دانلود کتاب صوتی هزار پیشه با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هزار پیشه اثر چارلز بوکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی هزار پیشه

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هزار پیشه

کتاب صوتی هزار پیشه داستانی از زندگی هنری چیناسکی، شخصیت اغلب رمان‌های چارلز بوکوفسکی است که سرگردان است و مدام شغل عوض می‌کند و پولی هم ندارد. حالا امیدوار است تا دنیای ادبیات کشفش کند و شانسی بزرگ به او رو کند.

نسخه صوتی هزار پیشه را با ترجمه علی امیرریاحی و صدای گرم مهبد قناعت پیشه می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی هزار پیشه

هزار پیشه یک ماجرای دیگر از زندگی هنری چیناسکی را به ما نشان می‌دهد. جوانی که بی پول و شغل می‌خواهد به خانه والدینش برگردد و نمی‌تواند چرا که پدرش شرط کرده است که تنها زمانی او را راه می‌دهد که پول جا و غذایش را بپردازد.

او مدتی در راه آهن کار کرده است. حالا به دنبال شانسی تازه در زندگی به شهر نیو اورلیِنز می‌رود و در یک بار، خانه می‌گیرد. او در شهر پرسه می‌زند، کارهای مختلفی را امتحان می‌کند که همگی ناموفق هستند و تصمیم می‌گیرد دوباره به خانه والدینش برود. 

این داستان در سال‌های آخر جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. همه همسن و سالان او در جبهه‌اند اما او با زندگی کولی وارش و با آرزوی نویسنده شدن زندگی می‌کند. باوری به جنگ و جبهه ندارد و داستان‌های کوتاهش را برای مجله‌ها و نشریات می‌فرستند. به این امید که منتشر شوند او را مشهور کنند. به باور بسیاری از مردم، هنری چیناسکی داستان هزار پیشه، همان چارلز بوکوفسکی است یا نمادی است از شخصیت او.

کتاب صوتی هزار پیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی هزار پیشه برای تمام دوست‌داران ادبیات داستانی غرب و علاقه‌مندان به آثار بوکوفسکی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز بوکوسفکی

هاینریش چارلز بوکوفسکی، شاعر و داستان‌نویس آمریکایی آلمانی، در سال ۱۹۲۰ در شهر آندرناخ آلمان در خانواده هِنری کارل بوکوفسکی متولد شد. او را امروزه به عنوان یکی از  نویسندگان تأثیرگذارِ معاصر می‌شناسند و سبکش را تقلید می‌کنند. 

خانواده او بعد از فروپاشی اقتصادِ آلمان در پی جنگ جهانی اول، در سال ۱۹۲۳ به بالتیمور رفتند و بعد از پس‌انداز پول، خانواده به حومه لس‌آنجلس مهاجرت کردند، جایی که خانواده پدری بوکوفسکی زندگی می‌کردند.

در زبان آمریکایی، والدین بوکوفسکی او را به اسم «هِنری» صدا می‌زدند. در دوران کودکی بوکوفسکی، پدرش اغلب بیکار بود، و به عقیده بوکوفسکی بد دهن و بد رفتار بود. او بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستانِ لس‌آنجلس، بوکوفسکی دو سال در دانشگاهِ شهر لس‌آنجلس بود و دوره‌های هنر، روزنامه‌نگاری و ادبیات را در آنجا گذراند. در ۲۳ سالگی، داستانِ کوتاه «عواقب یک یادداشت بلندِ مردود» بوکوفسکی در مجله داستان چاپ شد. دو سال بعد، داستان کوتاه «۲۰ تشکر از کاسلدان» منتشر شد. او مدتی را را به انجام کارهای موقتی و با حقوق کم پرداخت و بعد از مدتی با ناشری به نام Black Sparrow Press قرارداد بست. 

او یکبار ازدواج کرد و دو سال بعد جدا شد. بعد از مدتی با فرانس اسمیت رابطه برقرار کرد اما هرگز ازدواج نکرد. حاصل این رابطه دختری به نام مارینا لوییس بوکوفسکی است.

بعد از قراردادی که با جان مارتین، صاحب انتشارات بسته بود، توانست کارش را رها کند و به نوشتن تمام وقت بپردازد. مدتی بعد در ۱۹۷۶، بوکوفسکی لیندا لی بِیلی را که صاحب یک رستوران بود ملاقات کرد. دو سال بعد، آن دو از شرق هالیوود، جایی که بوکوفسکی بیش از همه در آنجا زندگی کرد، به بندر «سن پدرو» و اقصی نقاط جنوب شهر لس‌آنجلس رفتند. بوکوفسکی و بِیلی در سال ۱۹۸۵ ازدواج کردند. لیندا لی بِیلی با نام سارا در رمان‌های زنان و هالیوود بوکوفسکی نام برده شده‌ است.

بوکوفسکی در ۹ مارس ۱۹۹۴ در سن پدروی کالیفرنیا در سن ۷۳ سالگی، اندکی بعد از تمام کردن آخرین رمانش، به دلیل بیماری سرطان خون درگذشت. 

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ به دنیا آمد. او گوینده، دوبلور و بازیگر است. در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس چارلز بوکوفسکی
چارلز بوکوفسکی
آمریکایی | تولد ۱۹۲۰ - درگذشت ۱۹۹۴

هاینریش چارلز بوکوفسکی، شاعر و داستان‌نویس آمریکایی متولد آلمان بود. از او اغلب به عنوان نویسنده تأثیرگذارِ معاصر نام برده می‌شود و سبک او بارها مورد تقلید قرار گرفته است. هنری چارلز بوکوفسکی دو سال بعد از پایان جنگ جهانی اول در آلمان متولد شد؛ در سال ۱۹۲۰، از مادری آلمانی و پدری آمریکایی و سرباز. پدر و مادر او، هنری صدایش می‌کردند.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۰۶/۰۹

خوشحالم این شانس رو داشتم که این کتاب رو بشنوم و به نوعی بخونم. به نظر من بوکوفسکی معنای زندگی رو به بهترین شکل ممکن به کلمات تبدیل کرده. در خواندن و یا شنیدنش حتی لحظه ای شک نکنید. یکی

- بیشتر
کاربر ۲۵۷۶۹۰۹
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

موزیک متن عالی بود مخصوصا بثی اسمیت فصل 3👌😊

کاربر ۴۱۶۴۸۲۴
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

متن روان و جذابی داشت و صدای زیبای گوینده به همراه موسیقی مناسب همه چیز رو تکمیل کرده بود

Hrezapour.ir
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

داشتم فکر می کردم اونا که کتاب می نویسند و کتاب خونا هیچ وقت یا لااقل خیلی کم از نوع تفکرات بوکوفسکی و هدایت داشتند؛شاید برای همه نه اما برای اکثر دهه شصتی ها داستانی روایت شد که پدر و

- بیشتر
hadi_p
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

کتاب فوق العاده عالی هست ولی سانسور بیش از حد ارزش مطالعه نداره

kia
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

بوکوفسکی عالیه بدون تلف کردن وقت گوش بدین موافقم موزیک های انتخابی واقعا رو قصه می نشست

ꎭꀤꈤꍏ
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

"... امید تمام چیزی است که آدمی احتیاج دارد. فقدان امید است که آدم را دلسرد می‌کند..." هرچی داستان بیشتر پیش میره بهتر میشه اما خیلی سانسور شده

کاربر 1527589
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

کتاب متنی خسته کننده صوتی گوش نداده و‌ نمیدانم چقدر قابل شنیدنش کرده

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان