دانلود کتاب صوتی از کاه کوه نسازید با صدای محمد تنهایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از کاه کوه نسازید اثر ریچارد کارلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

معرفی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

کتاب صوتی از کاه کوه نسازید نوشتهٔ ریچارد کارلسون و ترجمهٔ سهیلا موسوی رضوی است. محمد تنهایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۱۰۰ کلید موفقیت در زندگی است.

درباره کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

ریچارد کارلسون در این کتاب به بررسی روش‌هايی كه مردم در برابر جدی‌ترين موارد كاری مانند اخراج يا شكست‌خوردن از رقبای بزرگ‌تر، اختلاس‌های داخلی يا خشونت يا اجبار به نقل‌مكان به شهری جديد اتخاذ می‌كنند، پرداخته است. به‌دلیل وفور «مشکلات کوچک» در محل کار، بین روش اداره‌کردن مشکلات کوچک و کیفیت کلی تجربهٔ شما ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد. بدون شک اگر بتوانید بیاموزید که با درگیری‌های کوچک‌تر با روشن‌بینی، درایت، شکیبایی و شوخ‌طبعی بیشتری عمل کنید، شروع به آشکارکردن بهترین حالات خود و دیگران خواهید کرد و وقت بسیار کمتری را در حالت آشفتگی، ناراحتی و درماندگی صرف خواهید کرد؛ برعکس، خلاق‌تر و پربارتر می‌شوید. همان‌طور که مشکلات در حالت آشفتگی بیشتر به نظر می‌رسند، در حالت آرامش فکری، راه‌حل‌های بیشتر پیش می‌آیند.

یکی از دستاوردهای جانبی آموختن «از کاه کوه نساختن» این است که بالأخره شما بیشتر و بیشتر متوجه خواهید شد چیزهایی که روزانه با آن‌ها سر و کار دارید، جزو «مسائل کوچک» هستند. نظر به اینکه شاید قبلاً همه‌چیز را موضوعی واقعاً بزرگ تلقی کرده‌اید، با گذشت زمان در تشخیص چیزهای واقعاً مهم و آن‌هایی که بسیار کم‌اهمیت‌تر هستند، ماهرتر می‌شوید. حینی که می‌آموزید دیگر در محیط کار خود از کاه کوه نسازید، بسیاری از مسائلی که باید با آن‌ها مواجه شوید، همچنان باقی می‌مانند. کتاب صوتی از کاه کوه نسازید، به چنین موضوعی پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی از کاه کوه نسازید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچارد کارلسون

ریچارد کارلسون ۱۶ می ۱۹۶۱ به دنیا آمد و در ۱۳ دسامبر ۲۰۰۶ درگذشت. او نویسنده‌ای آمریکایی، روان‌درمانگر و گویندهٔ انگیزشی بود. کتاب او «نخاله‌های کوچک را شیرین نکنید و همهٔ این موارد کوچک است» (۱۹۹۷)، کتاب پرفروش امروز USA برای ۲ سال متوالی بود. و بیش از ۱۰۱ هفته را در لیست بهترین کتاب نیویورک تایمز گذراند. این کتاب در ۱۳۵ کشور منتشر شد و به زبان‌هایی مانند لتونی، لهستانی، ایسلندی، صربی و ۲۶ زبان دیگر ترجمه شد. ریچارد کارلسون در ادامه به نوشتن ۲۰ کتاب پرداخت. «از کاه کوه نسازید» و «نگران نباشید پول در آورید» از دیگر آثار مکتوب او هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان