشکوه و پیروزمندانه آشنا خواهید شد.

جملاتی از کتاب زندگی باشکوه

بسیاری از اوقات ما به آنچه هستیم رضایت می‌دهیم و برای خود عذر و بهانه‌هایی را می‌آوریم که در همان سطح معمولی خود باقی بمانیم. برای نمونه، حالتی اندوه‌بار به خود می‌گیریم و می‌گوییم: «پدر و مادر من فقیر بودند. پیش از آنها، پدربزرگ‌های من هم فقیر بودند. هیچ‌کس در خانوادهٔ من تاکنون به درجات بالا نرسیده است. پس من هم نمی‌توانم به جایی برسم».

این دروغ را باور نکنید. خداوند خواهان پیشرفت و ترقی است. او می‌خواهد شما از پدر و مادر خود بهتر و جلوتر باشید. او می‌خواهد شما مرزهای گذشته را در نوردید. شاید در یک محیط منفی و نامناسب بزرگ شده باشید و همهٔ افراد پیرامون شما منفی‌گرا، سرزنش‌گر، افسرده، پژمرده و بی‌انگیزه بوده باشند. بی گمان شما وسوسه می‌شوید که شرایط منفی خود را بهانه قرار دهید و مانند اطرافیان خود زندگی کنید. اما شما می‌توانید کسی باشید که شجرهٔ خانوادگی را دگرگون می‌کند. اجازه ندهید آن شرایط ناگوار به فرزندان شما نیز منتقل شود. نگذارید آن چرخهٔ منفی ادامه پیدا کند. شما می‌توانید کسی باشید که زنجیرهای نفرین را برای خانوادهٔ خود پاره می‌کند. شما می‌توانید کسی باشید که پرچم فروافتادهٔ خانوادهٔ خود را برافراشته می‌کند.

شما می‌توانید با تصمیم‌هایی که امروز می‌گیرید نسل‌های بعد از خود را تحت تأثیر قرار دهید.

نظرات کاربران

samira
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

عالیه میخام بخرمش، کلیپ های انگیزشی خیلی خوبی همیشه دیدم از ایشون👌🏻

۰۰۰۰
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

بی نظیر ترین کتابی هست که راجب انگیزه برای زندگیست

پروانه اویسی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

سلام لطفا کتاب صوتی این اثر و بزارید ممنون میشم

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

فوق العاده س به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتابهاییست که تا حالا خوندم

حمید کریمی
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

کتاب خوب و روحیه بخشی هست.من تو این چند وقت اخیر به شدت افسرده بودم.ولی از روزی که شروع به خواندن این کتاب کردم کلا حالم خیلی خوب و دگرگون شده.جدا توصیه من اینه هر روز چند صفحه بخونید و

- بیشتر
فرفري👩🏻‍🦱
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

بهترین کتابیه که یه آدم میتونه بخونه چون دید آدم رو واقعا عوض میکنه😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۲)
«به دنبال آرزویی که خداوند در قلب تو نهاده است، برو. ایمان داشته باش و تلاش کن. شاید گاه با دشواری و ناگواری روبرو شوی ولی باید به رفتن ادامه دهی. اگر ندایی در ژرفای درون خود می‌شنوی، باید خطر را بپذیری و با ایمان به سوی جلو گام برداری؛ چرا که ایمان را می‌توان به معنای خطرپذیری دانست» (جول اوستین)
samira
شاید کسی در زندگی شما بوده که پیام‌های منفی از او دریافت کرده‌اید؛ شاید برخی به اصطلاح متخصصان و کارشناسان به شما گفته‌اند که هرگز نمی‌توانید در فلان کار موفق شوید؛ هرگز نمی‌توانید به قله برسید؛ شما توانایی لازم برای رسیدن به فلان دستاورد را ندارید. به هیچ یک از این دروغ‌ها گوش ندهید. اگر خدا با شما باشد، چه کسی می‌تواند جلوی شما را بگیرد؟ محدودیت‌های گذشته را در هم بشکنید و بگذارید ذهنتان از نگرش‌ها و باورهای تازه و مثبت لبریز شود
Amir
شما نمی‌توانید انتظار زندگی سرشار از شادی را داشته باشید درحالی‌که همهٔ روز اندیشه‌های منفی دارید، به افرادی که به شما بدی کرده‌اند می‌اندیشید و دربارهٔ اشتباهاتی که انجام داده‌اید خود را سرزنش می‌کنید
Amir
خداوند بر همه چیز تواناست. او مشکل مالی ندارد. همه چیز در دست اوست. پس چرا برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ و باشکوه به او ایمان ندارید؟
Anahid
اگر زمین خوردید، بلند شوید و به راه خود ادامه دهید. اگر دری را بسته دیدید، بدانید که خداوند حتماً دری بزرگتر و بهتر را برای شما باز می‌کند. سرتان را بالا بگیرید و آمادهٔ پذیرش چیزهای تازه‌ای باشید که خداوند برای شما تدارک دیده است
Amir
اهمیتی ندارد که گذشتهٔ شما چگونه بوده است، اهمیتی ندارد که چه ناکامی‌هایی را تجربه کرده‌اید و چه کسانی یا چه چیزهایی شما را از پیشرفت بازداشته‌اند. امروز روز جدیدی است و خداوند می‌خواهد در زندگی شما اتفاق جدیدی بیافریند. او چیزهای شگفت‌انگیز و عالی‌ای برای شما در نزد خود نگه داشته است. اجازه ندهید گذشتهٔ شما تعیین‌کنندهٔ آینده‌تان باشد.
Amir
شما باید هر روز و هر روز تصمیم بگیرید با نگرش و دیدگاهی زندگی کنید که انتظار رویدادها و چیزهای خوب در زندگی خود داشته باشید. هنگامی که بامداد از خواب برمی‌خیزید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که ذهن خود را به سمت و سوی درست هدایت کنید. برای نمونه، با خود بگویید «امروز یک روز عالی در زندگی من است. خداوند گام‌های مرا در مسیر درست قرار می‌دهد. مهر و محبت خداوند مرا در بر گرفته است.
Anahid
«هیچ احساسی از این بهتر و زیباتر نیست که بتوانی به مردم کمک کنی که خود را بالا بکشند، بر دشواری‌ها فائق آیند و احساس بهتری درباره خود داشته باشند. من گمان می‌کنم که همهٔ ما برای کمک به دیگران ساخته شده‌ایم و باید دیگران را بالا بکشیم» (جول اوستین)
Anahid
شاید با چشمان خود هیچ چیز را نبینید و متوجه اتفاقاتی که در حال رخ دادن است نشوید، اما اجازه ندهید این موضوع شما را ناامید کند. در دنیای معنوی، در جهان نادیدنی، دست خداوند در کار است. او همه چیز را به سود و صلاح شما تغییر می‌دهد و اگر شما ایمان خود را نگه دارید، در موعد مقرر و در زمان مناسب خداوند برای شما پیروزی را به ارمغان می‌آورد.
Amir
شاید شما هم‌اکنون در تنگدستی زندگی کنید اما اجازه ندهید فقر و تنگدستی در شما زندگی کند.
Amir

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان