دانلود و خرید کتاب نقطه‌ تعادل خود را پیدا کنید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقطه‌ تعادل خود را پیدا کنید اثر برایان تریسی

کتاب نقطه‌ تعادل خود را پیدا کنید

معرفی کتاب نقطه‌ تعادل خود را پیدا کنید

«نقطه تعادل خود را پیدا کنید» کتابی از برایان تریسی با همکاری کریستینا تریسی در زمینه موفقیت و درباره اعتدال داشتن و هدفمند بودن در زندگی است. در بخشی از کتاب می خوانید: فهرست تهیه کنید از همه کارهایی که طی روز باید انجام دهید فهرستی تهیه کنید. این فهرست قبل از شروع روز باید تهیه شود. معمولا بهترین زمان تهیه این فهرست شب قبل از هر روز است. این به ذهن نیمه‌هشیار شما امکان می‌دهد روی کارهایی که قرار است انجام شود کار کند. اغلب اتفاق می‌افتد که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، ایده‌هایی دارید که چگونه کار را به طرز بهتری انجام دهید. اما اگر شما کسی هستید که شبها از فکر کردن به کارهایی که باید بکنید بیخواب می‌شوید، این کار را در شب انجام ندهید. به جای آن صبح اول وقت که از خواب بیدار می‌شوید این کار را بکنید. اگر در طی روز کارهای جدیدی مطرح شود که لازم است آنها را انجام دهید، این کارها را هم به فهرست خود اضافه کنید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

زراعتکار
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

سلام.این کتاب بجای اینکه نقشه حاضر آماده بهت بده نقشه کشی بهت یاد میده . بجای ماهی ماهیگیری یادت میده.فوق العاده روان و شیوا و خلاصه برنامه ریزی رو بهت یاد میده.بنظرم خلاصه محتوای چندین کتابه خوبه.بخونید و برمامه بریزید

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
همه روزه مهمترین کاری را که دارید انتخاب کنید و بلافاصله به این کار بپردازید. روی هر کاری آنقدر باقی بمانید تا آن کار تمام شود.
majid
از امروز به بعد، عادت کنید که فعالیتهای روزانه خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید.
majid
فراموش نکنید که همه مهارتها آموختنی هستند. هر مهارتی را که به آن احتیاج دارید می‌توانید بیاموزید.
majid
شما تعادل راستین را زمانی تجربه می‌کنید که احساس کنید مهم هستید و دقیقآ روی هر کاری که می‌کنید تمرکز دارید. هرچه را انتخاب کنید که زمان و انرژی خود را در آن سرمایه‌گذاری کنید، برای شما معنای ویژه‌ای دارد. تعادل حقیقی هرگز تحت‌تأثیر گزینه‌های دیگران قرار نمی‌گیرد زیرا حالتی از ذهن است که برای هرکس منحصربه فرد می‌باشد. نیاز شما به تعادل حقیقی تنها آن چیزی است که شما می‌خواهید و به آن احتیاج دارید.
Mohsen7080
هر کاری که مهم باشد پیامدهای مهم دارد. و کاری که مهم نباشد، پیامدهای متوسط و معتدل دارد. انسانهای موفق و شاد روی فعالیتهایی کار می‌کنند که بیشترین پیامد بالقوه را برای زندگیشان دارد و روی کارشان و خانواده‌شان بیشترین اثر را برجای می‌گذارد.
majid
«اگر می‌خواهید موفق شوید، باید هدفهای مکتوب داشته باشید.»
زراعتکار

حجم

۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان