دانلود کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی

کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی نوشته آنتونی رابینز است که با ترجمه سیما فرجی و صدای بهادر ابراهیمی منتشر شده است. کتاب اهرم‌های خوشبختی با هفت راهکار به شما یاد می‌دهد به نتایج عالی برسید و مزرعه زندگیتان را گلکاری کنید.

درباره کتاب اهرم‌های خوشبختی

در این کتاب مطالبی را از آنتونی رابینز می‌شنوید که شاید در گذشته هرگز آن‌ها را نشنیده‌اید. او بهترین و مؤثرترین اهرم‌ها یا راهکارهایی را برای شما مطرح می‌کند که تاکنون به آن‌ها پی برده است. این راهکارها در واقع بهترین و بیشترین پیامدها را در زمینه‌ی پیشرفت شخصی برای شما به‌ارمغان می‌آورند. رابینز مطالبش را به‌شیوه‌ای روان و صمیمی مطرح می‌کند. او همه‌ی اشتیاق، تأثیرگذاری و توانایی‌اش را در این زمینه به‌کار می‌برد. 

پیشرفت مداوم و بی‌وقفه به‌راستی زندگی انسان را می‌سازد. به‌وجودآوردن چنین پیشرفتی به جسارت و شهامتی بسیار نیاز دارد. هلن کلر نمونه‌ای آشکار است که چنین جسارت و شهامتی را با زندگی‌اش برای ما به‌نمایش می‌گذارد. 

با خواندن این کتاب، پی می‌برید آنتونی رابینز در واقع طرح کلی هفت راهکار را مطرح می‌کند. چنین راهکارهایی به شما توانایی می‌بخشد قدرت تصمیم‌گیری خودتان را به‌شیوه‌ای بهینه به‌کار ببرید و به‌سوی سرنوشتی رهسپار شوید که رؤیای آن را در سر می‌پرورانید و به‌راستی شایسته‌اش هستید.  

نویسنده می‌کوشد ثمره‌ی سال‌ها تلاش کارشناسانه‌ خودش را در زمینه‌ پیشرفت‌های شخصی در اختیارتان قرار دهد. چنین ثمره‌ای در نتیجه‌ی کارکردن با بعضی از تأثیرگذارترین و موفق‌ترین انسان‌ها در سازمان‌های مختلف به‌دست آمده است. رابینز باور دارد که وظیفه‌اش همواره یکسان خواهد بود. او می‌کوشد تغییری مثبت را در زندگی افرادی به‌وجود آورد که برای مشاوره به او مراجعه می‌کنند؛ فرقی نمی‌کند چنین فردی مدیرعامل یا مدیر اجرایی سازمانی بزرگ، معماری نامدار یا فقط و فقط انسانی معمولی باشد که انگیزه‌اش را به‌کلی از دست داده است.  

شنیدن کتاب اهرم‌های خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اهرم‌های خوشبختی

بسیاری از ما همواره می‌کوشیم از رویارویی با درد و رنج بپرهیزیم و به شادی برسیم. برای انجام‌دادن این کار اغلب شیوه‌ای ویژه را برمی‌گزینیم. ما، برمبنای رویدادهای اتفاق‌افتاده در زندگی‌مان، الگوها یا ساختارهایی ذهنی را برای خودمان می‌سازیم. این الگوها ممکن است مفهومی تصوری داشته باشند. به بیان دیگر، همه‌ی ما در زندگی با رویدادهایی روبه‌رو می‌شویم که ممکن است برای ما بسیار رنج‌آور یا شادی‌بخش باشند. این رویدادها از نظر احساسی به‌شدت در ما تأثیر می‌گذارند و ما آن‌ها را به‌طور ویژه به‌یاد می‌سپاریم. اگر رویداد اتفاق‌افتاده برای ما رویدادی رنج‌آور باشد؛ با خودمان می‌گوییم چه دلیلی دارد که دوباره بخواهم با چنین رویدادی روبه‌رو شوم. درست به همین دلیل، از روبه‌روشدن با این رویداد یا رویدادهایی مشابه به‌شدت می‌پرهیزیم. اگر رویداد اتفاق‌افتاده برای ما رویدادی شادی‌بخش باشد؛ دفعه‌ی بعد نیز مشتاقانه می‌کوشیم با آن رویداد یا رویدادهایی مشابه روبه‌رو شویم.

به این نکته‌ی جالب توجه کنید: گونه‌ای ویژه از حالت احساسی وجود دارد که ما برای زنده‌بودن باید آن را به‌معنای‌واقعی حس کنیم. احساس‌کردن این حالت به‌راستی برای ما ضروری است و از سطح خواسته فراتر می‌رود. احساس‌کردن چنین حالتی فقط و فقط گونه‌ای آرزو محسوب نمی‌شود و برمبنای فرهنگی ویژه به‌وجود نیامده است که در آن پرورش یافته‌ایم. این حالت در واقع حقیقتی بشری است و به انسانی ویژه، از کشوری معین، مربوط و محدود نمی‌شود. چنین حالتی درباره‌ی همه‌ی ما حقیقت دارد؛ فرقی نمی‌کند که در چه فرهنگی پرورش یافته‌ایم، چه پیشینه‌ای داریم و تاریخچه‌ی زندگی‌مان چیست. این حالت ویژه‌ی احساسی همان انگیزه‌گرفتن است.

به این حقیقت توجه کنید: همه‌ی ما دارای شش نیاز اصلی هستیم که باید آن‌ها را تأمین کنیم. آن حالت ویژه‌ی احساسی نیز در نتیجه‌ی تأمین‌شدن این شش نیاز اصلی در وجودمان پدیدار می‌شود. در واقع، ما شش نیاز ویژه‌ی عاطفی داریم که باید آن‌ها را تأمین کنیم تا انگیزه بگیریم. هر انسانی راهی را می‌یابد تا این نیازهایش را به‌گونه‌ای تأمین کند. شیوه‌ی انتخابی هر انسانی برای تأمین‌کردن این نیازهایش تعیین‌کننده‌ی سرنوشت او خواهد بود. من چهار نیاز اول را نیازهای ضروری یا حیاتی می‌نامم. دو نیاز آخر نیز نیازهای بنیادین و تکمیلی هستند. اگر چهار نیاز ضروری خودتان را تأمین کنید؛ زنده می‌مانید. با برآورده‌کردن دو نیاز آخرتان، در مسیر موفق‌شدن گام برمی‌دارید. بعضی از انسان‌ها فقط زنده هستند و روزهای زندگی‌شان را یکی پس از دیگری می‌گذرانند؛ بی‌آن‌که برای موفق یا تکمیل‌ترشدن خودشان گامی بردارند. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

جمشید
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

صدای گوینده خیلی رو مخه

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان