نظرات درباره کتاب کمی قبل از خوشبختی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کمی قبل از خوشبختی اثر انیس لودیگ

نظرات کاربران درباره کتاب کمی قبل از خوشبختی

نویسنده:انیس لودیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۵ رأی
۳٫۶
(۲۵)
AnaHitA
داستان غمگینی بود. هر چند نویسنده سعی کرده بود الگویی برای رویارویی با مشکلات و رنج ها ارائه بدهد و مسیر درست را برای زندگی پس از اتفاقات سخت و تلخ نشان بدهد و خیلی هم دقیق و با جزییات نوشته شده بود اما چیزی از تلخی داستان کم نمی کرد. ترجمه کتاب بسیار خوب بود‌.
عصر برفی
من خیلی دلم میخواد این کتابو بخونم میشه جزو بی نهایت قرارش بدین.. ممنون
mohammadrz003
در کل این رمان داستان تلخی رو روایت میکنه ولی به چیز های خیلی کوچکی اشاره میکنه که با اون ها میشه شاد بود و زندگی رو جور دیگری دید و اینکه پس از هر اتفاق ناخوشایندی گلایه نکنیم چون ما فقط به زمان احتیاح داریم و همه چیز به مرور درست میشه.
مهری
میشه بذارید طاقچه بی نهایت❤
درّین
بعضی جملاتش زیباست. بعضی گفت و گوها طنز خوبی داره. ولی بنظرم بعضی جاهای داستان از واقعیت به دوره. آخرش هم شبیه سریال های ایرانیه!!!
Mitra
آخر داستان برای من خیلی هندی تموم شد در کل داستان غمناکی هست شخصیت پردازی و طنز در گفتگوهاشونو دوس داشتم اما پایان بندی و خط سیر داستان جالب نبود به نظرم
samira
داستان مادری تنها که صندوق دار سوپرمارکت است و تنها امیدش در زندگی پسرش است؛ روزی یکی از مشتری ها که مردی پولدار و مجرد است به اون علاقه مند می شود و ژولی و پسرش را به یک سفر دعوت می کند ......در این سفر اتفاقاتی پیش میاد..... کتاب روان و ساده ای بود،با وجود اتفاقات غم انگیزی که در داستان پیش میاد،راهکارهای امیدوارکننده و جملات آرامش بخشی برای زندگی بهتر و کنار اومدن با مشکلات و غم ها میده.... (برای افرادی که تازه کتاب خوانی رو شروع کردهم بسیار مناسب است)
Zahra.Azizi
کتاب بسیار خوب وزیبایی هست... داستان زنی که در برا بر ناملایمات قرار میگیره.. چند صفحه ابتدایی کتاب خیلی جذاب نیست اما بعد از اون واقعا زیبا و دلنشینه..ضمن اینکه داستان در حالی که به شدت غم انگیزه ولی به شکلی نیست که شما احساس افسردگی کنین و درعین حال کتابی هم نیس که از اول تا اخر حس شاد بودن بیش از اندازه را القا کنه(دقیقا مثل زندگی با فراز و فرود اما با نگاهی متفاوت به غم ها و شادی ها به از دست دادن ها و به دست اوردن ها به سن و سال وبه...).. بعد از خوندنش حس خیلی خوبی خواهید داشت..
s.h
خیلی جالب نبود بگی نکاتی داشت. معمولی بود
الهه
متن روانی داره و بسیار زیبا و الهام بخش است
حاج صادق
در یک نگاه کلی رمان خوبی بود. یعنی انقدر کشش و جذابیت داره که تا آخر داستان ادامه بدی. ولی به نظرم بعضی از وقایع کمی غیر واقعی بودند. نویسنده انجور که دوست داشته تمومش کرد نه آنجور که حقیقت دنیاست. به درد بالیوود هم می‌خوره
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
سطر به سطر کتاب کمی قبل از خوشبختی سرشار از احساسی ناب، طنزی لطیف و از همه مهم تر درس هایی برای زندگی است که نگاه خواننده به زندگی را برای همیشه تغییر می دهد.حتی عنوان کتاب(کمی قبل از خوشبختی)این مفهوم را به ذهن متبادر می کند که، در اوج غم ها و ناراحتی ها، در آن زمان که نا امیدی و از همه‌ی دنیا بریده ای، بیم به دلت راه نده، فقط کمی مانده تا به خوشبختی برسی. در خلال روایت داستان، جملات ارامش بخش و امیدوار کننده ای که نویسنده از زبان کاراکترها بیان می کند، کتاب را به یک اثر روانشناسیِ دوست داشتنی تبدیل کرده است. جملاتی که صفحه به صفحه شما را بر آن میدارد تا برگردید و از نو پاراگراف را مرور کنید.در کل کتاب کمی قبل از خوشبختی یک رمانِ قوی، راحت خوان و پرکشش است. مطمئنن از خواندن آن لذت خواهید برد.☺💗
دیبا
به نظر من نویسنده تونسته ارتباط خوبی با خواننده ی داستان برقرار کنه. داستان واقعیت های یه زندگیو بیان میکنه که غم و شادی یا خوشی و نا خوشی باهم ممکنه به سراغت بیاد ولی باز میگذرونی چون زندگی جریان داره و به خاطر اتفاقات نا خوشایندی که برای ادم اتفاق میوفته یه لحظه هم متوقف نمیشه.

حجم

۲۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۲۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد