دانلود کتاب صوتی کاروان امید با صدای عرفان آیتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاروان امید اثر لسلی اسکرای‌وینر

دانلود و خرید کتاب صوتی کاروان امید

معرفی کتاب صوتی کاروان امید

کتاب صوتی کاروان امید؛ سرگذشت تری فاکس، اثری از لسلی اسکرای وینر است که با ترجمه محمدابراهیم محجوب و صدای عرفان آیتی می‌شنوید. این کتاب، داستان تاثیرگذار و الهام‌بخش زندگی یکی از افرادی را می‌گوید در حال حاضر به عنوان یکی از اسطوره‌های کانادا شناخته می‌شود: تری فاکس

درباره کتاب صوتی کاروان امید؛ سرگذشت تری فاکس

تری فاکس (Terry Fox‎)  ۲۸ ژوئیه ۱۹۵۸ به دنیا آمد و ۲۸ ژوئن ۱۹۸۱ از دنیا رفت. او عمر کوتاهی داشت اما در همین دوران توانست خوش بدرخشد و به عنوان یکی از چهره‌های برتر ورزشی جهان و یکی از شخصیت‌های الهام‌بخش و مهم کانادا و تمام دنیا شناخته شود. 

تری یک ورزشکار اهل کانادا بود. او را اکنون به عنوان اسطوره کانادا می‌شناسند و این هم به دلیل زندگی پُر فراز و نشیبش و همچنین فعالیت‌های بشردوستانه و فداکاری‌های بی حد و حصرش بود که باعث شد تا مردم در سراسر جهان، سرطان را بشناسند. 

تری مانند همه جوان‌های دیگر زندگی می‌کرد. به کار و تفریح و درس مشغول بود. اما در نوزده سالگی متوجه شد که سرطان مغز استخوان پیشرفته دارد و این موضوع باعث شد تا یک پای او را هم قطع کنند.مدتی طول کشید تا او توانست بر افسردگی ناشی از بیماری‌اش فائق آید اما بهرحال تصمیمش را گرفته بود. او هم معتقد بود که شرایط سخت زندگی است که انسان‌ها را به افرادی مهم تبدیل می‌کند و او با تمام وجود تصمیم گرفته بود که یکی از همان آدم‌ها شود. او ماراتن امید را به راه انداخت. 

تصمیم او این بود: از شرق تا غرب کانادا را بدود و برای آگاهی مردم و همچین تحقیقات در مورد سرطان پول جمع کند. مردم تصمیم او را دیوانه‌وار می‌دانستند. چراکه به نظر آن‌ها دویدن در یک ماراتن حتی برای کسانی که دو پا داشتند هم سخت بود، تا چه رسد به کسی که یک پا دارد! با اینحال او از پا ننشست. او هر روز چهل کیلومتر می‌دوید و موفق شد با همین کار، پول زیادی هم برای تحقیقات در زمینه سرطان جمع‌آوری کند. 

تری فاکس، نماد استقامت و پیروزی اراده انسان‌ها است و مجسمه او در حال حاضر در شهر اوتاوا قرار دارد. کتاب صوتی کاروان امید، داستان دلنشین زندگی جوانی است که تصمیم گرفت و برای عملی کردن تصمیمش، تا لحظه آخر از پا ننشست.

کتاب صوتی کاروان امید؛ سرگذشت تری فاکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی کاروان امید؛ سرگذشت تری فاکس را به تمام کسانی که به زندگینامه‌ها علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین کتابی الهام‌بخش است که به همه ما برای رسیدن به اهدافمان، انرژی و انگیزه می‌بخشد.

بخشی از کتاب صوتی کاروان امید؛ سرگذشت تری فاکس

ما همه افسون سادگی رؤیای تری شده بودیم، رؤیای جوانی که از طرفی آنقدر معصوم بود که باور داشت می‌تواند دنیای بهتری بسازد و از طرف دیگر آنقدر عاقل بود که نهضت خودش را آرام آرام پیش ببرد. ما از تری قهرمان ساختیم زیرا او آنچه را که لازمه قهرمانی است انجام داد: او با حضورش دنیای ما را بهتر کرد. ما تری را قهرمان شمردیم زیرا او از میان مردم عادی برخاسته بود و ما تکه‌ای از وجود خودمان را در او می‌دیدیم...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان