دانلود کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی اثر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی نوشته جان گری روانشناس و مشاور خانواده، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیاست که با صدای مهبد قناعت‌پیشه منتشر شده است.


درباره کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

جان گری نویسنده کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی با تاکید بر تفاوت‌های روانشناختی میان زنان و مردان، اعتقاد دارد آن‌ها می‌توانند عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی کنند. در این میان زنان و مردان تنها باید این اختلافات را بپذیرند و مهارت‌هایی را برای کاهش تنش‌ها و ایجاد عشق و علاقه بیاموزند. بر همین اساس نیز تکنیک‌هایی را در کتاب پیش‌رو به مخاطبان خود آموزش داده است.

شنیدن کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی را به افرادی که در زندگی خانوادگی خود مشکلاتی دارند و می‌خواهند آن را برطرف کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر جان گری مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که به ایجاد عشق و علاقه در زندگی‌تان منجر می‌شود.

جملاتی از کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی

مرد زمانی که قصد خریدن اتومبیل و یا برنامه‌ریزی و تحقق مسافرتی هیجان‌انگیز را انجام می‌دهد که بسیار مهم هستند، انتظار دارد که در نگاه زنش امتیاز و شرایطی داشته باشد. او به کارهایی شبیه به باز کردن درب اتومبیل، خرید یک دسته گل و یا رفتار محبت‌آمیز چندان اهمیت و ارزشی قایل نیست. مرد باور دارد که با به کارگیری درست از زمان، انرژی و توجه خود، می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد، این فرمول چندان کارساز نیست، زیرا دیدگاه‌های زنان در نگاه مردان متفاوت از محاسبات مردان است.

زن زمانی که امتیازبندی لازم را می‌کند، برای هر نوع عشقی در قالب هدایای بزرگ و کوچک امتیاز مساوی می‌دهد و آن را ارج می‌نهد. حال آن که مرد برای هر کدام از هدایای زندگی خود امتیازات متفاوتی قایل است.

برای هدیه کوچک یک می‌دهد و برای هدایای بزرگ امتیازات زیادی تا شماره ۳۰ را قایل می‌شود. مرد به دلیل عدم آگاهی به این که زنان امتیازبندی خاصی دارند و به هر چیز امتیاز یکسانی می‌دهند، از اینرو تمام انرژی خودش را برای کسب امتیازات بیشتر صرف می‌نماید و یک یا دو هدیه بزرگ می‌خرد.

فهرست کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی

  • مردان مریخی، زنان ونوسی
  • شناخت تفاوت ها
  • برقراری ارتباط
  • همکاری بیشتر
  • در خود فرو می‌روند
  • تصدیق و تایید
  • توجه و درک

نظرات کاربران

مریم حیدری
۱۳۹۹/۰۴/۱۵

کتاب که عالیه و برهر زن و شوهری واجبه که بخونن چون لازمه.. گویندگی هم خیلی روان و با احساس بود من که لذت بردم مرسی

فاطمه
۱۳۹۹/۰۳/۰۱

عالی و کاملا کاربردی

sara1404
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

این کتاب درباره ی روابط زن و مرده و راهکار هایی برای بهتر کردن رابطه داره. خیلی جالبه خیلی جاها واقعا حس می کنم نویسنده زندگی همه ما رو یه بار دیده چون دقیقا به مشکلات اصلی اشاره می کنه.

- بیشتر
bl’o’lfllol!p
۱۴۰۱/۰۷/۰۵

ممنون از طاقچه که اینو تو بینهایت گذاشته 🙏🏾

Meisam Cheraghi
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

واقعا کتابی بی نظیر و عالیی هستش و برای هر زوجی واقعا لازمه ک بخوننش .حالا قبل ازدواج هم بخونن چه بهتر.ممنون از طاقچه.و ممنون از آقای قناعت پیشه واقعا کارشون و صداشون حرف نداره😍😍

صادق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

مناسب زوج ها ،برای درک متقابل، مناسب برای قبل و بعد ازدواج، توصیه میکنم استفاده کنید

کاربر ۲۱۸۲۲۴۷
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

👌

kiana
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

خیلی مفید بود بنظرم واقعا و هر مثالی که میزد منو یاد تفکرای اشتباهی که خانوما و اقایون نسبت به هم دارن مینداخت‌و‌خیلی واضح توضیحشون میداد👌🏻 بنظرم حتما گوش کنین🌱

کاربر ۲۰۲۷۶۴۲
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

خیلی قشنگه

کاربر ۵۹۷۴۰۳۱
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

به تمام افراد چه آقا و چه خانم پیشنهاد میکنم قبل از ازدواج و حتی بعد از ازدواج حتما از این کتاب استفاده کنن

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان