نظرات درباره کتاب اتاق ورونیکا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اتاق ورونیکا اثر شهرام زرگر

نظرات کاربران درباره کتاب اتاق ورونیکا

نویسنده:آیرا لوین
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۴.۵از ۱۸۴ رأی
۴٫۵
(۱۸۴)
مهرداد ایران‌مهر
به خوبی، شخصیت سیال ‌و عقده‌های روانشناختی را به نمایش درآورده است.
narges
خیلی خوبه بشدت آدمو کنجکاو میکنه جوری که تا تمومش نکردم نتونستم ولش کنم
•Pinaar•
عالی بود. شیفته قلم آیرا لوین شدم.
shirin
من تئاترش رو تقریبا ٣ سال پیش با بازی عالی خانمها بهناز جعفری و ستاره پسیانی دیدم و برای تجدید بازی ها و یادآوری محتوای نمایش نمایشنامه اش رو خوندم و باز هم لذت بردم.
Hedeesa
خیلی ماهرانه و دقیق نوشته شده . حتما بخونید
whatashkanreads
تا حالا نمایشنامه زیاد نخونده بودم ولی خداییش حرف نداشت
tina G
اینکه حوصله سر بر نبود برام... تا آخر نمایشنامه رو بایدبخونی تا آخرش معلوم شه...واقعا جالب بود و مدتها فکرم درگیر داستان شده بود..
Ghazaleh
عجیب و لذت بخش...
الهه
به نظرم موضوع اینه که شخص گناهان خودشو نمی خواد قبول کنه و پذیرش گناهانش را (که به خاطرش از خانواده اش رانده شده ) می خواد در شخص دیگری ببینه و در آخر اون شخص غیر واقعی رو به جای خودش مجازات کنه تا بهش احساس عذاب وجدان دست نده و آروم بشه و در آخر شخص گناهکار خودش را در نقش همون فرد بی گناهی که محکوم شده جا می زند و حالا دیگر شخصیت واقعی خودش را هم فراموش کرده است در کل زیاد مفهوم خاصی برام نداشت ولی برای پر کردن وقت چیز جالبی بود که نمی شد خواندنش را رها کرد.
zeynab
نمایشنامه ی بسیار بسیار عالی و جذاب و فوق العاده بود هرچند با تاتری که ازش دیدم متفاوت بود اما عالی بود.اگه الان دارید نظرات رو میخونید که تصمیم بگیرید این کتاب رو بخونید یا نه باید بگم که حتما بخونیدش و از دست ندید
'Sara'
هم نمایشنامه خیلی خوبی داشت که خواننده رو جذب میکرد و هم تئاتری که به تازگی اجرا کردن👌
Mehrab •
واقعا عالی یاد آثار استفن کینگ افتادم.
Dexter
دوستانی که کتاب رو مطالعه کردید...لطفا بریده ای از بهترین جاهای کتاب رو می ذارید؟
zeinab
نمایشنامه ای فوق العاده و نفس گیرر. خیلی خوب نوشته شده و اصلا حوصله ی ادم رو سر نمیبره راجب زن و مرد دیوانه ای هس که در واقع قاتل هایی زنجیره ای هستن و قربانی ها رو با همکاری پسرشون به محل جنایت میکشونن و میکشن و جالب اینجاس که جنایت به این سادگی انجام نمیشه بلکه درقالب نمایش انجام میشه و درواقع شکارچی ها طعمه رو تا حد مرگ بازی میدن و بعد کارشو تموم میکنن خلاصه اینکه این اثر فوق العاده رو نمیشه فقط در چن خط توصیف کرد و توصیه میکنم حتما بخونید
farzane
سلام. من هیچ وقت از اسپویل شدن ! فراری نیستم چون معتقدم روایت اثر کم از پایان نداره. اما راجب این فرق داشت اول نظر شما رو دیدم بعد فیلم تئاترشو دیدم. دیگه اون غافلگیری رو نداشت. شایدم چون این تم ٬ تو خیلی از کارای ترسناک و جنایی هست دیگه رو دست نمیخوری
حَنا
من اول فکر میکردم نمایشنامه خوندن جالب نباشه ولی الان تشویق شدم که بیشتر نمایشنامه بخونم. این نمایشنامه هم به شدت جذاب و غافلگیر کننده بود ولی نمیتونم توضیح بیشتری بدم چون که انقدر این داستان غافلگیر کنندست که هر توضیحی به نوعی اسپویلش میکنه.
علیرضا
سرگرم کننده، مهیج، جذاااب
هدیهٔ دریا
زنی که مستحق مجازات است و در گناه و خطای چندین ساله خود غرق شده است؛ از خانواده طرد شده و عذاب وجدان او را به جنون کشانده است. جنونی که به او قبولانده اعتراف فرد دیگری به گناهانش، او را آرام خواهد کرد و از بار این مجازات کاسته خواهد شد. جنون او قربانی های زیادی را به دام مرگ کشانده و برای رسیدن به اهداف (دختران جوان)دست به نمایشی کثیف تر به کمک هم دستان خود میزند و آخرین قربانی، مجازات اصلی گناهکار خواهد بود! نمایشنامه معمایی و نوعی از وحشت را در بر دارد ،پایان آن بسیار زیبا هست طوری که با همان گفت و گوهایی آغازین نمایشنامه به پایان می‌رسد! عالی بود...
هدیهٔ دریا
انسان خیلی ازتون ممنونم الآن تصحیح میکنم اصلأ دقت نکرده بودم☺️🙏🏻
انسان
ببخشیدا ترد یعنی شکننده طرد یعنی جدا افتاده
Mohammad
داستان رو لو دادی که :)
هیچ
یه کم اولش رو تحمل کنید. ولی یه کم که بگذره دیگه نمی تونید زمین بذاریدش. پر از تعلیق. پر از شوک. جزء بهترین نمایشنامه هاست.
hhvحسین
فوق العاده غیر قابل پیشبینی. نفس من که در انتها دیگه بالا نیومد نه از ترس از غیر قابل پیشبینی بودن. در ابتدا جذابیت خاصی نداره ولی در پرده دوم جبران میکنه.
امیرعباس قادری
من ورونیکام یا سوزان؟

حجم

۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان