نظرات درباره کتاب لینمارا عشق و آرزو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب لینمارا عشق و آرزو اثر کاترین گاسکین

نظرات کاربران درباره کتاب لینمارا عشق و آرزو

۴٫۱
(۱۱)
کتاب باز
یک عاشقانه آرام که بوی گل رز و خوشبختی میداد🌹🌹🌹🌹 حتی بوی جنگ و عطر تلخ هیتلر هم نتوانسته بود کمرنگش کند🌸
Firooz
کتاب قشنگی است با ترجمه ای بسیار ارزنده. داستان آدم هایی که در چنبره سرنوشت یا تسلیم می شوند و یا موقعیت های تازه ای برای خود می سازند.
تیگلاط
این رمان جذاب و البته یه کم ناراحت کننده است چون توی فضای کاملا واقعی روایت می شه . توصیف نویسنده از فضا انقدر دقیقه که انگار آدم اونجا حضور داره به نظر من تنها مشکل کتاب شخصیت پردازی نیکول بود. حتی الان که کتاب تمام شده نمی تونم بگم چه جور شخصیتی داشت انگار توی بازه های مختلف شخصیتش خیلی تغییر می کرد و اصلا هیچ چیز ثابتی توی این شخصیت وجود نداشت. توصیه می کنم این کتاب بخونید چون در حالی که فضای داستان خیلی به واقعیت نزدیکه ماجرای کتاب واقعا جذابه.
استودیوس
ترجمه خیلی جاها باب میل و سلیس نبود اگه ب دنبال رمانی هستین ک جذابیتش نزاره اونو زمین بزارین این کتاب از اون دسته نیس دختر اروم و ساده دورگه روس انگلیسی ساکن امریکا ک ناگهان از جد پدریش ارثی میبره ک شرطش زندکی در انگلستان و ندیدن مادره در این مدت درس میخونه عاشق میشه ازدواج و مادر شدن رقم میخوره و بعد اغاز جنگ جهانی و تغییرات فراوان در انگلستان در اخر دوران پیری و بزرگ شدن فرزندانش و حفظ خانه بزرگ اجدادی همسر دومش در کل روند معمولی یک زندگی
Fatemeh
خیلی کتابه خوبیه

حجم

۵۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۵۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
۲۶۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد